Hoe kom je aan die wijsheid?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:07 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Wel, alleen je hoeft hoofdstuk 3 van Actieve Aarde niet te kennen.![]()
Is er iemand zo lief om de samenvattingen te posten?![]()
Idem.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:08 schreef MrManiak het volgende:
Vandaag poging 3 tot het lezen van AK...![]()
Het is echt een klote boek idd, heb hetzelfde probleem..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het boekje De Geo leest niet echt makkelijk vind ik. Je moet je aandacht er echt goed bijhouden anders weet je niet meer wat je gelezen hebt
'Atlantis' is niet veel beter..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het boekje De Geo leest niet echt makkelijk vind ik. Je moet je aandacht er echt goed bijhouden anders weet je niet meer wat je gelezen hebt
uit de samenvatting:quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:57 schreef Rutgerr het volgende:
@DoorgestokenKaart, onze aardrijkskunde docent heeft ze op de ELO gezet.
@denthemen, ok, probeer het nu eens
quote:De laatste teruggave vond in 2002 plaats: een paar kilometer Nederlands autoweg op Duits grondgebied bij Sittard ging terug naar de Moffen.
Die van vorig jaar was ook extreem moeilijk.. En had veel klachten omdat er niks over de landschappen werd gevraagd... Dus dit jaar waarschijnlijk wel (normering was ook iets van 1,2)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:45 schreef Gigolo_Joe het volgende:
Ik heb nu beide boeken doorgelezen maar het valt toch niet echt mee om daarmee een oefenexamen goed te maken. Die van vorig jaar niet iig...
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:24 schreven MeAgainstTheWorld en MrManiak het volgende:
wij moeten een deel van dit examen op de computer maken, is dit bij iedereen zo of is het weer een leuke actie van mijn onze kankerscholen?
Compex examen maakt vragen meer visualiseerbaar. Je krijgt een interview/uitleg van iets en daar krijg je vervolgens een vraag over.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
hoe werkt dat wat betreft dat deel op de computer? ik heb een brief ontvangen waarin stond dat we dus op de computer iets moeten doen ofzo, maar verder geen uitleg of wat dan ook erbij
Mmm denk dat dat komt omdat bij ons op school je echt helemaal doodgezaagd word over die landschappen + eigenlijk staat al alles in je altasquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:11 schreef Rutgerr het volgende:
Die van vorig jaar extreem moeilijk?
Ik vond 'm juist makkelijk, er werd nl. niks over landschappen gevraagd.Vanavond die van 2005 maken.
H3 van natuur&milieu gaat over klimaat(veranderingen) toch? Daar heb ik m'n profielwerkstuk over gedaan, dus dat ga ik niet meer lerenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:22 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Mmm denk dat dat komt omdat bij ons op school je echt helemaal doodgezaagd word over die landschappen + eigenlijk staat al alles in je altas![]()
Maar weet niet, vond hem zelf erg lastig, zeker ook omdat er een deel in stond over H3 van natuur & milieu, terwijl ik nou nog steeds () niet weet of je die moet leren..
Denk dat ik op dinsdag maar is langsloop bij de examencommissie op schoolheb geen zin in die onzekerheid
dat is misschien wel het beste idee ooitquote:Op zondag 27 mei 2007 11:37 schreef BMH het volgende:
Neem gewoon een woordenboek mee. Daar staat immers duidelijk in beschreven wat alle grondsoorten inhouden:
löss (de ~)
1 vruchtbare leem, in Nederland ook wel Limburgse klei genoemd
veen (het ~, venen)
1 grondsoort die is samengesteld uit gedeeltelijk verkoolde plantenstoffen, grondstof voor turf => moer, turfveen, veengrond
2 gebied waar de bodem uit veen bestaat => veengrond
etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |