Ik geloof toch echt niet dat zij de flight safety training kan volbrengen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zeg ik: mijn kennis is purser en heeft een zo mogelijk nog sterker accent dan Nena dus zullen ze het per geval bekijken. Maar goed, ze hebben haar uitgenodigd op gesprek dus dat hadden ze dan ook niet hoeven doen als accent en opleiding een probleem zouden zijn.
Denk overigens dat Nena makkelijk een goede stewardess kan zijn. Ik geloof dat als ze het wil dat ze het dan kan (dat zag je in de kooi al met piano, gitaar, pokeren etc). Het probleem met haar was dat ze het niet wilde. Misschien nu wel. Ik hoop voor haar dat ze dat mag gaan doen en lekker niet meer in de kooi komt.
Ik zelf hoop natuurlijk wel dat ze terugkomt
Gaan we daarna wel slapenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:42 schreef noekje het volgende:
24 uur dus dan zal het ongeveer rond 21.00 uur zijn?
Geen enkele controle over dat paardquote:
Er staat een cameraman langs de kant van de bak... Brian doet 'grappig' omdat hij denkt dat dit een item in de uitzending gaat worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:44 schreef FSR het volgende:
Bwian lijkt wel een Neuroot met ADHD...
ik versta nena vaak niet, en dat is niet vanwege haar accent maar puur vanwege het feit dat ze bijna constant mompelt en zinnen niet afmaakt, uiterlijk heeft ze natuurlijk wel meequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zeg ik: mijn kennis is purser en heeft een zo mogelijk nog sterker accent dan Nena dus zullen ze het per geval bekijken. Maar goed, ze hebben haar uitgenodigd op gesprek dus dat hadden ze dan ook niet hoeven doen als accent en opleiding een probleem zouden zijn.
Denk overigens dat Nena makkelijk een goede stewardess kan zijn. Ik geloof dat als ze het wil dat ze het dan kan (dat zag je in de kooi al met piano, gitaar, pokeren etc). Het probleem met haar was dat ze het niet wilde. Misschien nu wel. Ik hoop voor haar dat ze dat mag gaan doen en lekker niet meer in de kooi komt.
Ik zelf hoop natuurlijk wel dat ze terugkomt
Die probeert een einde te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
Ellen begint het zat te worden. Ik kan me er iets bij voorstellen.
Euh,.. Bij de leukete thuis ??quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:45 schreef Clank het volgende:
[..]
Er staat een cameraman langs de kant van de bak... Brian doet 'grappig' omdat hij denkt dat dit een item in de uitzending gaat worden.
Nee, wel oordopjesquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, lijkt me leuk! Heb jij make up verwijderaar doekjes?
Als kind heb ik gereden, maar dit ziet er dus echt niet uit.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:45 schreef Ecila111 het volgende:
Ik heb geen verstand van paarden maar hij kijkt niet dat hij het naar z'n zin heeft. Hij oogt ook helemaal niet trots terwijl het zo'n trots paard is.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Die probeert een einde te bewerkstelligen.![]()
Paarden hebben ook een heilzame werking.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:48 schreef schizolientje het volgende:
Volgens mij is deze Juf wel gewend om met zwakbegaafden te werken, ze doet het goed
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:48 schreef schizolientje het volgende:
Volgens mij is deze Juf wel gewend om met zwakbegaafden te werken, ze doet het goed
of een vogelquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef noekje het volgende:
Is een paard een beest vraagt Brian?
Ja, dat is een dier zegt Ellen.
Zou hij werkelijk denken dat het evt een mens zou zijn?
Een paard is een dier en Brain is een beestquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:49 schreef mootie het volgende:
Brian: is een paard een beest?
Ja en Ellen is ook even geen knip voor de neus waard...... goddomme tut: het is jouw paard!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Ik zit met met open mond te kijken.... die gast is echt gestoord. Arme Fries.![]()
hij hutst en butst maar wat rond, in galop komt ie zowat een halve meter los van het zadel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Volgens mij hebben Ellen en Fries hun best gedaan om Brian er af te krijgen, maar hij lijkt aard en nagel vast te zitten in dat zadel. Hiiiiii haaaaaa, gilt Brian ...
Move 'em on, head 'em up,
Head 'em up, move 'em out,
Move 'em on, head 'em out Rawhide!
Dit zijn de voortekenen van zijn Nena obsessie die weer opnieuw gaat beginnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:53 schreef solara4 het volgende:
dit zijn zenuwen voor vanavond, weet het zeker
... ik kan niet wachten ! ....quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:54 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dit zijn de voortekenen van zijn Nena obsessie die weer opnieuw gaat beginnen![]()
Ik wil hem nog een keer zien in slow motionquote:
Ik hoop dat Nicolaas er in komt, maar als ik dit zie ga ik toch voor Nena. Dit macho-mannetje moet even op zijn plaats gezet worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:56 schreef noekje het volgende:
Hij voelt zich helemaal the man. Wat een ongelovelijke kneus.
Net z'n moeder.
Ik vertrouw op HiDiHoquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wil hem nog een keer zien in slow motion![]()
Idd: hij heeft totaal geen respect voor dat arme dier.quote:
Huh?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:58 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Voelen jullie ook een aardbeving?
noem mij eens iets waar hij wel respect voor heeftquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:59 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Idd: hij heeft totaal geen respect voor dat arme dier.
Hij vraagt gewoon om een gebroken nek! De sukkel!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:55 schreef Clank het volgende:
Huub: Viel je hard?
Brian: Nee was niet hard, is zand.
Mag het, mag het ?*O*quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij vraagt gewoon om een gebroken nek! De sukkel!![]()
Ik vond het wel een strak plan!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij vraagt gewoon om een gebroken nek! De sukkel!![]()
Nergens voor, compleet verheen-en-weerd die gozer: dat is me nu (pas) duidelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:00 schreef solara4 het volgende:
[..]
noem mij eens iets waar hij wel respect voor heeft
Ik denk dat Jaap daar vaak zitquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
Ik ben geen paardenkenner, weet iemand waarom Fries zo bang is achter in de bak?
Voer voor de paardenfluisteraar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
Ik ben geen paardenkenner, weet iemand waarom Fries zo bang is achter in de bak?
Nou, in vergelijking met hoe hij Amanda berijdt vond ik het respect voor het paard toch wel hartverwarmend!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:59 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Idd: hij heeft totaal geen respect voor dat arme dier.
Misschien dat Ellen daar ook wat aanwijzingen bij kan geven.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:05 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, in vergelijking met hoe hij Amanda berijdt vond ik het respect voor het paard toch wel hartverwarmend!![]()
Ik zou zeggen.......doe een gokquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:07 schreef Spoko het volgende:
komt vanavond de nieuw of oude nieuwe miljonair?
Zenuwen voor vanavond, wat gaat er dan gebeuren???quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:53 schreef solara4 het volgende:
dit zijn zenuwen voor vanavond, weet het zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |