klopt, mijn fout..quote:Op maandag 21 mei 2007 22:39 schreef Skadi het volgende:
Ohja... herkende de afkorting niet... =)
Maar het is inderdaad eerst PKI en dan PNI.
Daar had ik al aan gedacht. Mag de GR ook mee?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:45 schreef Dragoljub het volgende:
Laatste tip; vergeet het Nederlandse woordenboek niet, misschien ben je wat begrippen kwijt, en kun je dan gewoon legaal opzoeken..
Heb je haast ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:04 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik begin over 10 minuten met leren.
Ik ken geen Soeharto...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Lisette18 het volgende:
[..]
klopt, mijn fout..
Welke leider kwam er na soekarno? Soeharto toch?
En wat deed Soekarno allemaal fout?
Ik ga aan kind tot burger beginnen![]()
Ga fanatiek leren. Dat slapen haal je later wel in.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:07 schreef De_Brandweer het volgende:
Morgen moet ik er om 7 uur weer uit.Ik weet niet of ik de hele nacht moet leren of gewoon helemaal niet moet leren.
Ja Indië is gewoon 3 x kutquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:04 schreef Newb het volgende:
Wat een schijt stof overigens.
Ik sta nu gemiddeld een 6.1. Dan kan ik geloof ik een 4.9 permiteren voor een 6 afgerond. Daar zou ik heeel blij mee zijn!
Voor indie had ik een 4.4. Ook met de herkansing!
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:48 schreef Sensation89 het volgende:
Jezus na dit examen ben ik echt in een keer 5 jaar ouder...
Zoals wat?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:35 schreef Sensation89 het volgende:
Dikke Nederlandse propaganda in dat boek
5.1 ofzoquote:
Nvm, ging er van uit dat je die lui uit dezelfde periode wilde weten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:02 schreef Dragoljub het volgende:
Zo, ik ben lekker uitgerust, in tegenstelling tot de lui die nu nog aan het leren zijn.
En ik denk dat je Soekarno en Hatta bedoeld DoorgestokenKaart?
Ik ben ook wel uitgerust, toch wel belangrijk met zo'n kutexamenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:02 schreef Dragoljub het volgende:
Zo, ik ben lekker uitgerust, in tegenstelling tot de lui die nu nog aan het leren zijn.
Ja, die bedoel ik inderdaad. Begint al lekkerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:02 schreef Dragoljub het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |