Die zit vol schele trutquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:10 schreef Prospera het volgende:
Oh Eendje zie net dat iedereen hier zit. Even verkassen dus![]()
Pleur opquote:
Kut is dat he, als je langzaam maar zeker in de gaten krijgt dat er tegen mijn degelijk doortimmerde argumenten uiteindelijk niks in te brengen is.quote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is prima als jij je heroinehoertjes de straat op laat gaan. Maar Lieke heeft toch wel wat meer klasse om haar als gebruiksvoorwerp te laten dienen voor Brian, ik snap ook niet dat jij als oprichter van de Lieke sekte dat zou willen.
Over dat Huub fucking arrogant en eigenwijs is moet ik het HELAAS met je eens zijn, maar er zijn wel andere middelen te vinden om dat te laten doordringen bij dat mannetje.
Enne van mijn situatie ben jij totaal niet op de hoogte dus laten we die er lekker buiten houden.![]()
![]()
Zoooo daar heb je lang over moeten nadenken!!!!! Lastig he als je 2 hersencellen heb, een om je lul achterna te lopen en de andere om te proberen mensen af te zeiken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Kut is dat he, als je langzaam maar zeker in de gaten krijgt dat er tegen mijn degelijk doortimmerde argumenten uiteindelijk niks in te brengen is.![]()
![]()
En je spreekt jezelf weer eens tegen. Eerst geef je aan dat je denkt dat ik goed bekend ben met heroinehoertjes, en daarna zeg je dat ik niet van jou situatie op de hoogte ben.![]()
Maar ok, het is inderdaad al erg genoeg dat je zo diep bent gezonken, je hebt mij dus niet nodig om je flink de grond in te trappen, want dat kan je zelf dus een heel stuk beter!![]()
Het duurde alleen maar zo lang omdat ik er lang over heb getwijfeld of ik het wel kon maken om iemand die toch al niet erg goed spoort nog een paar extra zetjes te geven.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Zoooo daar heb je lang over moeten nadenken!!!!! Lastig he als je 2 hersencellen heb, een om je lul achterna te lopen en de andere om te proberen mensen af te zeiken.![]()
![]()
prototype ideale medeburgerquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het duurde alleen maar zo lang omdat ik er lang over heb getwijfeld of ik het wel kon maken om iemand die toch al niet erg goed spoort nog een paar extra zetjes te geven.
Maar omdat ik vind dat de naakte waarheid en de harde werkelijkheid te allen tijde gepromoot moeten worden ben ik toch maar wedergekeerd.![]()
Oke dan ga ik hier maar ff over nadenken dan, tijdens het lezen van de Libelle!!!! Misschien krijg ik nog inspiratie enzo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het duurde alleen maar zo lang omdat ik er lang over heb getwijfeld of ik het wel kon maken om iemand die toch al niet erg goed spoort nog een paar extra zetjes te geven.
Maar omdat ik vind dat de naakte waarheid en de harde werkelijkheid te allen tijde gepromoot moeten worden ben ik toch maar wedergekeerd.![]()
Met nadenkend lezen van de Libelle bedoel je natuurlijk dat je je in je kartonnen doos terugtrekt om weer eens een flink potje te gaan zitten janken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke dan ga ik hier maar ff over nadenken dan, tijdens het lezen van de Libelle!!!! Misschien krijg ik nog inspiratie enzo.
Maar ik blijf je gewoon een Lullo vinden.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet hoor, want ik zie dat je het toch langzaamaan begint te snappen; dat je me Lullo noemt, of wat dan ook... het ene oor in en het andere weer uit. Maar die hoofdletter verraadt dat je je plaats kent!
Net zoals het feit dat je je eigen naam níet met een hoofdletter schriijft.![]()
sorry ik val ff uit me rol, maar lag ff dubbel nuquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Met nadenkend lezen van de Libelle bedoel je natuurlijk dat je je in je kartonnen doos terugtrekt om weer eens een flink potje te gaan zitten janken.![]()
Maar dat geeft niet hoor, want ik zie dat je het toch langzaamaan begint te snappen; dat je me Lullo noemt, of wat dan ook... het ene oor in en het andere weer uit. Maar die hoofdletter verraadt dat je je plaats kent!
Net zoals het feit dat je je eigen naam níet met een hoofdletter schriijft.![]()
Tja, je geeft af op anderen omdat ze SHe prefereren boven BANJ, maar je eigen voorkeur komt hiermee toch ook wel heel duidelijk naar voren: je hebt fatsoenlijke reacties gekregen maar je besteedt je tijd liever aan dingen die je niet zinnen. Begrijpelijk dat je meer ziet in Natasia en vooral Brianquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:46 schreef danos het volgende:
Omdat het niveau hier toch niet meer te redden is, en individuen als Beequeen, petraa etc mij zodanig irriteren heb ik de moed opgegeven dat dit ooit nog zal veranderen. En zal ik vanaf nu al mijn posts in /DGK afsluiten met:
BeeQueen = een lelijke dikke tifushoer
LOI-cursus speciaal voor petraa!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:49 schreef petraa het volgende:
[..]
sorry ik val ff uit me rol, maar lag ff dubbel nu![]()
.
Maar aangezien dit een Hooligan topic moet ik je erop wijzen dat het feit dat ik me naam niet met een hoofdletter schrijf komt omdat ik niet wil dat mensen denken dat ik mezelf te belangrijk vind.
Sommige mensen vinden het trouwens ook lastig om de shift-toets te vinden, dat zijn de mensen met 2 hersencellen, waaronder jij dus valt.Voor die mensen heb ik het gewoon maar simpel gehouden heb geen zin om mensen een toetsenbordvaardigheidscursus(leuk scrabblewoord trouwens) te geven, die cursus kunnen ze (jij dus ook)gewoon volgen bij www.loi.nl
![]()
Succes, en tot begin december!quote:De cursus Schrijf goed Nederlands is volgens de nieuwe spelling en leert je de Nederlandse taal op de juiste manier te gebruiken. Een vlotgeschreven tekst kost je geen hoofdbrekens meer. Ook je spelling en je stijl worden onder handen genomen.
Studieduur : 8 maanden
Lekker ding (ahum), ik heb die cursus niet nodig!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
LOI-cursus speciaal voor petraa!
[..]
Succes, en tot begin december!![]()
Die LOI stukjesschrijver mag de cursus zelf ook wel eens volgen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
LOI-cursus speciaal voor petraa!
[..]
Succes, en tot begin december!![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Lekker ding (ahum), ik heb die cursus niet nodig!
Ik heb me aangepast aan jou schrijfwijze,
[..]
Ohhh u wilt met U aangesproken worden!! Prima hoor, dat doe ik graag voor mijn oudere medemens.quote:
Beleefdheidsvormen interesseren me geen zak!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh u wilt met U aangesproken worden!! Prima hoor, dat doe ik graag voor mijn oudere medemens.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Beleefdheidsvormen interesseren me geen zak!
Wel zou ik het op prijs stellen als ik in aanvaardbaar Nederlands aan- dan wel toegesproken wordt.
Of zal ik je voortaan maar amandaa gaan noemen?![]()
Kut zegquote:
Ik zie dat je ook al aangetast bent door de Brianiaanse en Japiaanse denkwijzes??quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Kut zeg![]()
Zo zie je maar weer dat mensen met een hoog adaptief vermogen zich razendsnel aanpassen aan de omgeving...![]()
Wat is jouw niveau dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:46 schreef danos het volgende:
Omdat het niveau hier toch niet meer te redden is, en individuen als Beequeen, petraa etc mij zodanig irriteren heb ik de moed opgegeven dat dit ooit nog zal veranderen. En zal ik vanaf nu al mijn posts in /DGK afsluiten met:
BeeQueen = een lelijke dikke tifushoer
Dat is voorwaar een niveaurijke waarneming!quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:57 schreef danos het volgende:
[..]
En of ander onwijs dom mokkel dat zich de Gouden Kooi probeert in te likken, sommige mensen zeggen dat ze slim is maar dat komt waarschijnlijk omdat deze mensen nog dommer zijn dan zij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |