Ik begon het te volgen een paar dagen voor zijn vertrek en wil hem zeker nog welquote:Op maandag 2 april 2007 23:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Ik keek nog niet toen hij er nog in zat, maar wat ik gehoord heb maakt mij erg nieuwsgierig.
JA ik stem voor!quote:Op maandag 2 april 2007 23:47 schreef Ashrak het volgende:
Wat nu als men voor een oud-bewoner kiest en deze bewoner een interessante rol kan gaan vervullen bij de aankomende ontslagronde ?
Misschien mag hij/zij wel 2 mensen op de stoel zetten waarvan er dan 1 uit moet ...
beetje????????????????quote:Op maandag 2 april 2007 23:47 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, dat klopt, ondanks het feit dat ze natuurlijk een beetje oppervlakkig is, is ze heel lief.
ze krijgt alleen steeds meer varkenspootjes daar, ze eet teveel
Er zal ongetwijfeld nog iets aan vast zitten, zowel als het een oude als een nieuwe bewoner wordt.quote:Op maandag 2 april 2007 23:47 schreef Ashrak het volgende:
Wat nu als men voor een oud-bewoner kiest en deze bewoner een interessante rol kan gaan vervullen bij de aankomende ontslagronde ?
Misschien mag hij/zij wel 2 mensen op de stoel zetten waarvan er dan 1 uit moet ...
Ze moet 's nachts toch aardig aanpoten, dat slurpt ook calorieen.quote:Op maandag 2 april 2007 23:47 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, dat klopt, ondanks het feit dat ze natuurlijk een beetje oppervlakkig is, is ze heel lief.
ze krijgt alleen steeds meer varkenspootjes daar, ze eet teveel
Dan hoop ik dat die pisnicht Eric moet vertrekken...quote:Op maandag 2 april 2007 23:47 schreef Ashrak het volgende:
Precies. En juist daarom IS het ook iemand die er op die manier is uitgegaan. Die kunnen ze alleen er weer in zetten als het de keuze is van de bewoners. Heel slim gespeeld dus van de redactiequote:Op maandag 2 april 2007 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier ben ik gestopt met lezen, want er is expliciet gezegd dat het óók iemand kon zijn die er wegens fysiek geweld is uitgezet.
ik zie haar anders meestal voor dood liggen terwijl Brian zich uitleeftquote:Op maandag 2 april 2007 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moet 's nachts toch aardig aanpoten, dat slurpt ook calorieen.![]()
Gezien al jouw postst heeft zijn homo zijn daar alles mee te maken.quote:Op maandag 2 april 2007 23:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die pisnicht Eric moet vertrekken...
Ja dat zal wel want het gaat het ene oor in en het andere oor gelijk weer uit bij haar.quote:Op maandag 2 april 2007 23:49 schreef Marelle het volgende:
Mocht het Nena worden dan krijgt ze een heleboel instructie's van 'achter' mee, wie weet zijn ze daar al tijden mee bezig.....
Dat dacht ik ook, de rammelaar zit altijd bovenop.quote:Op maandag 2 april 2007 23:50 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
ik zie haar anders meestal voor dood liggen terwijl Brian zich uitleeft
triestquote:Op maandag 2 april 2007 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezien al jouw postst heeft zijn homo zijn daar alles mee te maken.
Jouw theorie dat het iemand met 'fysiek geweld' moet zijn, zou ook opgaan voor iemand, die eruit gestemd is geweest. En ook voor iemand die vrijwillig vertrok.quote:Op maandag 2 april 2007 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En juist daarom IS het ook iemand die er op die manier is uitgegaan. Die kunnen ze alleen er weer in zetten als het de keuze is van de bewoners. Heel slim gespeeld dus van de redactie
Ik zou graag Nicolaas terug zien..het enige nadeel bij hem is dat hij Huub wellicht gaat tegen werken...tijdens het bezoek met oud en nieuw vond hij Huub wel grappig en een beetje dom maar als hij zelf in het spel zit gaat hij niet Huub's maatje worden..met niemand..quote:Op maandag 2 april 2007 23:47 schreef Ashrak het volgende:
Amanda: gecast toen ze op bezoek kwam tijdens oud en nieuwquote:Op maandag 2 april 2007 23:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vraagje : Zou de redactie het terugroepen van een oud bewoner doen uit spel-element ? of omdat ze een overvloed hebben aan mega-goede nieuwe kandidaten ?
nou ja, er zijn aardige homo's en kuthomo'squote:Op maandag 2 april 2007 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezien al jouw postst heeft zijn homo zijn daar alles mee te maken.
Stefan heeft zijn geld toch teruggekregen toen hij eruit gestemd werd? Dan heeft Stefan dus het geld om er weer in te gaan... en Stefan vond het heel erg jammer om te gaan, dus... hij lijkt me een goede mogelijkheid.quote:Op maandag 2 april 2007 23:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jouw theorie dat het iemand met 'fysiek geweld' moet zijn, zou ook opgaan voor iemand, die eruit gestemd is geweest. En ook voor iemand die vrijwillig vertrok.
Nee ik weet dat ook wel, heb het goed verziekt voormezelfquote:Op maandag 2 april 2007 23:30 schreef kissy het volgende:
[..]
Je komt echt niet als nieuwe bewoner in de villa, dat kun je wel vergeten!
Teveel bekendheid hier, en ze zitten niet echt op een Fokker te wachten, integendeel.
Ik heb zaterdag wel van je genoten hoor, je was helemaal top!
In de kapsalon werd door Natasia en Patricia gezegd dat hij 'achter' zat. Natasia wilde hem nog met punten uitnodigen voor het feest van die avond.quote:Op maandag 2 april 2007 23:54 schreef APK het volgende:
Zat Nathanael zaterdag voor het feest niet bij de redactie?
Of heb ik dat verkeerd gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |