lekker! veel plezierquote:Op woensdag 4 april 2007 21:38 schreef CrazyCharlie het volgende:
Morgen staat in het kader van de grote geld-terug-voor-slechte-prints-terughaalactie...![]()
En daarna genieten van een extra lang weekend !![]()
En over welke hebben we het hierquote:Op woensdag 4 april 2007 21:26 schreef CrazyCharlie het volgende:
Mijn quote van vanavond;
Afdrukcentrales zijn zo goed als de bediener van de apparatuur......
CC![]()
lokale afdrukkert, niet echt een bekende, en het heeft niet zón zin om met namen te smijten, niet mijn stijl..quote:
De lokale RUK afdrukkert dusquote:Op woensdag 4 april 2007 22:25 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
lokale afdrukkert, niet echt een bekende, en het heeft niet zón zin om met namen te smijten, niet mijn stijl..
Werk jij op t mediapark?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je doen!!!
kenne we samen gaan lunchen
ik zou zomaar mijn pinguin van blij dorp kunnen insturenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:43 schreef CocaColaLight het volgende:
mss iets heeft iemand de winnende foto hiervoor:
http://www.misluktefoto.nl/
naderhand is me uitgelegd wat pannen isquote:Op woensdag 4 april 2007 23:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Een wat? pinguin zeg je, geloof der niks van
Ze gingen sneller dan sharkbait kan rennenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:02 schreef CocaColaLight het volgende:
![]()
een pinguin pannen? was hij aant zwemmen ofzo?
ja ik werk op t mediaparkquote:Op woensdag 4 april 2007 23:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Werk jij op t mediapark?Maar je woonde toch in Limburg of ben ik nu helemaal gek???
oh wacht dat is zeker Ymke![]()
Weer rottig geslapen?quote:Op donderdag 5 april 2007 08:21 schreef freud het volgende:
Aloha. Weer een vreselijk fijne ochtend om op te staan
Nah, algemene fysieke gaarheid. Slapen gaat gelukkig weer goed.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:32 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Weer rottig geslapen?![]()
Tis bijna weekend
Mooiquote:Op donderdag 5 april 2007 08:34 schreef freud het volgende:
[..]
Nah, algemene fysieke gaarheid. Slapen gaat gelukkig weer goed.
Geinigquote:Op donderdag 5 april 2007 07:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ik werk op t mediapark
en ja ik woonde in Limburg
maar zit nu alweer een tijdje in Utrecht
mijn ouders zitten wel nog in t Zuiden waar ik dus nog al eens te vinden ben
Iddquote:Op donderdag 5 april 2007 08:21 schreef freud het volgende:
Aloha. Weer een vreselijk fijne ochtend om op te staan
Wat is er zatedag dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddWeer verslapen
Ik ga dit weekend in algehele rust doorbrengen
muv zaterdag
Fotoshootquote:
Dit keer gaat het ook gebeurenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:28 schreef CocaColaLight het volgende:
Dat soort plannen heb ik ook altijd. Maar op de een of andere manier ben ik in het weekend nog drukker dan door de weeks.
quote:En nogsteeds heeft je chef een verkeerd verwachtingspatroon en ben jij dus niet te laat.
Ik doe mee, maar dan theequote:tijd trouwens
hmmquote:Op donderdag 5 april 2007 08:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Tjeee ...nog bijna 200 km aan files. Wil de deur uit naar Blijdorp. Nog ff wachten dus.:-)
Heb ik morgen avond alquote:
Ik nietquote:
Mja, niet vreemd toch om 8:55? Na 9:30 pas wordt het rustiger... Have fun! Er is een baby gorilla trouwens die de moeite waard is!quote:Op donderdag 5 april 2007 08:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Tjeee ...nog bijna 200 km aan files. Wil de deur uit naar Blijdorp. Nog ff wachten dus.:-)
gaaf wat doe je precies?quote:Op donderdag 5 april 2007 07:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ik werk op t mediapark
en ja ik woonde in Limburg
maar zit nu alweer een tijdje in Utrecht
mijn ouders zitten wel nog in t Zuiden waar ik dus nog al eens te vinden ben
Ja, kan het prima zien van achter mijn bureauquote:Op donderdag 5 april 2007 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
Goedemiddag
Iedereen blij met de zon?
Ja ik ook....quote:Op donderdag 5 april 2007 14:00 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, kan het prima zien van achter mijn bureau.
Ik ga dus zo mijn bureau verlaten en naar buiten, even echt pauzequote:Op donderdag 5 april 2007 14:00 schreef freud het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op donderdag 5 april 2007 14:00 schreef freud het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik nietZe hebben gister warmtewerend folie over de ramen geplakt. Nu wordt 80% van het licht tegen gehouden
En nu is het heet binnen en koel buitenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik nietZe hebben gister warmtewerend folie over de ramen geplakt. Nu wordt 80% van het licht tegen gehouden
Niet tofquote:
In zo'n kantoor heb ik ooit ook gewerkt, wordt je gewoon depressief van, ik heb er met vlagen nog steeds last van zelfsquote:Op donderdag 5 april 2007 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet tofIk kom nu niet in het zomerse humeurtje wat ik zou moeten hebben
helaas was die niet buutquote:Op donderdag 5 april 2007 09:58 schreef freud het volgende:
... Have fun! Er is een baby gorilla trouwens die de moeite waard is!
Thnx Freud!!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:58 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, niet vreemd toch om 8:55? Na 9:30 pas wordt het rustiger... Have fun! Er is een baby gorilla trouwens die de moeite waard is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |