Ja, ook die is favoriet. Ik heb alleen de topfavoriet genoemd, en niet wat daaronder zit, zoals idd Cancellare, maar ook Flecha, Bettini, Van Petegem, Freire, Pozzato, Quinziato, Hoste. En ik vergeet er vast nog een stel nu.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
Cancellara ?
Eens isquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie liever Bettini eens winnen, die moet gewoon deze wedstrijd op zijn erelijst hebben, als beste eendagsrenner van de laatste 10 jaar. Met Lombardije, San Remo en LBL heeft hij er al 3 van de grote 5 en Parijs-Roubaix zal hem wel nooit lukken, dus dan moet het maar deze worden.
Nee. Is eruit na het debacle van vorig jaar (toen alleen de eerste 10 op de fiets boven kwamen en de rest moest lopen).quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:18 schreef Reya het volgende:
Geen Koppenberg dit jaar?
En ook nog gewoon in de beslissende kopgroep meezitten in de finale, met Boonen, Van Petegem, Klier enzovoorts.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:31 schreef Wombcat het volgende:
Zabel zou tof zijn. Wanneer was dat ook al weer dat 'ie zo goed reed in Vlaanderen? Twee jaar geleden?
Hij reed toen in dienst van iemand, en echt heel erg sterk, gaten dichtrijdend en zo.
Zabel![]()
![]()
Zo in de zomerperiode wint McEwen toch altijd een aantal Parijs-Brussels en GP Plouays en zo. Hij komt alleen wat tekort voor het zwaardere werk, maar dat is niet een schande.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Met Evans hebben ze iemand die een mooi klassement kan rijden in een grote ronde en met McEwen een rittenkaper, maar het eendagswerk is maar zwakjes.
My bad, het was GP Foumies.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Plouay lijkt me wat hoog gegrepen voor McEwen, ik dacht dat die niet zo makkelijk was. Maar dingen als Parijs-Brussel en de Scheldeprijs vind ik eigenlijk meer veredelde kermiskoersen. Weliswaar met een grote naam (alhoewel, de Scheldeprijs).
Zei Hinault ook niet dat die berg niets met wielrennen te maken heeft?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee. Is eruit na het debacle van vorig jaar (toen alleen de eerste 10 op de fiets boven kwamen en de rest moest lopen).
Organisatie zegt wel 'm tzt weer in het parkoers terug te willen (nadat 'ie opnieuw bestraat is, want de kasseien liggen nu erg slecht), maar dan wel verder in de finale, zodat er al meer scheiding is.
Die zei dat over alles wat van ver of dichtbij iets met kasseien had te maken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Zei Hinault ook niet dat die berg niets met wielrennen te maken heeft?
Cancellara heeft Kroon en O'Grady terwijl Ljungqvist ook geen sukkelaar is. T-Mobile is zo mogelijk nog indrukwekkender in de breedte: Klier, Burghardt, Kirchen, Bernucci, Eisel. Rabobank heeft Freire, Flecha, Boogerd en Van Bon, terwijl Liquigas ook een sterk team heeft.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:39 schreef Reya het volgende:
Boonen heeft overigens wel het enorme voordeel dat hij met Bettini, Van Petegem en Steegmans in principe drie knechten heeft die diep in de finale nog mee kunnen zitten. De andere favorieten zullen het alleen of met hooguit een knecht moeten doen, waarschijnlijk. Aan de andere kant is het wel weer zo dat gedurende de hele koers iedereen naar Quick-Step zal kijken om het gewicht van de koers op zich te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |