Tegen Pasen .... denk dat het bomvol is daaroquote:Op donderdag 5 april 2007 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga morgen ook maar even denk ikHopen dat het niet al te druk is
* PdeHoog duikt er weer bovenopquote:
Ik doe niet aan groepsknuffels met meer dan 1 manquote:
ik heb het koud jaquote:
* Yoni doet een minigroepsknuffel met freudjequote:Op donderdag 5 april 2007 16:18 schreef freud het volgende:
[..]
Ik doe niet aan groepsknuffels met meer dan 1 man.
hè flauwquote:Op donderdag 5 april 2007 16:18 schreef freud het volgende:
[..]
Ik doe niet aan groepsknuffels met meer dan 1 man.
Moet je ook meer kleren aantrekken dan dat je in US aan hebtquote:Op donderdag 5 april 2007 16:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik heb het koud ja![]()
ik ehb het altijd koud als het minder dan 25 graden is
Jij bent toch geen familie van mij hequote:Op donderdag 5 april 2007 16:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik heb het koud ja![]()
ik ehb het altijd koud als het minder dan 25 graden is
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Moet je ook meer kleren aantrekken dan dat je in US aan hebt
Was een te open deur
een verre verwante misschien als jij ook tot de warmbloedingen behoortquote:Op donderdag 5 april 2007 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent toch geen familie van mij he
Afhaal chinees, shoarma, friet of iets in die trend.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:52 schreef Chanty het volgende:
[..]dat was een aantal weken geleden alweer
![]()
Heeft iemand een idee voor eten? Ik weet nietsGisteren hadden we kip met aardappeltjes en groente en daarvoor twee dagen macaroni
en ik heb niet echt zin in rijst
Chinees is met rijstquote:Op donderdag 5 april 2007 16:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Afhaal chinees, shoarma, friet of iets in die trend.
bestellenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:59 schreef CocaColaLight het volgende:
Heb je ooit verder gekeken op de menu kaart dan nasi bij de chinees
Je kan nl een paar andere dingen erbij bestellen bami, mihoen. Je zou een grote loempia kunnen bestellen
luiaardquote:Op donderdag 5 april 2007 17:17 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL hier op het platte land kost een maaltijd loempia 2,5 euro en das echt genoeg. Voor dat geld ga ik toch echt niet koken / afwassen
Shoarma wel met champions paprika en ui maken he
Tja je bent IT'er of je bent het nietquote:
Hmmmmm kijk dat klinkt als weer es iets heel andersquote:Op donderdag 5 april 2007 17:52 schreef pea4fun het volgende:
chanty ook lekker en snel zijn die mexicaanse pannekoeken
Het pittige valt best mee als je de kruiden niet overdrijft. En gewoon veul sla erbij proppenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hmmmmm kijk dat klinkt als weer es iets heel anders
Niet te pittig, ik ben een watje wat dat betreft
Miss iets voor volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |