Van die 'Nederlandse Black Eyed Peas' had ik nog nooit gehoord. Maar het winnen van een rol in hun videoclip is altijd leuk
![]()
Ga er zeker opletten op ik die clip langs zie komen!
Sabrina en Sandra hebben wel een dieptepunt bereikt, zeg.. Allemachtig. Vond ze allebei niet om uit te staan. Eerder vond ik Sandra nog wel iets hebben. Echt zo'n 'wat anderen zeggen boeit me niet' type. Maar na die trillende beentjes van gisteren, heb ik sterk het idee dat het alleen grootspraak is geweest. Volgens mij is ze ontzettend onzeker en probeert ze alleen maar te doen 'alsof'. Die schouderophaalmentaliteit van haar is hartstikke fake.
Ik stoor me aan die puberale manier van doen van de tweeling. En dan hun taalgebruik 'Konnuh' ipv 'kenden'. Het viel me een paar keer op. Verleden tijd van 'kennen' is ze ombekend? Wie weet is het wel gewoon een accent ofzo, maar het klonkt iig vreemd.
Tijdens het beraad van de jury zei iemand (volgens mij Rosalie) dat ze Bodil meer een actrice dan een model vond, terwijl die fotograaf bij de beoordeling (met Bodil erbij dus) juist aangaf haar acteertalent een positief effect had op haar foto's.
Vond ik een beetje dubbel. Ze zeggen precies het omgekeerde.
Sabrina: sja... mooie meid, hoor. Echt. Maar ik vind haar zo'n arrogantje. Hoe ze de anderen de les zat te lezen. Dat voorstukje waarin Bodil tegen haar in gaat, kregen we niet te zien?
Christa: die vond ik altijd erg mooi, maar vond haar gisteren zo lelijk. Dat dorre, hoogblonde haar dat in coupe ' vogelverschrikker' om haar gezicht hing tussen de shoots door