Hij hoopte vast dat je er in zou trappenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar op 28 januari was er helemaal geen MetMichiel..... dat was een zondag.....![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Kennen ze al Hans, hij komt van Michiels weblog uit half januari volgens mij.
Dennis in Ekstra Weekend.
Okay, dat is duidelijk!quote:
Ik ookquote:
Ik deed het uit mijn gedachten... Even opgezocht, want ik had de mail nog. Was 29 januariquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar op 28 januari was er helemaal geen MetMichiel..... dat was een zondag.....![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij hoopte vast dat je er in zou trappen
Nee hoor, hij heeft groot gelijk dat hij het vraagt! En schuldig voelen is ook niet nodig hoor, Jeroen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, schandalig, 'zielige' meisjes op stang jagen
Ik krijg net een mailtje van Maricha dat m'n poolpunten waarschijnlijk morgen extra zullen worden opgehoogd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Okay, dat is duidelijk!![]()
* -Hans- heeft 345 poolpunten.![]()
Wat heb je daar allemaal voor moeten doen dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik krijg net een mailtje van Maricha dat m'n poolpunten waarschijnlijk morgen extra zullen worden opgehoogd.
Met hoeveel zie ik dan wel.
Bannertje plaatsen op m'n site.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat heb je daar allemaal voor moeten doen dan?![]()
Zeg Maricha, topproducer van Metmichiel ().. valt er nog wat te regelen voor mij?!
![]()
Texas - Inner smile![]()
Kan ik die banner gewoon overnemen op mijn site?? Heb vroeger namelijk ook de onderstaande banner op mijn site gehad.quote:
Ooh, dat zijn er ook een heleboel hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:55 schreef diertjuh het volgende:
295 poolpuntjeshad laatst een paar vraagjes fout
![]()
Ik heb 2 vragen 'onjuist' beantwoordquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
295 poolpuntjeshad laatst een paar vraagjes fout
![]()
Slijmbal! Hoe je extra punten kunt verdienen staat op de site, en kan inderdaad door een banner op je site te plaatsen en ons de url te mailen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat heb je daar allemaal voor moeten doen dan?![]()
Zeg Maricha, topproducer van Metmichiel ().. valt er nog wat te regelen voor mij?!
![]()
Texas - Inner smile![]()
Banners kan je vinden op www.noordpool.fm onder nieuws en dan doorklikken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ik die banner gewoon overnemen op mijn site?? Heb vroeger namelijk ook de onderstaande banner op mijn site gehad.
[afbeelding]
De goede oude tijd.
[..]
Ooh, dat zijn er ook een heleboel hoor.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:59 schreef Maricha het volgende:
Slijmbal! Hoe je extra punten kunt verdienen staat op de site, en kan inderdaad door een banner op je site te plaatsen en ons de url te mailen!
Oki doki, zal wel even kijken of ik zo'n banner kan plaatsen op mijn site..quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Banners kan je vinden op www.noordpool.fm onder nieuws en dan doorklikken.
Hmm..dat had ik inderdaad ook paar keer. Had bijvoorbeeld 'waar' geklikt is het 'on waar'quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb 2 vragen 'onjuist' beantwoord
een vraag stond de vraagstelling verkeerd, een andere vraag spreken de feiten tegen
Kortom, niet fout in mijn opinie, maar ik ben de jury niet
Voor typfouten ofzo jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja hallo (), daar is die knop toch voor?
ooh zo, tsja ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor typfouten ofzo ja
Ik moet jouw posts altijd 2 of 3 keer lezen, want er komt iedere keer weer nieuwe info bij
Ik vind hem juist nu leuker dan in het begin. Maar niet te vaak nee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Just Jack, best nog wel een leuk liedje maar het nieuwe is er voor mij wel vanaf.
Gaat lekker PSV.
Hoe gaat het met PSV dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik vind hem juist nu leuker dan in het begin. Maar niet te vaak nee.
En PSV gaat idd goed
Met Nina van The Cardigansquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef D.Rose het volgende:
single: Your Love Alone is Not Enough
album: Send Away The Tigers
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met PSV dan?![]()
Goedenavond weer trouwens!
0-1 achter.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met PSV dan?![]()
Goedenavond weer trouwens!
Ik ben bang dat ik de plaat iets te vaak heb gehoord, zowel op de radio als hier thuis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik vind hem juist nu leuker dan in het begin. Maar niet te vaak nee.
En PSV gaat idd goed
Eskimichielquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:28 schreef IedeK. het volgende:
Hier maar even omdat ik geen eigen site heb.
[afbeelding]
Vraag me af of dat ook teltquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:28 schreef IedeK. het volgende:
Hier maar even omdat ik geen eigen site heb.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |