Nee dat is een bijkomend iets.... ik vind het gewoon een lekker scheldwoord en dekt voor mij de lading.quote:Op maandag 2 april 2007 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezien al jouw postst heeft zijn homo zijn daar alles mee te maken.
Dat geld geloof ik niet zo in.quote:Op maandag 2 april 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
Stefan heeft zijn geld toch teruggekregen toen hij eruit gestemd werd? Dan heeft Stefan dus het geld om er weer in te gaan... en Stefan vond het heel erg jammer om te gaan, dus... hij lijkt me een goede mogelijkheid.
Hij hoeft ook niet perse Huub's maatje te worden, maar ik denk wel dat hij het spel naar een ander aanvaardbaarder niveau kan brengen.quote:Op maandag 2 april 2007 23:53 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik zou graag Nicolaas terug zien..het enige nadeel bij hem is dat hij Huub wellicht gaat tegen werken...tijdens het bezoek met oud en nieuw vond hij Huub wel grappig en een beetje dom maar als hij zelf in het spel zit gaat hij niet Huub's maatje worden..met niemand..![]()
Ja, hij had Patricia gebracht, ze is de kapster van Natasia.quote:Op maandag 2 april 2007 23:54 schreef APK het volgende:
Zat Nathanael zaterdag voor het feest niet bij de redactie?
Of heb ik dat verkeerd gelezen
Ah, konden ze dus mooi een paar opnames voor de nieuwe intro van het programma maken.quote:Op maandag 2 april 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
In de kapsalon werd door Natasia en Patricia gezegd dat hij 'achter' zat. Natasia wilde hem nog met punten uitnodigen voor het feest van die avond.
Volgens my deed Brian iets in de IT. Eigen bedrijfje meende ik. Ze hadden het afgelopen weekend nog even over rekeningen die nog niet betaald waren.quote:Op maandag 2 april 2007 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat geld geloof ik niet zo in.
Brian solliciteerde als poolboy -had dus geld nodig- en kan opeens 10.000¤ op tafel leggen?![]()
Da's waar. Idem voor Natasia.quote:Op maandag 2 april 2007 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat geld geloof ik niet zo in.
Brian solliciteerde als poolboy -had dus geld nodig- en kan opeens 10.000¤ op tafel leggen?![]()
Hij had toch zn eigen bedrijfje?quote:Op maandag 2 april 2007 23:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens my deed Brian iets in de IT. Eigen bedrijfje meende ik. Ze hadden het afgelopen weekend nog even over rekeningen die nog niet betaald waren.
En hij had als hij nog zou tennissen Nadal en Federer ook makkelijk verslagen en vergeet zijn zangtalent niet.quote:Op maandag 2 april 2007 23:59 schreef akveor het volgende:
Volgens my deed Brian iets in de IT. Eigen bedrijfje meende ik. Ze hadden het afgelopen weekend nog even over rekeningen die nog niet betaald waren.
Daarom wilde ie ook graag poolboy wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
En hij had als hij nog zou tennissen Nadal en Federer ook makkelijk verslagen en vergeet zijn zangtalent niet.
Ja en om die reden zou het ook juist stephan moeten zijn want een uitgestemde kandidaat werd ook speciaal genoemd.quote:Op maandag 2 april 2007 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Precies. En juist daarom IS het ook iemand die er op die manier is uitgegaan. Die kunnen ze alleen er weer in zetten als het de keuze is van de bewoners. Heel slim gespeeld dus van de redactie
Dat tennissen deed ie geloof ik op z'n 17de in de US...quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
En hij had als hij nog zou tennissen Nadal en Federer ook makkelijk verslagen en vergeet zijn zangtalent niet.
Plus dat het interessant wordt hoe hij zich tussen de bestaande kampen gaat voegen. Lijkt me een betere kandidaat voor SHE dan sommige anderen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja en om die reden zou het ook juist stephan moeten zijn want een uitgestemde kandidaat werd ook speciaal genoemd.
Zou van mij wel mogen, ik vond stephan echt leuk... Geeft een beetje stijl aan het spel.
En vergeet ook niet dat hij Eric Clapton er zo uit speelt tijdens een jamsessiequote:Op dinsdag 3 april 2007 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik reed op mijn 18de regelmatig in de US in een auto... kan ik nu coureur worden??quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat tennissen deed ie geloof ik op z'n 17de in de US...
......en dat ie Gerrit Komrij opvolgt als vaderlandse dichter.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:04 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En vergeet ook niet dat hij Eric Clapton er zo uit speelt tijdens een jamsessie![]()
Was het niet zo dat Stephan het erg goed kon vinden met Ilona en Sylvia op het einde?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
Plus dat het interessant wordt hoe hij zich tussen de bestaande kampen gaat voegen. Lijkt me een betere kandidaat voor SHE dan sommige anderen.
Stephan zou idd interessant zijn maar tenzij hij nu al maanden werkeloos zit toe te kijken verwacht ik niet dat hij zich met het huidige niveau in de villa wil bevinden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus dat het interessant wordt hoe hij zich tussen de bestaande kampen gaat voegen. Lijkt me een betere kandidaat voor SHE dan sommige anderen.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
Ik reed op mijn 18de regelmatig in de US in een auto... kan ik nu coureur worden??![]()
Met Ilona wel, met Sylvia weet ik het niet, vond zij hem ook niet nogal glad?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Was het niet zo dat Stephan het erg goed kon vinden met Ilona en Sylvia op het einde?
En vooral niet dat hij een groot dichter is die het Nederlands als geen ander kent.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:04 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En vergeet ook niet dat hij Eric Clapton er zo uit speelt tijdens een jamsessie![]()
Je bent toch vrouw? Dus nee...quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik reed op mijn 18de regelmatig in de US in een auto... kan ik nu coureur worden??![]()
Ik dacht Evelien ook op foto's gezien te hebben....en Gaby!quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Nena was ook als enige op de fandag vorige week ofzo..dat kan ook iets betekenen..en ze was in het restaurant, de brief..oh nena wil er niks meer mee te maken hebben..yeah right.
Zou hij willen, dan heeft hij er vast goed op gestudeerd. Bijvoorbeeld dat hij het wel met Sylvia zal kunnen vinden, en Amanda wel voor zich zal kunnen winnen... Hij wilde helemaal niet weg, dus wie weet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stephan zou idd interessant zijn maar tenzij hij nu al maanden werkeloos zit toe te kijken verwacht ik niet dat hij zich met het huidige niveau in de villa wil bevinden.
Evelien was ook in het restaurant, evelien was ook op de fandag...quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Nena was ook als enige op de fandag vorige week ofzo..dat kan ook iets betekenen..en ze was in het restaurant, de brief..oh nena wil er niks meer mee te maken hebben..yeah right.
Heeeee ...... discriminatie .... vrouwen kunnen echt wel rijden hoorquote:
Kijk daar hou ik nu van... een dame met pit...quote:
Hij kon het sowieso wel met Sylvia vinden, maar ik denk niet dat Debbie er om staat te springen dat hij Amanda gaat inpalmen... bij Amanda betekent dat namelijk maar 1 ding... en ik heb niet het idee dat ze erg selectief is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou hij willen, dan heeft hij er vast goed op gestudeerd. Bijvoorbeeld dat hij het wel met Sylvia zal kunnen vinden, en Amanda wel voor zich zal kunnen winnen... Hij wilde helemaal niet weg, dus wie weet.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het helemaal over is hoor .... maar dat zullen we woensdag wel te weten komen. Ik denk namelijk dat Lieke gewoon bakzijl gaat halen. Zeker nu ze weet dat er ontslag dreigt als het echt over is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:09 schreef Lieve het volgende:
Zo, blij daT LIEKE EXIT IS!
Heerlijk zelfs. Ik mocht zeikwijf helemaal niet. Varkensoogjes, te dicht bij elkaar staande ogen. En ze was al bezig met deel twee van haar script. Brian! Dus dit is perima!
Huub kan alle meiden krijgen die hij maar wil, Brain is niet in staat om lekker te vrijen of goeie seks te hebben. Hij is niet bij benadering in staat om boeiend te zijn zelf. En hij kan niet komen. Nergens! Dus is hij een goeie voor het nieuwe script van mevrouw pannekoek. In de Lieke Modus!
Hij kreeg dus 50MB webspace bij zijn chello Light abo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:10 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Hij wist me te vertellen dat hij een hosting bedrijfje heeft gehad.
Spammen voor een echte host zeker, en dan verdienen per hit.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:10 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Hij wist me te vertellen dat hij een hosting bedrijfje heeft gehad.
Het zal alleen vervelend voor je zijn dat ze zowel kan kaartlezen als autorijdenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Kijk daar hou ik nu van... een dame met pit...![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Hij kreeg dus 50MB webspace bij zijn chello Light abo.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Hij kreeg dus 50MB webspace bij zijn chello Light abo.
Ze vraagt toch niet om eruit gestemd te worden .......quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:10 schreef APK het volgende:
Vreemd eigenlijk, dat Natasia zo openlijk over haar vertrek -na een jaar- mag praten.
Dat met Sylvia is dus een plus. En Amanda staat wel open voor aandacht; van Brian krijgt ze die maar weinig.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kon het sowieso wel met Sylvia vinden, maar ik denk niet dat Debbie er om staat te springen dat hij Amanda gaat inpalmen... bij Amanda betekent dat namelijk maar 1 ding... en ik heb niet het idee dat ze erg selectief is.
(daar moest eigenlijk nog "qua leeftijd" achter maar ze is sowieso niet erg selectief)![]()
Neuh allleen als het mijn auto zou zijn....quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zal alleen vervelend voor je zijn dat ze zowel kan kaartlezen als autorijden![]()
Neuh, maar het haalt wel een spelelement weg....quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze vraagt toch niet om eruit gestemd te worden .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |