Ik denk van wel, maar hij lijkt niet meer op zichzelf.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:46 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat is Ginny, Luna staat aan de andere kant achteraan (die blonde).
Die jongen, is dat Neville?
Ja, het is toch geweldig om die jonge koppies zo te zien veranderen!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:06 schreef IedeK. het volgende:
Moet je hier eens kijken: http://www.emma-watson-fans.net
Collin Creevy in CoS:
[afbeelding]
Die acteur nu:
[afbeelding]
O en hier nog één van Neville:
[afbeelding]
![]()
Ze groeien niet veel sneller dan wij hoor. Op de middelbare school kreeg je elk jaar een nieuwe pasfoto en mijn ouders bewaarden die steeds en als je die naast elkaar legt... Je herkent jezelf niet eens.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:22 schreef Purky het volgende:
Ze groeien te snelAls je deel 1 kijkt zijn ze nog schattig, nu zijn ze al bijna volwassen. Logisch natuurlijk, maar het verschilt zo, per film zien ze er weer anders uit
![]()
Mij hoor je niet klagen hoorquote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef Koningin het volgende:
Zoals ik al zei, het wordt een Harry Potter zomer!!
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Ecthelion het volgende:
[afbeelding]
Is die linker niet Fred of George?
[afbeelding]
Zal zich wel hebben willen afzetten tegen zijn Collin-rol. Kan me voorstellen dat de rol niet echt heel goed is voor je image. Trekt wel weer bij.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:56 schreef Adelante het volgende:
Collin Creevy --> Collin Creepy
wat een emo/gohic/spook is dat zeg
Maar Dumbledore is gewoon een beetje apart.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Het stomste aan deze Dumbledore vind ik nog wel dat-ie altijd z'n baard strikt. Ziet er niet uit.
Nou, daar is wel wat om te doen, althans, laat ik een post van iemand anders op een ander forum quoten:quote:Op zondag 29 april 2007 11:08 schreef Silaz het volgende:
hmm ff een vraagje he.. wat is in het nederlandse boek Godric's Hollow ? want zit beetje op mugglenet te kijken enzo, en dat komt best vaak voormaar weet dus niet wat het is..
Als in zin van : Is there a connection between Godric's Hollow and Godric Gryffindor?
quote:Ik ben af en toe zo bang dat er iets cruciaals verkeerd vertaald is: Godrics hollow Halvemaanstraat. omdat Godrics Hollow misschien iets te maken heeft met Goderic Griffoendor... j.k.r. vond iemand die erover begon in een interview heeeeel erg slim. Maar goed, ik vind het merendeel van de namen e.d. gewoon hilarisch, dus wat dat betreft... en ik heb er ook wel vertrouwen in dat Wiebe dat weer goed weet op te lossen als het inderdaad van belang is, iets als de halvemaanstraat staat in de toverwereld...
Bellatrix Lestrange als ze net uit Azkaban komt.quote:Op zondag 29 april 2007 23:23 schreef Kiepkantel het volgende:
[..]
Wie (of wat) is dat op foto 3? Is dat Kreacher ?
She should find herself a boyfriend...quote:Op zondag 29 april 2007 23:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bellatrix Lestrange als ze net uit Azkaban komt.
Ik zie daar niet Helena Bonham-Carter in. Ik zie nu wel het gestreepte gevangeniskloffie en het nummerbordje (was me nog niet opgevallenquote:Op zondag 29 april 2007 23:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bellatrix Lestrange als ze net uit Azkaban komt.
Haha, ik zag de foto nu pas, maar je hebt helemaal gelijk! Vooral die blik in zijn ogen: "ik ben moe...quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:13 schreef Silaz het volgende:
[afbeelding]
haha, ik vind Perkamentus wel een beetje op King Theodon van lotr lijken... ( nog voordat hij weer de normale word zegmaar)
Ik heb het boek de laatste tijd ook niet meer gelezen, maar dat hoeft ook niet, want ik ken het bijna uit m'n hoofd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:36 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het boek al heel lang niet gelezen en ik denk dat ik dat maar zo houDe trailer is geweldig. Hopelijk veel Snape-screentime
Amg Gothic die 2dequote:Op donderdag 26 april 2007 10:06 schreef IedeK. het volgende:
Moet je hier eens kijken: http://www.emma-watson-fans.net
Collin Creevy in CoS:
[afbeelding]
Die acteur nu:
[afbeelding]
O en hier nog één van Neville:
[afbeelding]
![]()
Zou een goede zijn voor de 'zoek de verschillen' belspelletjes.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:33 schreef Wouser het volgende:
[..]
Amg Gothic die 2dedamn die is wel veel veranderd
Moet je dit topic dan maar eens bekijken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:37 schreef Cootz het volgende:
Ik ben de afgelopen dagen de films allemaal nog een keertje aan het kijken... zo kom je écht weer helemaal in de stemming... Hermione/Emma gaat er wel op vooruit door de jaren heen trouwens![]()
![]()
In de 1e film:quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:44 schreef Silaz het volgende:
Hmm ik moet zeggen dat Ginny er ook niet lelijker op wordt..
Met het tempo waarmee de films uitkomen hoef je daar in ieder geval niet bang voor te zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:09 schreef Ecthelion het volgende:
Zit idd vooruitgang inHoewel ze nog steeds best jong is. Ik hoop dat ze zich tussen de 5e en 6e film nog flink ontwikkeld, want het zou echt not done zijn als Harry met een "klein" kind zoent...
Grow, Ginny, grow!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:42 schreef Silaz het volgende:
nouja, deel 6 komt volgend jaar al..
Release date(s) 21 November, 2008
Minstens tot 75C?quote:
LOL!quote:
Die reacties hoor ik wel meer, maar ik vind het nog wel mee vallen. Het is in ieder gevak beter dan dit:quote:
Heel mooi ja. (hotlinkplaatjequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:27 schreef Ecthelion het volgende:
Het beste kapsel (ook naar beschrijvingen van het boek) vind ik in de 3e film:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |