Ben benieuwd..... die jongen moet zich zó ongemakkelijk voelen dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik herken het wel, zal het vandaag even navragen![]()
Hij voelt zich masterquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:30 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ben benieuwd..... die jongen moet zich zó ongemakkelijk voelen dat kan niet anders.
Met cap graagquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:30 schreef noekje het volgende:
Jezus, wat een mafkees.
Waarom kijk ik eigenlijk naar een klootviool met psychotische trekjes bovenop een paard?
Kan hij niet op z'n labiele moeder gaan rijden?
Net zo iets als het condoom vergetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:31 schreef pullup het volgende:
Hey Brian wat zijn we nou vergeten ?
Brian : eehm het zadel![]()
Ik heb zelf 6 jaar bij de KLM gewerkt,er zijn legio mensen afgewezen op hun accent of omdat zij niet beschaafd genoeg spraken.Het gaat niet om alleen goed Nederlands maar om accent,dus geen Amsterdams,Rotterdams enz enzquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is onzin. Nena spreekt gewoon goed Nederlands. Een kennis van mij werkt er ook en die heeft een zo mogelijk nog een heftiger accent.
Denk ook dat ze na de DGK wel een andere instelling heeft gekregen. De manieren dat ik haar gezien heb na DGK was een stuk assertiever.
Toch vrees is dat het Nena niet is.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:32 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Het haar van het paard ziet er beter uit als dat van Snollie
Dat heb ik vannacht ook liggen bedenkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:33 schreef demins het volgende:
Een ander argument vóór de komst van Nena zou nog kunnen zijn dat het trapje tegen Brian, waardoor Nena exit ging, inmiddels zó door nieuwe incidenten is overschaduwd (die zonder sanctie bleven) dat Nena een nieuw kansje verdient.
Dat zeg ik: mijn kennis is purser en heeft een zo mogelijk nog sterker accent dan Nena dus zullen ze het per geval bekijken. Maar goed, ze hebben haar uitgenodigd op gesprek dus dat hadden ze dan ook niet hoeven doen als accent en opleiding een probleem zouden zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:33 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik heb zelf 6 jaar bij de KLM gewerkt,er zijn legio mensen afgewezen op hun accent of omdat zij niet beschaafd genoeg spraken.Het gaat niet om alleen goed Nederlands maar om accent,dus geen Amsterdams,Rotterdams enz enz
Dit is toch grappig, Brian zat maar te lullen dat ie Fries helemaal af zou matten, ondertussen is Fries weer lekker dwarsquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:34 schreef getl0st het volgende:
Kunnen ze niets boeienders op de streams laten zien..
en toch klinkt dat niet echt gezond.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat heb ik vannacht ook liggen bedenken
..... vorige week nog gezien. Méésterlijk !!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:35 schreef pullup het volgende:
Brian doet me nu denken aan zo' n scene uit Monty python and the holy grail waar die ridders iemand achter zich aan hebben lopen die met kokosnoten galopgeluiden imiteert
Ooh ik ben niet de enige die er snachts nog aan denkt...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nena had zelf ook haar 24 uur toen aangevraagd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:33 schreef demins het volgende:
Een ander argument vóór de komst van Nena zou nog kunnen zijn dat het trapje tegen Brian, waardoor Nena exit ging, inmiddels zó door nieuwe incidenten is overschaduwd (die zonder sanctie bleven) dat Nena een nieuw kansje verdient.
Jij droomt al van de gouden kooi?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kom je bij me logerenquote:
Fries is een Nederlands paard hehquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is toch grappig, Brian zat maar te lullen dat ie Fries helemaal af zou matten, ondertussen is Fries weer lekker dwars![]()
Ik denk dat de belangrijkste reden van de nieuwe anti-roken regel is, dat Huub, Eric en Sylvia zich teveel terugtrekken op de masterbedroom. In het verleden had je af en toe nog wel eens leuke gesprekken in de gameroom waar Amanda en soms Natasja bij betrokken waren. Maar sinds ze met z`n 3en in de MB roken is de groepsvorming tussen de 2 groepjes alleen maar groter geworden, en dat heeft op de termijn een slechte invloed op de verhaal-lijnen. Een goede actie van de redaktie dus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:10 schreef getl0st het volgende:
Waren er niet toevallig 2 topics die over het roken en drinken gingen?
Hierin werd daarover geklaagd..
Nu mogen ze niet voor 4 uur alcohol drinken en niet roken in de slaapkamers.
hij houdt de teugels toch ook vreselijk strak of lijkt dat maar zo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:37 schreef Ecila111 het volgende:
Respectloos. Als het mijn paard was, zou ik 'em eerst wat manieren leren hoe met dieren om te gaan.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:38 schreef kleinzusje het volgende:
Ik droomde laatst dat ik sex had met natasia, werd huilend wakker
Was het zo'n goede sex dan ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:38 schreef kleinzusje het volgende:
Tegenwoordig zijn het selectiedagen via een uitzendbureau...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zeg ik: mijn kennis is purser en heeft een zo mogelijk nog sterker accent dan Nena dus zullen ze het per geval bekijken. Maar goed, ze hebben haar uitgenodigd op gesprek dus dat hadden ze dan ook niet hoeven doen als accent en opleiding een probleem zouden zijn.
Denk overigens dat Nena makkelijk een goede stewardess kan zijn. Ik geloof dat als ze het wil dat ze het dan kan (dat zag je in de kooi al met piano, gitaar, pokeren etc). Het probleem met haar was dat ze het niet wilde. Misschien nu wel. Ik hoop voor haar dat ze dat mag gaan doen en lekker niet meer in de kooi komt.
Ik zelf hoop natuurlijk wel dat ze terugkomt
Moet je eens indenken hoe a-DEL zich voeltquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:39 schreef Alessia het volgende:
arm paard. En Brian op je rug en Brian met een zweepje in zijn hand.
Shit zeg, dat is echt een nachtmerriequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:38 schreef kleinzusje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |