Is vaak zo. Sporten gaat trouwens ook het hongergevoel tegenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:46 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, normaal gesproken gaat het dus veel beter als ik niet eet 's morgens![]()
Weet je ook hoe dat kan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is vaak zo. Sporten gaat trouwens ook het hongergevoel tegen
Tis een neon-kunstwerk, een man en een vrouw die tegenover elkaar staan en om de beurt een tik uitdelenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is dat zoiets als jan klaassen en katrijn![]()
ik zit 'm echt niet met een deegroller achterna hoor
Okquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, meestal niet. Maar ik bedacht me halverwege dat ik gistermiddag voor het laatst had gegeten...
Dan wil het rennen dus niet echtHeb m'n rondje ook maar voor drie kwart gedaan en ook nog eens heel traag.
![]()
Maargoed, normaal gesproken gaat het dus veel beter als ik niet eet 's morgens![]()
Soemp, wat doe jequote:Op dinsdag 3 april 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BAfu2MBYEew![]()
![]()
Soempquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Soemp, wat doe je
Dat zit nou in mijn hoofd![]()
quote:
doe ik zo vaakquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry, etc, ik ben scheel. Soempie stond erboven![]()
![]()
* B.ertha gaat zich in een hoekje zitten schamen
Fijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
doe ik zo vaak
vond het wel grappig hoor![]()
* Etcetera plukt B. weer uit haar hoekje
ik denk er komt wat spannendsquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zing alleen de 1e regel van het lied mee, zonder bijbedoelingen![]()
heb jij wel interessant nieuws danquote:
Ik heb nog wel wat.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk er komt wat spannendsvalt tegen
[..]
heb jij wel interessant nieuws dan
tell us tell us tell us!quote:
quote:Blijft alleen nog even geheim![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef Mark_V het volgende:
Hey lui![]()
Over eten en sporten: eten voor je inspanning is beter dan niet eten. Je moet echter niet binnen een uur na het eten gaan sporten, maar dat is neem ik aan wel bekend.
Als je echter de periode voor het sporten niet erg actief bent geweest (bijvoorbeeld slaap, of een dag computeren), zit je glycogeenvoorraad zo vol dat je daarop enige tijd kan sporten. Je moet je dan alleen wel afvragen of je wel intensief hebt gesport, want meer dan 20 minuten hardlopen gaat je er niet op lukken....
Daarnaast moet je proberen door veel sport je metabolisme te versnellen, waardoor je echt voordeel van energie-intake krijgt.
Moraal van het verhaal: harder en vaker sporten.... zodat je metabolisme versnelt (en je dus minder "last" hebt van eten voor het sporten) en je meer tot het gaatje gaat, zodat je dat eten ook echt nodig hebt.
Ik moet voordat ik ga sporten overigens echt wat eten, anders krijg ik een enegry-shortage....
wanneer ga je het wél vertellen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat.....
Blijft alleen nog even geheim![]()
Als de tijd rijp is...quote:
Ik ga het zo denk ik toch maar proberen, ik heb sinds vanmiddag een ultieme dip. ik heb sinds vrijdag ook al niet echt lang kunnen slapen en wel een vrij zwaar weekend gehad.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet je, ik zou het niet erg vinden om nu te gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |