Mercedes levert de nieuwe auto's zonder reservewiel. Dan bel je dus gewoon de noodhulp.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Handig als je onderweg een lekke band krijgt
Ook mooi kut, ik wilde daar toevallig komend weekend weer eens een biertje gaan drinken.quote:TomTom gestolen!
Geldt dat ook voor de legertrucks in Afghanistan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Pikkebaas het volgende:
Mercedes levert de nieuwe auto's zonder reservewiel. Dan bel je dus gewoon de noodhulp.
Reservewielen zijn op nagenoeg alle auto's opties.
eigenlijk wel jaquote:
Bij Mercedes moet je voor alles bijbetalenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Mercedes levert de nieuwe auto's zonder reservewiel. Dan bel je dus gewoon de noodhulp.
Reservewielen zijn op nagenoeg alle auto's opties.
Mag jij zeggen waar staat dat ik daarom een TomTom bij mij had.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef trabant het volgende:
Welke looser heet er nou een TomTom nodig om de Jaarbeurs te vinden? Al wil je er niet naartoe, dan eindig je er nog!
Yep, maar daardoor heb ik nu wel plek voor m'n labtobquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:58 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Bij Mercedes moet je voor alles bijbetalen![]()
Welkom in 2007 !!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:27 schreef KlootMajoor het volgende:
wtf is een tomtom
Je bedoelt, wtf is een labtop? Zou hij een lebtob bedoelen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:27 schreef KlootMajoor het volgende:
wtf is een tomtom
En waar laat je je ander laboratorium spullen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:17 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Yep, maar daardoor heb ik nu wel plek voor m'n labtob
In 't lab natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 10:39 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
En waar laat je je ander laboratorium spullen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |