en niet overal op de hellingen gaan staan natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2007 14:26 schreef Reya het volgende:
Volgensmij ligt het record ergens rond de tien keer langs de koers staan bij de Ronde, maar volgensmij moet je dan een serieuze rodeo starten.
ja, Oscar gaat Boogerd een duwtje geven vlak voor de finish, let maar op..quote:
De enige keer dat Boogerd er echt voor ging (2003) reed ie meteen top-10, ik denk ook gewoon dat Boogerd een heel end mee kan gaan en de twee kopmannen bij kan staan...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:05 schreef PrinceSL het volgende:
Hoe goed Boogerd ook zijn mag, dit is echt zijn race niet. Freire heeft hier in mijn ogen wel meer te zoeken, maar dit is ook echt zijn race niet. Hoe graag ik het Rabobank ook gun, ik denk niet dat ze kans maken. Daarbij komt dat Boogerd beter nog even kan wachten tot de Amstel en Luik, dan kan hij daar in ieder geval weer 2e worden![]()
Ja, ok, ik zeg niet dat hij geen kopwerk kan verrichten, maar ik doelde meer op kans maken op een overwinning. Daar zie ik hem in deze koers niet toe in staat.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
De enige keer dat Boogerd er echt voor ging (2003) reed ie meteen top-10, ik denk ook gewoon dat Boogerd een heel end mee kan gaan en de twee kopmannen bij kan staan...
Zou tof zijn, Oscar moet winnenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:58 schreef -skippybal- het volgende:
Ik las net ergens in een interview met Dekker dat Rabo vol op Freire speelt![]()
Ik zou het nogal dom vinden om op Freire te spelen als 'ie 1: Nog nooit in Vlaanderen heeft gereden, 2: er totaal niet voor gebouwd bent, 3: nog nooit hebt kunnen overtuigen op Vlaamse kasseiheuvels, 4: Flecha in je ploeg hebt zitten.quote:
Toch zie ik Freire niet winnen, al kan hij altijd verrassen. Top tien, misschien top vijf is zeker mogelijk, maar winnen? Zijn geringe ervaring met kasseien zal hem opbreken vrees ik. Topfavoriet blijft gewoon Tom Boonen, al hoop ik dat iemand anders wint. Misschien Cancellara, die zie ik erg ver komen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:58 schreef -skippybal- het volgende:
Ik las net ergens in een interview met Dekker dat Rabo vol op Freire speelt![]()
Of hij moet natuurlijk zand in de ogen strooien...
Rest artikelquote:De voorbereiding van de drie Raborenners is compleet anders. Flecha reed deze week mee in de Driedaagse van De Panne-Koksijde, in tegenstelling tot de andere twee. Op de laatste dag liet hij duidelijk zien dat de vorm uitstekend is. Eerder in het wielerseizoen maakte de Spanjaard er een sport van om zo onzichtbaar mogelijk te koersen. Maar het peloton weet dat schijn bedriegt en houdt dan ook serieus rekening met hem.
quote:"ALLES STAAT OF VALT MET FREIRE"
Rabobank zakt met een sterke ploeg af
naar de Grote Markt van Brugge. "Toch
staat of valt alles met Oscar Freire."
"Freire is zondag de logische man om
voor ons de wedstrijd te winnen", zegt
ploegleider Erik Dekker in HLN. "In de
Ronde is hij nog niet in de buurt van
de zege geweest, maar hij werd wel al
twee keer wereldkampioen in Verona en
dat parcours is nog veel zwaarder."
Naast Freire houdt Rabobank nog Michael