Ja, die is leuk!! Tweede Paasdag is uiteraard de nationale Woonboulevard en Ikea-dag gewordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:32 schreef Biancavia het volgende:
Paaskaarten van Leendert Jan Vis!
[afbeelding]
Leuke kaart jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die is leuk!! Tweede Paasdag is uiteraard de nationale Woonboulevard en Ikea-dag geworden![]()
Omdat er weinig te doen is op tweede Paasdag. En omdat mensen kuddedieren zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Leuke kaart ja
Ik begrijp zelf niet waarom al die mensen dat maar blijven doen. Waarom zou je vrijwillig de halve dag in de file gaan staan en de andere helft staan dringen en wachten in overvolle winkels.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Omdat er weinig te doen is op tweede Paasdag. En omdat mensen kuddedieren zijn.
Nee joh, geen schotel kopen, gewoon zelf snijden. Kleine moeite ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef Qwea het volgende:
ik zat te denken aan beenham,met een sausje, wat pom du chettes (of hoe je het ook schrijft. Iig aardappels rosetten) en at groente erbij. Maar wat voor groente weet ik niet.
moeders kwam met het idee te gaan gourmetten,ikke kijken,kost een kutschoteltje ff 12 euro
Mja,maar ben je dan niet ongeveer even duur uit? Ik bedoel,dan heb je nodig :quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Je kan het vlees ook heel eenvoudig zelf snijden, Qwea
En dan vind je 3 euro pp duur? Dat valt toch reuze mee...quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:04 schreef Qwea het volgende:
Mja,maar ben je dan niet ongeveer even duur uit? Ik bedoel,dan heb je nodig :
Karbonade
Kipfilet
hamlappen
en verder dan dit kom ik al nietEn het moet voor 4 pers zijn
je dacht toch niet serieus dat je met die schotel er 4 pers van af kon laten eten he? Hoogstens 1quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan vind je 3 euro pp duur? Dat valt toch reuze mee...
Dan heb je zelf waarschijnlijk voor 12 euro aan vlees al veel meerquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:15 schreef Qwea het volgende:
je dacht toch niet serieus dat je met die schotel er 4 pers van af kon laten eten he? Hoogstens 1misschien 1.5 maar mee echnie
![]()
*benee strax even in de groep gaat gooien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan heb je zelf waarschijnlijk voor 12 euro aan vlees al veel meer![]()
Gehakt kopen: balletjes van draaien met eigen kruiden en een beetje plat maken
Kipfilet in stukken snijden (eventueel van te voren marineren)
Hamlap in stukken snijden
Biefstukje in plakjes snijden
Beetje shoarma kan ook heel lekker zijn
Hoe kom je aan die wijsheid? Jij houdt helemaal niet van gourmetten!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan heb je zelf waarschijnlijk voor 12 euro aan vlees al veel meer![]()
Gehakt kopen: balletjes van draaien met eigen kruiden en een beetje plat maken
Kipfilet in stukken snijden (eventueel van te voren marineren)
Hamlap in stukken snijden
Biefstukje in plakjes snijden
Beetje shoarma kan ook heel lekker zijn
Ik zie het allang niet meer zo, voor mij is het een Midwinterfeest, de langste dagen van het jaar gezellig maken met elkaar. En pasen is wat mij betreft het vieren van het begin van de lentequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef Isabeau het volgende:
We hadden in Nederland al een nationaal (vr)eetfeest, namelijk Kerst. Een feest dat inmiddels bar weinig te maken heeft met een geboren Verlosser in een stal in Bethlehem.
ik heb het ergens uit een foldertje gehaald en het lijkt me lekker !quote:Op woensdag 4 april 2007 20:21 schreef sieske het volgende:
kwil recept aardbeiensalsa met geitenkaas!!!!!!!plllllliiiiiiieeeessssssss
Net zoals de rest van Nederland die niet naar de woonboulevard gaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:15 schreef MaLo het volgende:
Tweede paasdag gaan we als het lekker weer is, een stuk wandelen of fietsen. NIET naar Ikea of de woonboulevard, ik moet er niet aan denken.
Hartelijk bedankt Tezz!! Morgen nog effe wat inkopen doen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb het ergens uit een foldertje gehaald en het lijkt me lekker !
Boodschappenlijstje:
* 250 gr rijpe aardbeien
* 1 eetlepel geraspte sinasappelschil
* 25 gr gehakte groene pistachenootjes
* 1 eetlepel balsamicoazijn
* 1-2 eetlepels verse munt (fijngehakt)
* versgemalen zwarte peper
* 150 gr harde hollandse geitenkaas
* 150 gr zachte geitenkaas
Bereidingswijze:
WAs de aardbeien en snijd ze in stukjes. Meng de aardbeien in een kom met de sinasappelrasp, de nootjes, balsamicoazijn en munt en maal er peper naar smaak boven. Laat de salsa minimaal 15 minuten intrekken.
Snijd de harde en zachte geitenkaas in puntjes en verdeel deze evenredig over 4 borden. Schep de salsa in kleine glaasjes en zet ze naast de kaas op de borden. Garneer eventueel met een toefje munt. Serveer met rondjes roggebrood of crostini.
Jamaar, jamaarquote:Op woensdag 4 april 2007 23:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Net zoals de rest van Nederland die niet naar de woonboulevard gaan
ja dat doe ik (als ik er aan denk) altijd wel. Ik kan me herinneren dat we het 1 keertje vergeten waren, zitten we met z'n tweetjes op een grote steak te kauwen, zegt manlief ineens: Heej! Dat mag niet vandaag! En pfff....de wereld verging niet dus we hebben de steak gewoon lekker opgegeten.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:59 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar
Je hebt wel gelijk, dat wordt ook veel gedaan. Maar dat vind ik minder erg dan naar de woonboulevard.
Ik vind twee dagen alleen maar thuis zitten (al dan niet met familie) en veel eten ook niks. Ik ben een doener.
Ander vraagje. Ik vind dat het wel in dit topic past, want het heeft ook met eten en Pasen te maken: Eten jullie morgen op goede vrijdag ook allemaal vis?
euh nopequote:Op donderdag 5 april 2007 20:59 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar
Je hebt wel gelijk, dat wordt ook veel gedaan. Maar dat vind ik minder erg dan naar de woonboulevard.
Ik vind twee dagen alleen maar thuis zitten (al dan niet met familie) en veel eten ook niks. Ik ben een doener.
Ander vraagje. Ik vind dat het wel in dit topic past, want het heeft ook met eten en Pasen te maken: Eten jullie morgen op goede vrijdag ook allemaal vis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |