Achja... ik moet voor wiskunde volgende week op zn minst een 5.7 halen.Voor mij is dat moeilijk maar ik ga er wel mn best voor doen. En anders kan er misschien nog iets geschoven worden of een her... ik haal het wel hoorquote:
Ik hoeverre kan er geschoven worden dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:20 schreef Noodly het volgende:
[..]
Achja... ik moet voor wiskunde volgende week op zn minst een 5.7 halen.Voor mij is dat moeilijk maar ik ga er wel mn best voor doen. En anders kan er misschien nog iets geschoven worden of een her... ik haal het wel hoor![]()
![]()
En misschien komt geschiedenis nét op een 5.5 uit dan mag wiskunde zo laag als ik maar wil![]()
![]()
Kut...quote:In het Eindexamenjournaal van 23 mei om 19.00 op Nederland 3 zat een fout. Het gaat hierbij om het erratum van VWO Geschiedenis.
Ik heb het in het Eindexamenjournaal gehad over het erratum op Havo geschiedenis. Dit moest zijn: VWO Geschiedenis. Later corrigeerde Barbara dit, maar een fout blijft het in ieder geval. Mijn excuses daarvoor!
Welke vraag was dat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:50 schreef Marloes het volgende:
Ik hoor van steeds meer mensen dat zij dachten dat Engeland werd bedoeld met het Verenigd Koninkrijk..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |