Die 3e weg ken ik nog niet. Maar dit korte stukje op wikipedia spreekt mij wel aanquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:30 schreef Claudia_x het volgende:
Het slechte nieuws: het is een van de oudste dilemma's in de filosofie.
Het goede nieuws: er is ook een derde weg, namelijk fenomenologie.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Of is dat met een d??
Ja, dacht ik al. Het zag er al zo raar uit toen ik m'n eigen post zag...quote:
Ik sta bij mij vaak versteld dat het in veel gevallen ook nog noed is op die manier.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, dacht ik al. Het zag er al zo raar uit toen ik m'n eigen post zag...
ja, dat is mijn spellingscontrole: ziet het er goed uit?
Als je me je adres geeft, dan stuur ik je een kopie van de nieuwste Van Dale op cd-rom.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, dacht ik al. Het zag er al zo raar uit toen ik m'n eigen post zag...
ja, dat is mijn spellingscontrole: ziet het er goed uit?
Helpt dat ook bij d/t-dilemma's?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je me je adres geeft, dan stuur ik je een kopie van de nieuwste Van Dale op cd-rom.![]()
Nou, wel bij d/t-dilemma's die betrekking hebben op bijvoeglijke naamwoorden. Nu is 'benieuwd' niet zo'n moeilijk voorbeeld, maar 'bijdehand' wordt al wat lastiger:quote:
Nou, ik kan zo wel de meeste fouten herkennen. Alleen dan weet ik meestal nog niet hoe het wel moetquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik sta bij mij vaak versteld dat het in veel gevallen ook nog noed is op die manier.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je me je adres geeft, dan stuur ik je een kopie van de nieuwste Van Dale op cd-rom.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |