Same here. Fúck die firma Flapsen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:44 schreef Casparovvv het volgende:
Net weer een examen gemaakt. Wat een gare vragen zeg, ik ben maar gestopt want ik viel in slaap. Het bestuderen van die bronnen is oersaai.
Laatste lijkt me wel. Bij wiskunde stellen ze vaak zelf, maar anders loop je flink wat punten mis.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:50 schreef voidmage het volgende:
het is toch zo dat je bij die lange vragen (of andere vragen) op het examen een doorrekenfout niet fout wordt gerekend?
en ook dat als je het antwoord niet weet je een antwoord kan stellen en daarop doorwerken?
daar maak ik de meeste fouten.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:17 schreef Nosh het volgende:
Ik erger me rot aan die gigantische opdrachten.
Die "hier heb je 200 gegevens, bereken maar de vraagprijs"-vragen. Dan heb je maar drie dingen nodig, maar dan twijfel je aan jezelf, omdat het dan veels te makkelijk lijkt.
In theorie zouden ze alle vragen uit 1 berg gegevens kunnen vragen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:17 schreef Nosh het volgende:
Ik erger me rot aan die gigantische opdrachten.
Die "hier heb je 200 gegevens, bereken maar de vraagprijs"-vragen. Dan heb je maar drie dingen nodig, maar dan twijfel je aan jezelf, omdat het dan veels te makkelijk lijkt.
Ik zit er ook met 7 anderen maar het kutte is wel dat alle havo EM paupers daar zullen zitten met hun kut economie12 wat zo vertieft makkeljik is omdat het havo is.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:56 schreef BLADEZZ het volgende:
Morgen volle aula, alle vier de M&O-ers (incl ik) gaan examen doen hoorIk hoop dat het morgen net zo'n "makkelijk" examen is als 2006-II. Succes iedereen!
4 maarquote:Op zondag 20 mei 2007 19:56 schreef BLADEZZ het volgende:
Morgen volle aula, alle vier de M&O-ers (incl ik) gaan examen doen hoorIk hoop dat het morgen net zo'n "makkelijk" examen is als 2006-II. Succes iedereen!
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:08 schreef Cold_Shadow het volgende:
met z'n 5en hier. van de 3 eindexamenklassen.
Heb nog een pm'tje gestuurd! Beetje laat maarjaquote:Op maandag 21 mei 2007 00:16 schreef 2Mini het volgende:
Zijn er nog mensen bezig?
Ik ben op de helft
Morgenochtend maar even examens maken. 2006-I is moeilijk!
Ow ja.. uiteindelijk is alles al opgestuurd!
meld me even aan op msn, dan help ik je wel. Kan je mij meteen dat bestand sturenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:15 schreef B.ertha het volgende:
Hoe zet je die krengen er in dan? Mij lukt het niet
ik zat daarmee te kuttenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:36 schreef Nosh het volgende:
Ik had geen idee meer wat de intrinsieke waarde was, maar die tent-vraag was lachwekkend makkelijk.
5,5 moet wel gehaald zijn.
Ik ookquote:Op maandag 21 mei 2007 16:57 schreef Luutgaert het volgende:
Oeh toch slechter dan ik dacht, als ik streng reken 37 punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |