ak is zó makkelijk, die boeken zijn zó hilarisch simpel, daar MOET je wel een 8 voor scoren. anders hoor je niet op het vwoquote:Op maandag 2 april 2007 23:08 schreef Cerubo het volgende:
Hmm, ik vind Actieve Aarde juist veel fijner dan die andere katernen. Ligt me wat beter, maar die anderen kun je opzich ook goed beantwoorden met behulp van de atlas, dat is dan wel weer een voordeel.
Je bent niet de enige, een van de 2 examens (natuurkunde aswell) waar ik me een beetje zorgen over maakquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:44 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik ben slecht in aardrijkskunde.
Latijn niet? Of ga je daar al uit van een onvoldoende?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:42 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, een van de 2 examens (natuurkunde aswell) waar ik me een beetje zorgen over maak![]()
Jij snapt het , zie ook cijfertopic en latijn topicquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:58 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Latijn niet? Of ga je daar al uit van een onvoldoende?
Waarom? Actieve aarde is best beperkt. Juist over vervoer en ruimtelijke inrichting kun je veel kutvragen over stellen met betrekking tot de atlas en dergelijke.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:31 schreef Casparovvv het volgende:
Had vandaag schoolexamen politiek en ruimte. Kipsimpel. Actieve aarde is idd de moeilijkste katern.
Atlas vragen, laat ze maar komenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:42 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Waarom? Actieve aarde is best beperkt. Juist over vervoer en ruimtelijke inrichting kun je veel kutvragen over stellen met betrekking tot de atlas en dergelijke.
Politiek en ruimte moet ik nog krijgen, maar dat lijkt me niet zo lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |