Loik! Waar?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:52 schreef miss_bleu het volgende:
Jaaaa!!! we moeten vrijdag naar de makelaar we hebben waarschijnlijk een huisie!!
Leuk, kan ik langskomen als ik ooit een keer in boxtel verzeilquote:
janetje@fok.nlquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:40 schreef Armageddon het volgende:
Wat een zeiksnol die Janetje. Doe mij haar adres eens even HW.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:01 schreef miss_bleu het volgende:
uhuh!!!!!!!!!!!!!!
heb er wel zin in hoor... Hoop zo dat het het huis is wat wij willen vrijdag. Kunnen we zaterdag al naar de rabobank hypotheekje regelenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]Kunnen we die brabo's lekker in hun eigen taal met elkaar laten praten
Tofquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:12 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb er wel zin in hoor... Hoop zo dat het het huis is wat wij willen vrijdag. Kunnen we zaterdag al naar de rabobank hypotheekje regelen
Meer het daar wonen bedoel ik. Ik zie mezelf nog niet snel uit amsterdam vertrekkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
mja stukke anders met mijn salari omgaan
mwah vind het best nog wel wat voordelen hebben. Zo is het vaker daar mooi en warme weer dan in de randstadquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Meer het daar wonen bedoel ik. Ik zie mezelf nog niet snel uit amsterdam vertrekkenIk vond uithoorn al te veel platteland
Tja... Het gaat dan iets minder met de shoppingsprees ben ik bang.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
mja stukke anders met mijn salari omgaan
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Meer het daar wonen bedoel ik. Ik zie mezelf nog niet snel uit amsterdam vertrekkenIk vond uithoorn al te veel platteland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |