Rennen op een lege maag? Dan stort je ergens halverwege neer toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 07:16 schreef Soempie het volgende:
Nee, ik ga rennen in het park. Daarna koffie
Ik weet het, moet eigenlijk ook, maar ik ben al 2 weken eigenlijk zo goed als aan één stuk aan het leren, dat halve uurtje nog maakt ook niet meer uitquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef Etcetera het volgende:
ik zou als ik jou was nu al beginnenmaar dat ben ik, de luiheid zelve, dus zoveel mag ik er nou ook weer niet over zeggen
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:15 schreef Etcetera het volgende:
ik ziet niet snel valn![]()
![]()
achter de pc
maar dit slaat álles (letterlijk)
oh typo'squote:Op dinsdag 3 april 2007 11:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]je gaat er zelfs van stotteren
Ff kijken dan
Ja, maar jouw vriend zou ook geen meisje slaan, of wel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:18 schreef Etcetera het volgende:
oh, ik denk trouwens niet dat het om zijn vriendin ging, want als mijn vriend zoiets zou zien bij mij, dan zou hij mij eruit sleuren denk ik![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:22 schreef Etcetera het volgende:
hij slaat alleen als ik ook sla(ehm... hij mishandelt mij niet ik mishandel hem niet we zijn gewoon een stel dat het leuk vindt om elkaar een beetje te plagen en dan staan we weer eens tegenover elkaar, elkaar een beetje te meppen dit klinkt zo fout geloof ik)
Maar hij is weer zo goed als beter, heeft er nog wel af en toe last van maar lopen en autorijden enzo gaat al weergelukkig maar
niet mee eens, als ze mij slaan sla ik terugquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:18 schreef Etcetera het volgende:
je slaat sowieso geen meisje als jongen zijnde
Er is een verschil tussen slaan of een mep op je bek verkopenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:28 schreef Plasterk het volgende:
[..]
niet mee eens, als ze mij slaan sla ik terug
dat mag, maar er zit een verschil in slaan en beukenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:28 schreef Plasterk het volgende:
[..]
niet mee eens, als ze mij slaan sla ik terug
de eerste jongen die mij een mep op z'n bek verkoopt gaat er van langs krijgenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen slaan of een mep op je bek verkopen
ik sla welquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:30 schreef B.ertha het volgende:
En trouwens, ik sla sowieso niet, dus dat is heel makkelijk![]()
Ik krijg daar een beetje een Punch&Judy-associatie bij, is een kunstwerk van Bruce Nauman, erg grappigquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:22 schreef Etcetera het volgende:
hij slaat alleen als ik ook sla(ehm... hij mishandelt mij niet ik mishandel hem niet we zijn gewoon een stel dat het leuk vindt om elkaar een beetje te plagen en dan staan we weer eens tegenover elkaar, elkaar een beetje te meppen dit klinkt zo fout geloof ik)
Emancipatie enzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:17 schreef B.ertha het volgende:
Je slaat toch geen meisje, (waarschijnlijk) omdat ze aan je vriendin zit
quote:Op dinsdag 3 april 2007 07:16 schreef Soempie het volgende:
moet je stage lopen vandaag? Dat je zo vroeg bent?
Omdat ze nooit hebben wat ik leuk vind en hebben ze het wel dan is het niet meer in mijn maatquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
Why???
is dat zoiets als jan klaassen en katrijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik krijg daar een beetje een Punch&Judy-associatie bij, is een kunstwerk van Bruce Nauman, erg grappig
op zoek naar een linkje
Punch and Judy zijn de Engelse namen van Jan Klaassen en Katrijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is dat zoiets als jan klaassen en katrijn![]()
ik zit 'm echt niet met een deegroller achterna hoor
Nou, meestal niet. Maar ik bedacht me halverwege dat ik gistermiddag voor het laatst had gegeten...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Rennen op een lege maag? Dan stort je ergens halverwege neer toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |