Ik ook inderdaad, gvdquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:41 schreef Cerubo het volgende:
Bij vraag 16 heb ik bij de tendens dat het luchtvrachtvervoer over het algemeen groeit... moet dat weer specifiek Azië zijn
Ach, is het enige juiste taalgebruik voor dat kutaardrijkskundequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:19 schreef Cerubo het volgende:
Ik hoop niet dat je hetzelfde taalgebruik in je klacht hebt gezet![]()
je kunt het wat stilistischer verwoorden, maar ik ben het volkomen met je eens. al heb ik minimaal een 5.0, moet een 4.5 dus ik zit gelukkig safe.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:17 schreef Tsurany het volgende:
Stervende hoeren kanker Aardrijkskunde, nutteloos kankervak met kanker bullshit die je later in je leven nooit gaat gebruiken.
Kankervak, moet een 3.8 en dat heb ik never nooit. Ook klacht in gediend bij laks, wat een kanker vragen zeg.
Ik heb denk ik 30 punten redelijk streng gerekend, ik heb geloof ik een 4.7/4.8 nodig, zie het somber in.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:54 schreef voidmage het volgende:
shit heb 31 punten moet een 4.5 halen dus normering moet tussen de 0.8 on 2.0 zitten
`quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:23 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 30 punten redelijk streng gerekend, ik heb geloof ik een 4.7/4.8 nodig, zie het somber in.
dat had ik wel, ik zei alleen dat ze dat vonden in het ijs zelf niet in luchtbelletjes en dat ze t meten met de mate van radioactiviteit, das dus fout.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:25 schreef Appelpit het volgende:
ik sluit me bij jullie aan en die bij die ijsboringen met die O 18 en O16 snap er nog niks van![]()
wat een klote examen zeg
Ik heb het per ongeluk zuurstof atomen genoemd, is dat fout? 018/016- zuurstofatomenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef superworm het volgende:
[..]
dat had ik wel, ik zei alleen dat ze dat vonden in het ijs zelf niet in luchtbelletjes en dat ze t meten met de mate van radioactiviteit, das dus fout.
nee. nul punten. teringexamenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:30 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Ik heb het per ongeluk zuurstof atomen genoemd, is dat fout? 018/016- zuurstofatomenIs toch isotopen?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:45 schreef Stupiditeit het volgende:
Mijn hoerige god, jezus, christus.
What the fuck? Wat is dit nou weer voor een uberniveau? Heb je de vragen van de voorgaande jaren gezien over actieve aarde?
Ik gok hoop dat de norm wel 1.5 wordt, want het niveau is echt te hoog in vergelijking met de voorgaande jaren.
dit moet in totaal over de 5000quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef Cerubo het volgende:
Dit gaat wel over de 2500 vandaag hoop ik .
Ik kijk niks na.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:50 schreef robski18 het volgende:
Heb je m al nagekeken? Zo nee, doet dat eens dan.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:50 schreef Borkydude het volgende:
Toen je een toekomstig nadeel moest geven van de HSL in Heerenveen had ik dat er snelle jochies met maatpak en leaseauto zouden komen wonen, en dat die vent dat soort mensen niet mocht
Wheheh bluf?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:50 schreef Borkydude het volgende:
Toen je een toekomstig nadeel moest geven van de HSL in Heerenveen had ik dat er snelle jochies met maatpak en leaseauto zouden komen wonen, en dat die vent dat soort mensen niet mocht
Haha, wat lul je dan dattie makkelijk was. Ik dacht ook dat het goed ging, tot ik die kansloze antwoorden zagquote:
Ja dat vind ik ook wel een goede reden, hoop dat je er punten voor krijgt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:50 schreef Borkydude het volgende:
Die 2e was makkelijk, omdat er westelijk de IJssel stroomt en omdat ze westelijk tegen de gemeentegrens aanzittenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:52 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel een goede reden, hoop dat je er punten voor krijgt.
Trouwens ook 2 stomme antwoorden gegeven.
Domme vraag, vergeten welke.
Antwoord: Omdat God het zo wilt en zijn wil is wet.
Vraag waarom er ten westen van 2 kut steden niet gebouwd kon worden.
Antwoord: Omdat God dan de aarde zal doen openbreken (religieuze reden). Omdat er speciale houtwormen leven waardoor bouwen er duur is omdat er geen hout gebruikt kan worden (economische reden).
Kut aardrijkskunde, word gewoon een normaal vak ofzo zonder debiele vragen.
Leraar: Waarom heb je niets opgeschreven?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:58 schreef icebliss het volgende:
Ik wou nog ergens opschrijven dat mijn antwoord gesubduceerd was onder mijn proefwerkblad, maar daar had ik niet genoeg lef voor![]()
Ja pff kom me dat eerder vertellen dan, ik wist t niet. Ik zag in de atlas ruimte zat en vond dat ze niet zo moesten zeiken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die 2e was makkelijk, omdat er westelijk de IJssel stroomt en omdat ze westelijk tegen de gemeentegrens aanzitten
Je moet op kleine dingetjes lettenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:02 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Ja pff kom me dat eerder vertellen dan, ik wist t niet. Ik zag in de atlas ruimte zat en vond dat ze niet zo moesten zeiken.
Ik had als 3e reden dat er een hoofdwaterkering lag. Lijkt me vrij belangrijk, maar is niet goedquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je moet op kleine dingetjes letten
Mwa, ik had natuurdimensie: Door de IJssel kan niet westelijk verder uitgebreid worden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die 2e was makkelijk, omdat er westelijk de IJssel stroomt en omdat ze westelijk tegen de gemeentegrens aanzitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |