cameltoequote:Op maandag 2 april 2007 22:39 schreef ElectricEye het volgende:
How about GÉÉN onderbroek? Dat doet een kennisje van me ook niet onder strakke gladde broeken, jurken of rokken.
En nee, ik weet niets meer dan dat, laat staan dat ik meer gezien heb!
Daarvoor heb je een soort plakstrip, waardoor het egaal is.quote:
En dan die avaterquote:Op maandag 2 april 2007 23:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joh boeien dat ze je onderbroek zien zitten. Ik vind het persoonlijk een fijn idee dat iedereen kan zien dat ik degelijke slips draag. Heel geruststellend vind ik het dat men in 1 oogopslag kan zien dat ik een lekkere grote onderbroek aan heb.
Probeer je een beetje in te leven in de belevingswereld van een vrouwquote:Op maandag 2 april 2007 23:27 schreef Openminded het volgende:
Oh nee, mensen zien dat ik ondergoed draag, wat erg!
ja huidkleurige boxers van microvezel. Je kan de naadloze versie oa bij de V&D kopenquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:06 schreef Liejannuh het volgende:
Huidkleurige boxers zijn de oplossing. Even goed uitproberen welke lekker zitten en niet opkruipen, maar ik heb huidkleurige boxers die je zelfs onder een witte linnen broek niet zit zitten.![]()
en heren, geen ondergoed is echt geen optie!
Ik heb die boxers ooit bij de Makro gevonden. Geen idee wat het merk is eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:33 schreef Leegle het volgende:
Bedankt Octopussy, Liejannuh en Q! Ik heb idd wel eens het gevoel dat ik de verkeerde maat draag, maar pas het ondergoed eigenlijk nooit. En soms vind ik het ook onduidelijk hoe iets nou hoort te zitten.
Liejannuh, waar heb je je 'niet opkruipende boxers' gevonden?
Leg uit alsjeblieft.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:06 schreef Liejannuh het volgende:
en heren, geen ondergoed is echt geen optie!
nou ik vind het niet erg fris om geen ondergoed te dragen. Iets met afscheiding enzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:28 schreef Untouchables het volgende:
Grappig dat vrouwen zo moeilijk doen om maar geen ondergoed te laten zien, terwijl geen ondergoed uit den boze is.
Wat is dat voor iets stom dubbels..
Een cameltoe krijg je alleen als je kleding te strak zit. Ook MET onderbroek.quote:
Ehm, als jouw afscheiding zodanig is dat het eruit loopt en ook nog eens in die mate is dat je blijkbaar ondergoed MOET dragen om het droog te houden, dan zou ik maar eens een huisarts bezoeken ipv een lingeriezaak.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef octopussy het volgende:
[..]
nou ik vind het niet erg fris om geen ondergoed te dragen. Iets met afscheiding enzo
En geen rollade aan mijn billen![]()
Totaal off-topic, maar dan zou elke vrouw die niet aan de pil is naar de huisarts moeten ivm wat er rond de eisprong gebeurt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef SHE het volgende:
Ehm, als jouw afscheiding zodanig is dat het eruit loopt en ook nog eens in die mate is dat je blijkbaar ondergoed MOET dragen om het droog te houden, dan zou ik maar eens een huisarts bezoeken ipv een lingeriezaak.
wat een onzin zegquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Ehm, als jouw afscheiding zodanig is dat het eruit loopt en ook nog eens in die mate is dat je blijkbaar ondergoed MOET dragen om het droog te houden, dan zou ik maar eens een huisarts bezoeken ipv een lingeriezaak.
cat fightquote:
Nee hoor, ik kan prima nat worden, mits er voeding voor is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:30 schreef octopussy het volgende:
[..]
wat een onzin zegAls jij zo kurkdroog bent van onderen dan mag je wel eens gyneacoloog bezoeken.
Eh ja, het is normaal gedurende de dag afscheiding te verliezen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan prima nat worden, mits er voeding voor is.
Ik lek niet zomaar nee.
Of wil je me nu vertellen dat dat normaal is?
Zit vooral niet prettig en het is vast heel spannend als je gaat stappen en je draagt geen ondergoed, maar op mijn werk wil je je vooral prettig en zelfverzekerd voelen. En een zichtbare onderbroek draagt daar niet aan bij. Net als geen ondergoed dragen.quote:
Precies! Mooier kan ik het niet verwoorden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zit vooral niet prettig en het is vast heel spannend als je gaat stappen en je draagt geen ondergoed, maar op mijn werk wil je je vooral prettig en zelfverzekerd voelen. En een zichtbare onderbroek draagt daar niet aan bij. Net als geen ondergoed dragen.
Ja precies, waarom allemaal moeilijk doen als je ook gewoon een andere broek aan kan trekken?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:11 schreef Dirkmaat het volgende:
Maar je moet persé die broek aan naar je werk?
Enige afscheiding, zeker rond de eisprong, is normaal ja. De hoeveelheid varieert per vrouw en gedurende de cyclus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:36 schreef SHE het volgende:
Nee hoor, ik kan prima nat worden, mits er voeding voor is.
Ik lek niet zomaar nee.
Of wil je me nu vertellen dat dat normaal is?
Idd tjezus...quote:Op maandag 2 april 2007 23:27 schreef Openminded het volgende:
Oh nee, mensen zien dat ik ondergoed draag, wat erg!
Dat begrijp ik wel; maar de eisprong duurt geen weken en het lijkt me dat je niet zoveel afscheid dat je geen onderbroek aan kanquote:Op woensdag 4 april 2007 12:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Enige afscheiding, zeker rond de eisprong, is normaal ja. De hoeveelheid varieert per vrouw en gedurende de cyclus.
Dit werkt natuurlijk anders met hormonale voorbehoedsmiddelen waarbij je geen cyclus hebt.
Vrouwen zijn geiler als ze hun eisprong hebbenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:44 schreef SHE het volgende:
Misschien komt het omdat ik de pil slik; want ik lek uitsluitend in hele geile buien
Ze hebben in ieder geval lekkere billboards!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:01 schreef BalLon het volgende:
Hipsters van Sloggie!! die zijn echt perfect! je ziet absoluut niet dat je wat draagt (mits je de goede maat hebt natuurlijk...) en ze staan nog leuk ook!! Ideaal! Mijn kast puilt er nog net niet van uit :-P
Verkrijgbaar bij elke lingeriewinkel, bijenkorf enz. Kijk maar es op www.sloggi.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |