Loik! Waar?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:52 schreef miss_bleu het volgende:
Jaaaa!!! we moeten vrijdag naar de makelaar we hebben waarschijnlijk een huisie!!
Leuk, kan ik langskomen als ik ooit een keer in boxtel verzeilquote:
janetje@fok.nlquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:40 schreef Armageddon het volgende:
Wat een zeiksnol die Janetje. Doe mij haar adres eens even HW.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:01 schreef miss_bleu het volgende:
uhuh!!!!!!!!!!!!!!
heb er wel zin in hoor... Hoop zo dat het het huis is wat wij willen vrijdag. Kunnen we zaterdag al naar de rabobank hypotheekje regelenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]Kunnen we die brabo's lekker in hun eigen taal met elkaar laten praten
Tofquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:12 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb er wel zin in hoor... Hoop zo dat het het huis is wat wij willen vrijdag. Kunnen we zaterdag al naar de rabobank hypotheekje regelen
Meer het daar wonen bedoel ik. Ik zie mezelf nog niet snel uit amsterdam vertrekkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
mja stukke anders met mijn salari omgaan
mwah vind het best nog wel wat voordelen hebben. Zo is het vaker daar mooi en warme weer dan in de randstadquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Meer het daar wonen bedoel ik. Ik zie mezelf nog niet snel uit amsterdam vertrekkenIk vond uithoorn al te veel platteland
Tja... Het gaat dan iets minder met de shoppingsprees ben ik bang.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
mja stukke anders met mijn salari omgaan
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Meer het daar wonen bedoel ik. Ik zie mezelf nog niet snel uit amsterdam vertrekkenIk vond uithoorn al te veel platteland
Je lijkt mijn kutcollega;s hier op de werkvloer welquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet er niet aan denken zeg, Eindhoven.
Maar verder: feli.
Tja, wat wil je van een Amsterdammer?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:58 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Je lijkt mijn kutcollega;s hier op de werkvloer wel
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:58 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Je lijkt mijn kutcollega;s hier op de werkvloer wel
Inderdaad, eindhovenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet er niet aan denken zeg, Eindhoven.
Maar verder: feli.
Fotoquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Gelukkig is de nieuwe ook niet verkeerd.
Fuck! Zit ik net op de site van Ray-Ban, zie ik dat mijn oude nog wel leverbaar is. Een ander model die er erg op leek heb ik in de winkel gepast en die zat voor geen meter. Blijkt dat er toch nog een ander model was die ik niet zo snel in de catalogus in de winkel zag staan. Kan ik morgen weer terug.quote:
Dank je JK. Dat je me er nog even op wijst.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mag ik je even wijzen op mijn post in een vorig topic, UIO:
[Oldbies] Waar we op zoek zijn naar de ring van Merel...
Ik heb je nog zķ gewaarschuwd..
Met een eigen risico van ¤ 150 blijft er hooguit ¤ 20 euro over. En dan nog heb ik de bon niet meer kunnen vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tot je dienst, UIO.
Als je het bonnetje van de bril nog hebt, kun jij misschien ook wel 8 euro terugkrijgen!
Zoveel kost mijn zonnebrilquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tot je dienst, UIO.
Als je het bonnetje van de bril nog hebt, kun jij misschien ook wel 8 euro terugkrijgen!
Ja, dat was bij mij dus ook zo'n soort sommetje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Met een eigen risico van ¤ 150 blijft er hooguit ¤ 20 euro over. En dan nog heb ik de bon niet meer kunnen vinden.
Oja, laat ik maar eens gaan koken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef Armageddon het volgende:
Jullie maken het laat vanavond in het topic
IK heb een H&M-etje. Zoeentje die je halve gezicht beslaatquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn Rayban Aviator was voor gratis en niet pleurisduur..
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
IK heb een H&M-etje. Zoeentje die je halve gezicht beslaat![]()
Heb jij dan ook zo'n bijenhoofd?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:37 schreef Ripley het volgende:
IK heb een H&M-etje. Zoeentje die je halve gezicht beslaat![]()
wie roelquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik wacht trouwens nog op een bedankje van de niet-rokers hier.
Vorig jaar hebben mijn kameraden en ik ruim ¤ 2 miljard aan accijnzen bij elkaar gerookt.
Ik heb nogal een groot hoofd. Dus bij mij lijkt het een normale brilquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb jij dan ook zo'n bijenhoofd?
[afbeelding].
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nogal een groot hoofd. Dus bij mij lijkt het een normale bril
Gelukkig heb je mooi sluik haar, dan kleedt het nog een beetje af.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:43 schreef Ripley het volgende:
Ik heb nogal een groot hoofd. Dus bij mij lijkt het een normale bril
Die afro van mij bedoel je?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gelukkig heb je mooi sluik haar, dan kleedt het nog een beetje af.
Vanavond laat ik maar weer eens voor me koken. Door de Indonees deze keer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, laat ik maar eens gaan koken.
En die homo weigert me ook nog eens op de hoogte te brengen van zijn eventuele spaanse bedavonturen. En dat op dinsdagquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lui zijn is okay.
Al hou je zo wel de slavernij in stand.
Nou ja, dat krijg je natuurlijk vanzelf in Amsterdam, met al dat geteenslipper en gelinnenbroek.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:02 schreef Ripley het volgende:
Dat dacht ik ook, JKHet lijkt wel een wijf
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou ja, dat krijg je natuurlijk vanzelf in Amsterdam, met al dat geteenslipper en gelinnenbroek.
Dan word je als man natuurlijk kapot gemaakt.
Wel een schort over je linnen broek he!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, ik ga koken!
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:05 schreef Ripley het volgende:Ik heb U nog nooit in teenslippers en een linnen broek gezien.
Het zijn er velen. Ik heb dan ook twee jaar een Spaanse vriendin gehad.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:58 schreef Ripley het volgende:
En die homo weigert me ook nog eens op de hoogte te brengen van zijn eventuele spaanse bedavonturen. En dat op dinsdag
Niks schatquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:10 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb ook een linnen broek. Wat is daar mis mee?
Pfftquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik wacht trouwens nog op een bedankje van de niet-rokers hier.
Vorig jaar hebben mijn kameraden en ik ruim ¤ 2 miljard aan accijnzen bij elkaar gerookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |