Hehe okquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:22 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde! maar ik hou ook niet van talen (behalve engels, italiaans) en economie.
ja klopt. ik heb het ook lekker breed gehouden. N&G met economie en geschiedenisquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Hehe okHoemeer ik er over nadenk, des te meer ik ga denken dat ik de verkeerde keuze gemaakt heb
![]()
Maar tegenwoordig kun je met bijna alle profielen elke studie die je maar wilt gaan volgen.
als je het weet mag je het zeggenquote:
Ik had één vak in vrije deel, namelijk M&Oquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:37 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
ja klopt. ik heb het ook lekker breed gehouden. N&G met economie en geschiedenis
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:00 schreef Mark het volgende:
Abel Xavier, de oud-PSV'er?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:00 schreef Mark het volgende:
Abel Xavier, de oud-PSV'er?
In de 3de ging het bij ons vooral over de siciale zekerheid, ontzuiling enzo maar daar vond ik juist geen klap aan geef mij dan maar de romeinen/griekenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:01 schreef Mark_V het volgende:
Who cares about Pyrrus van Epirus als je niet eens weet wat er in het land naast je gebeurde 2 eeuwen geleden
Dat is me te vrijblijvend, iets specifiekerquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:09 schreef Yurithemaster het volgende:
walles and gromit
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Iets met cursed rabit ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |