Dan leg ik hierbij de schuld van het downloaden van films bij Microsoft neer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:43 schreef broer het volgende:
Sorry. Ik heb een Mac. Daar werkt alles gewoon, dus ik ben qua probleemoplossend vermogen op computergebied nogal onderontwikkeld.
Bah, peecee problemen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vuige insinuaties!
subtiele schreeuw om hulp van mensen die verstand hebben van pécé's
Oh oh, waar is hij nu weer bezig?quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Nog even een statement:Lipton-Anubis
Ik had de eerste 5 minuten dat ik thuis op internet zat (en nog bezig was met de installatie van norton) een virus te pakken die m'n pc elke keer afsloot inderdaadquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bah, peecee problemen.
De mijne ging vanavond steeds opnieuw opstarten. Zomaar, ineens.
Succes ermee.
Oh in m'n fotoboek. Niet zo ernstig, maar ik meen me ook ergerlijke posts in andere topics te herinneren dus nu is het wat mij betreft een kut-user.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Het antwoord is 'nee' trouwens, broer.
[..]
Oh oh, waar is hij nu weer bezig?.
Wow (Niet WoW)quote:
wat dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:10 schreef Anthraxx het volgende:
Mogge.
Je mist veel trouwens in zo'n avond.
over sara? Mwao, als dat al het hoogtepunt is tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een MM die bijna over de zeik gaat.
In het meervoud zelfsquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:19 schreef CherryLips het volgende:
ik ben poepen.
Vrouwen poepen niet! Leer dat eens!quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:19 schreef CherryLips het volgende:
ik ben poepen.
ze schijten bloemetjes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |