quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:35 schreef Mark het volgende:
Ik denk dat Napoleon het beeindigde
Zo zie je maar weer, mbv de AKQ kan je ook leren voor je eindtoetsquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:39 schreef Yestuuur het volgende:
ik had moeten leren voor de eindtoets.. dan had ik het geweten.
Juiste componist, verkeerde werkquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:44 schreef Yestuuur het volgende:
pff für elise? ? ?
Eroica it isquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:46 schreef Mark_V het volgende:
heetboven - derde symfonie - heroicca
Mooie verhaalquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:51 schreef Mark het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH
?
Ik heb op de middelbare school best veel geleerd over duitsland/pruisen/oostenrijk-hongarije etc, maar vooral de 19een 20e eeuw. In elk geval heb ik daar meer over geleerd dan over Engeland en Frankrijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:33 schreef Mark_V het volgende:
Het valt me overigens op dat wij Nederlanders eigenlijk nauwelijks iets weten over de hele geschiedenis van midden-europa. We zijn eigenlijk vnl. gericht op Engeland en Frankrijk.
Ik ben pas wat over dat hele heilige roomse rijk gaan lezen toen er hier een keer een vraag over werd gesteld, daarvoor wist ik nauwelijks was het was
Allemaal nog fout....het is een hele bekende naam.....
Wij kwamen eigenlijk nooit veel verder dan Rome om eerlijk te zijn. Toen gingen we opeens door naar Lodewijk de 14de, toen amerikaanse onafhankelijk, toen napoleon en toen de eerste wereldoorlog en tweede. Geschiedenis op de middelbare school had net zo goed niet gegeven kunnen worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:58 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb op de middelbare school best veel geleerd over duitsland/pruisen/oostenrijk-hongarije etc, maar vooral de 19een 20e eeuw. In elk geval heb ik daar meer over geleerd dan over Engeland en Frankrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |