Op de site?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:51 schreef Etcetera het volgende:
wie is die blonde meidluna misschien?
links staan ginny en percy geloof ik
Ik vind de actrice, die Luna speelt, er echt apart uit zien op de poster. Ter vergelijkenis:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op de site?
vlnr: Ron, Ginny, Neville, Luna, Hermione, Harry.
je kan d'r ook nakend zien in "Mrs Henderson Presents"quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:07 schreef Koningin het volgende:
Ik had Tonks nog niet gezien.
[afbeelding]
Volgens mij is dat idd in de Hall of Prophecy. Ik vind het in ieder geval een stoer plaatjequote:Op zondag 27 mei 2007 10:29 schreef Silaz het volgende:
Ja idd, ik geloof dat dit dat stukje is met die profetitien (?) dat ze daarin vechten dus.. en als ze zo'n bal dus kapot schieten dat er allemaal gestaltes uitkomen enzo
Hij is inderdaad, net zoals Snape, geweldig gecastquote:Op zondag 27 mei 2007 12:03 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Volgens mij is dat idd in de Hall of Prophecy. Ik vind het in ieder geval een stoer plaatjeLucius is sowieso stoer en echt goed gecast!
![]()
Bij mij lijken de hoofdpersonen in m'n gedachten heel anders dan in de film of hoe ze zelfs beschreven worden! Ron bijvoorbeeld heeft in mijn verbeelding zwart haar!quote:Op zondag 27 mei 2007 12:26 schreef Silaz het volgende:
inderdaad, maar netzoals harry zelf.. hij leek gewoon precies op mijn gedachtes zeg maar.. dat kan ik soms gewoon niet snappen.. dat er gewoon precies zo'n iemand rondloopt... ( ik las het voor de films waren dusja xD)
Beetje vreemd voor iemand die meerdere malen beschreven wordt als roodharig en een familie van alleen maar roodharigen heeft (waar die familie dan ook om bekend staat).quote:Op zondag 27 mei 2007 23:37 schreef Ecthelion het volgende:
Ron bijvoorbeeld heeft in mijn verbeelding zwart haar!
Ik niet. Nooit gehad.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:48 schreef Adelante het volgende:
Ach, sinds de eerste film lees je de boeken ook alsof het die karakters zijn, die het meemaken. Alleen Dumbledore zie ik nog altijd als de eerste, die andere die er nu in zit is een gekke hulp sinterklaas.
Jah, ik weet dat het echt heel stom is, maar kan d'r niets aan doen. Als ik een boek lees, lees ik altijd snel over de beschrijvingen van personen en ruimtes. Misschien is dat een verklaring... Ron met zwart haar zie ik trouwens alleen voor me als ik het boek lees. Als je nu tegen me zegt: verbeeld je hoe Ron eruit ziet, dan heeft ie wel rood haarquote:Op zondag 27 mei 2007 23:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Beetje vreemd voor iemand die meerdere malen beschreven wordt als roodharig en een familie van alleen maar roodharigen heeft (waar die familie dan ook om bekend staat).
Ik laat me er weinig door afleiden als ik de boeken lees. Ik had natuurlijk al 3 boeken gelezen, voordat ik de films zag dus de personen zaten al best wel goed in m'n hoofd.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:48 schreef Adelante het volgende:
Ach, sinds de eerste film lees je de boeken ook alsof het die karakters zijn, die het meemaken. Alleen Dumbledore zie ik nog altijd als de eerste, die andere die er nu in zit is een gekke hulp sinterklaas.
Ik vraag me af hoe je je dat dan inbeeldquote:
Niet altijd. Er zijn karakters waarbij me dat simpelweg niet lukt. De meeste hoofdpersonen wel hoor en soms komt mijn beeld dan ook goed overeen, maar een enkeling blijf ik niet volledig 'matchend' vinden.... Overigens, de meest briljante cast die ze níét beter hadden kunnen uitbeelden en die exact 1 was met mijn eigen beeld was Rita Skeeter. Hilarisch!!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je je dat dan inbeeld
Nieuwe personages vorm je bij het boek zelf een beeld over, maar als ik die dan eenmaal in de film heb gezien en je leest het volgende boek (of herleest er wat) dan heb je toch dat beeld van iemands personages?
LOL!!quote:Op maandag 28 mei 2007 00:02 schreef Adelante het volgende:
Ik had bij Omber altijd dit beeld in m'n hoofd, waarschijnlijk door het toadlike face
[[url=
de oma van dinosaurs
Als woorden, geloof ik. Ik weet het niet, eerlijk gezegd. Als ik lees zijn de beelden net een droom, waarvan je de betekenis wel begrijp maar geen vastomlijnde beelden in je hoofd hebt. Ik droom ook bijna nooit gezichten. Ik herinner me meestal de omschrijvingen, bijvoorbeeld van Snape, met zijn vettige zwarte haar en zijn haakneus, maar ik heb daar geen gezicht bij. Alleen de herinnering dat ik heb geweten hoe hij eruit zag.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je je dat dan inbeeld
Nieuwe personages vorm je bij het boek zelf een beeld over, maar als ik die dan eenmaal in de film heb gezien en je leest het volgende boek (of herleest er wat) dan heb je toch dat beeld van iemands personages?
Ik denk dat ik ongeveer snapt wat je bedoelt, maar bij mij zit het iets anders. Als ik een naam lees, zie ik meteen een gezicht.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als woorden, geloof ik. Ik weet het niet, eerlijk gezegd. Als ik lees zijn de beelden net een droom, waarvan je de betekenis wel begrijp maar geen vastomlijnde beelden in je hoofd hebt. Ik droom ook bijna nooit gezichten. Ik herinner me meestal de omschrijvingen, bijvoorbeeld van Snape, met zijn vettige zwarte haar en zijn haakneus, maar ik heb daar geen gezicht bij. Alleen de herinnering dat ik heb geweten hoe hij eruit zag.
Klinkt geloof ik een beetje wazig...Maar ik kan dus allerlei boeken lezen waarvan ik de film gezien heb zonder dat ik last heb van het beeld dat die film op me heeft achtergelaten.
Dat wil niet zeggen dat ik elke casting goed vind. Het moet wel voldoen aan mijn herinnering, zeg maar.
Ik hou al op, het wordt alleen maar waziger
Spuit 11quote:Op maandag 28 mei 2007 00:02 schreef Adelante het volgende:
Ik had bij Omber altijd dit beeld in m'n hoofd, waarschijnlijk door het toadlike face
[afbeelding]
de oma van dinosaurs
Mssn 2 zielen, 1 gedachtequote:Op maandag 28 mei 2007 11:26 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Spuit 11![]()
:
Harry Potter and the Halfblood Prince deel #3
whehehe, goed om te zien dat ik niet de enige ben met een sick mindquote:Op maandag 28 mei 2007 11:26 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Spuit 11![]()
:
Harry Potter and the Halfblood Prince deel #3
Jij zegt het!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
whehehe, goed om te zien dat ik niet de enige ben met een sick mind
Hoe kunnen ze die nou zo ondersteboven hangen dat zijn onderbroek tevoorschijn komt? Hij heeft gewoon een broek aan!quote:
Wow, stoer plaatje, hoe kom je daaraan? Is dit officieel vrij gemaakt of is dit uitgelekt? Ben het trouwens eens met wonderer dat we nu geen onderbroekscene krijgen of James moet de boek met magie uittrekken (wat ik de filmmakers ook nog zie doen ook).quote:
Kingshackle of zo? Of was dat die neger?quote:
Kingsley Schacklebolt was inderdaad die neger.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kingshackle of zo? Of was dat die neger?
Nog 5 posts en hij is er alweer uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:12 schreef RandomReader het volgende:
Deze maar ff in mn myat zetten
Heerlijke film lijkt me! En hij komt nog uit op m'n verjaardag ook
Toen WAS hij een kind. Of begon jij al op je tiende te puberen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gister de trailer gezien in de bios. Die film wordt erg vet, je ziet echt dat Harry in die 4 films (straks 5) erg ontwikkelt heeft!
In de 1e film was hij net een kind.
En hoe krijg je die ook OP je desktop? Ik heb het bestand afgehaald, maar er verschijnt niets op mijn desktopquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:32 schreef Silaz het volgende:
Dat was een neger ja.
Btw, Check allemaal ff mugglenet.com staat een vette download. zo'n aftelklok voor op je desktop met releases van OotP & Deathly Hallows
Hmm, apart. Een tijdje terug kreeg ik hem wel op m'n destkop, maar nu geeft ie een foutmelding.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
En hoe krijg je die ook OP je desktop? Ik heb het bestand afgehaald, maar er verschijnt niets op mijn desktop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |