Leuk vooruitzicht of heb je alles hier al gelezen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:33 schreef Koningin het volgende:
Ik heb hem opgenomen, straks nog even kijken.
Ik weet zelfs de antwoorden op de huwelijksaanzoeken al...............quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht of heb je alles hier al gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, dat doe ik dus nooit meer![]()
omdat Miranda nog niet "echt" chirurg is zoals Derek, Burke, Addison en Sloan, ze is nog resident (of hoe je t ook schrijft) wat denk ik een soort van arts assistent is....en dan kun je dus geen chief worden....quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:20 schreef Pau100 het volgende:
Ik denk dat ze beiden nee zeggen! Die Callie keek niet al te blij. En Yang zal niet durven en weglopen van schrik...
Waarom kan die miranda niet meteen Chief worden ipv pas over een paar jaar nadat eerst een van die anderen het wordt??
ik ook niet, want als ik het wel doe, dan heb ik er altijd spijt van......quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:57 schreef Ilsjuhh het volgende:
had het niet zien aankomen dat Izzy geld zou aanbieden aan Miranda
ik scroll niet meer naar die spoilers toe, als we op de volgende pagina zitten gaat het nog beterquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:49 schreef Strawberries het volgende:
Ik vind het ook altijd moeilijk om geen spoilers te lezen.......Heb een paar dagen geleden op wat Amerikaanse sites rondgedwaald om gewoon wat interviews met de cast enzo te zoeken, en per ongeluk dingen gelezen/gezien die ik eigenlijk niet wilde weten!! (was ook stom stom stomvan mezelf!!)
Zoals datAh, dat lijkt me wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, dat doe ik dus nooit meer![]()
![]()
En Sammetje doet ook hard haar best.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
* KiwiTjuHh probeert de spoilers te ontwijken..
En, wat vind je ervan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef Michellee het volgende:
OH NEE ik heb toch gekeken!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:57 schreef Xurk het volgende:
Die promo ging toch alleen overOok, maar er was meer.....je zag ook George, Callie en de rest......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
Ik heb niets gezien wat het kon verklappen.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:57 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Ook, maar er was meer.....je zag ook George, Callie en de rest......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |