Hij hoopte vast dat je er in zou trappenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar op 28 januari was er helemaal geen MetMichiel..... dat was een zondag.....![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Kennen ze al Hans, hij komt van Michiels weblog uit half januari volgens mij.
Dennis in Ekstra Weekend.
Okay, dat is duidelijk!quote:
Ik ookquote:
Ik deed het uit mijn gedachten... Even opgezocht, want ik had de mail nog. Was 29 januariquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar op 28 januari was er helemaal geen MetMichiel..... dat was een zondag.....![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij hoopte vast dat je er in zou trappen
Nee hoor, hij heeft groot gelijk dat hij het vraagt! En schuldig voelen is ook niet nodig hoor, Jeroen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, schandalig, 'zielige' meisjes op stang jagen
Ik krijg net een mailtje van Maricha dat m'n poolpunten waarschijnlijk morgen extra zullen worden opgehoogd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Okay, dat is duidelijk!![]()
* -Hans- heeft 345 poolpunten.![]()
Wat heb je daar allemaal voor moeten doen dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik krijg net een mailtje van Maricha dat m'n poolpunten waarschijnlijk morgen extra zullen worden opgehoogd.
Met hoeveel zie ik dan wel.
Bannertje plaatsen op m'n site.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat heb je daar allemaal voor moeten doen dan?![]()
Zeg Maricha, topproducer van Metmichiel ().. valt er nog wat te regelen voor mij?!
![]()
Texas - Inner smile![]()
Kan ik die banner gewoon overnemen op mijn site?? Heb vroeger namelijk ook de onderstaande banner op mijn site gehad.quote:
Ooh, dat zijn er ook een heleboel hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:55 schreef diertjuh het volgende:
295 poolpuntjeshad laatst een paar vraagjes fout
![]()
Ik heb 2 vragen 'onjuist' beantwoordquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
295 poolpuntjeshad laatst een paar vraagjes fout
![]()
Slijmbal! Hoe je extra punten kunt verdienen staat op de site, en kan inderdaad door een banner op je site te plaatsen en ons de url te mailen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat heb je daar allemaal voor moeten doen dan?![]()
Zeg Maricha, topproducer van Metmichiel ().. valt er nog wat te regelen voor mij?!
![]()
Texas - Inner smile![]()
Banners kan je vinden op www.noordpool.fm onder nieuws en dan doorklikken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ik die banner gewoon overnemen op mijn site?? Heb vroeger namelijk ook de onderstaande banner op mijn site gehad.
[afbeelding]
De goede oude tijd.
[..]
Ooh, dat zijn er ook een heleboel hoor.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:59 schreef Maricha het volgende:
Slijmbal! Hoe je extra punten kunt verdienen staat op de site, en kan inderdaad door een banner op je site te plaatsen en ons de url te mailen!
Oki doki, zal wel even kijken of ik zo'n banner kan plaatsen op mijn site..quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Banners kan je vinden op www.noordpool.fm onder nieuws en dan doorklikken.
Hmm..dat had ik inderdaad ook paar keer. Had bijvoorbeeld 'waar' geklikt is het 'on waar'quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb 2 vragen 'onjuist' beantwoord
een vraag stond de vraagstelling verkeerd, een andere vraag spreken de feiten tegen
Kortom, niet fout in mijn opinie, maar ik ben de jury niet
Voor typfouten ofzo jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja hallo (), daar is die knop toch voor?
ooh zo, tsja ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor typfouten ofzo ja
Ik moet jouw posts altijd 2 of 3 keer lezen, want er komt iedere keer weer nieuwe info bij
Ik vind hem juist nu leuker dan in het begin. Maar niet te vaak nee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Just Jack, best nog wel een leuk liedje maar het nieuwe is er voor mij wel vanaf.
Gaat lekker PSV.
Hoe gaat het met PSV dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik vind hem juist nu leuker dan in het begin. Maar niet te vaak nee.
En PSV gaat idd goed
Met Nina van The Cardigansquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef D.Rose het volgende:
single: Your Love Alone is Not Enough
album: Send Away The Tigers
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met PSV dan?![]()
Goedenavond weer trouwens!
0-1 achter.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met PSV dan?![]()
Goedenavond weer trouwens!
Ik ben bang dat ik de plaat iets te vaak heb gehoord, zowel op de radio als hier thuis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik vind hem juist nu leuker dan in het begin. Maar niet te vaak nee.
En PSV gaat idd goed
Eskimichielquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:28 schreef IedeK. het volgende:
Hier maar even omdat ik geen eigen site heb.
[afbeelding]
Vraag me af of dat ook teltquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:28 schreef IedeK. het volgende:
Hier maar even omdat ik geen eigen site heb.
[afbeelding]
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:35 schreef D.Rose het volgende:
*benieuwd of mijn request nog voorbij komt
Idem hiero.. Mijn vorige 3 requesten zijn niet op de radio geweest dus hopelijk deze wel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:35 schreef D.Rose het volgende:
Mijn requesten nog maar 1 keerquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idem hiero.. Mijn vorige 3 requesten zijn niet op de radio geweest dus hopelijk deze wel.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor hetgeval het wel telt
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Zelf ben je in ieder geval al langs gekomen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:35 schreef D.Rose het volgende:
Daar moeten we het dan maar mee doen danquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:37 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Zelf ben je in ieder geval al langs gekomen.
Dat pik je dan toch net even mee.![]()
Straks bij Rudy komt de originele versie van The Killers vast ook nog wel even langs..quote:
Nee, ik ben nu ook vol over gestapt op de remix..quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Straks bij Rudy komt de originele versie van The Killers vast ook nog wel even langs..
Van de Bullys?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:44 schreef Tackleberry het volgende:
Doe dan de remix van The Prodigy - Voodoo People, niet dit Bang Bang geneuzel
Yep, en ik heb het thuis vanochtend ook nog ff gezongenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Michiel, heb je je broek vandaag toevallig 5 dagen aan...?
Leuk speeltje he, zo'n webcam.
Okay dan!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:42 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu ook vol over gestapt op de remix..
Als ie hierna niet komt geef ik mezelf ook weinig kansquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan!![]()
Nou, ben bang dat het vandaag niet lukt met mijn request.![]()
![]()
hknafzquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ie hierna niet komt geef ik mezelf ook weinig kans
Ding duurt 4.30, dat wordt 'm dus niet meer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ie hierna niet komt geef ik mezelf ook weinig kans
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
Het zit al weer op! Wat gaat de tijd weer snel. Tot morgen
wellichtquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
Het zit al weer op! Wat gaat de tijd weer snel. Tot morgen
Ik luister meequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen Rudy ! * -Hans- blijft dus nog wel even luisteren..
Ik zie net dat het uploaden niet goed was gegaan. Inmiddels heb ik het bestand opnieuw geupload en getest, het staat er nu wel goed op.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fragment: Sander: de oorlog in Irak is best wel geinig en meer..
Het is een kort fragment van circa ~2,2 MB @ 2 minuut 25..
trustequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:12 schreef diertjuh het volgende:
Zooo genoeg muziekjes voor vandaag.
Ik kruip mn bedje in. Morgen half 7 opstaan.
Veel plezier nog de mensen die nog blijven luisteren
Ja, erg cool inderdaad! Laatst deed hij geloof ik Grace Kelly en dat klonk ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:43 schreef Impry het volgende:
Rudy doet die stukjes zingen/spelen voor boxershort/hotpants altijd wel erg vet!Echt knap gewoon
Ik had hem goedquote:Op woensdag 4 april 2007 00:11 schreef Sirolf het volgende:
Het is weer tijd voor een nieuwe vraag op
[afbeelding]
Ik wilde net 't zelfde posten.quote:Op woensdag 4 april 2007 07:42 schreef Kuukske het volgende:
Mogguh. Rampzalig wakker worden met Johan Vlemmix in de wekkerradio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |