Inderdaad.. matige OP derhalve.quote:Op maandag 2 april 2007 20:55 schreef -XX- het volgende:
Dan verwacht ik nu ook showbizz foto's bazzzieee !!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Doe wat je hartje zegt.quote:Op maandag 2 april 2007 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
Bedankt Koffiekoekje, -XX-, Bazziek, Ikookhier, OPM en Makster voor het reageren op de YZF. [afbeelding]
![]()
![]()
Overwegens positief, met de nodige bedenkingen.
![]()
Precies zoals ik dacht.![]()
![]()
Wie is die knappe jonge man in dat licht blauwe blousje???quote:
Tja das meestal met verkopen van emotieaankopen hehquote:Op maandag 2 april 2007 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
Bedankt Koffiekoekje, -XX-, Bazziek, Ikookhier, OPM en Makster voor het reageren op de YZF. [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overwegens positief, met de nodige bedenkingen.
![]()
Precies zoals ik dacht.![]()
![]()
Motorkleding.tk nooit van gehoord. Martijnsmotorkleding heb ik mijn pak gekocht, geweldige service en kreeg een hoop korting dus daar kan je ook goedkoop uitkomen. Succes met lessen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:14 schreef fr3d het volgende:
ik heb een vraag die al zo vaak gesteld is ben ik bang, maar aan de andere kant is het niet te doen om alle motor-topics door te spitten. Het antwoorden zal dan ook niet zo lastig zijn![]()
iemand bekend / ervaring met
www.motorkleding.tk
Ik ga zelf beginnen met lessen maar wil mijn eigen laarzen en handschoenen hebben.
Bij motorkleding.tk is het het goedkoopst , maar is het ook redelijk kwa service?
Bij martijnsmotorkleding ben ik al geweest , aardige verkopers en mijn rij-instucteur adviseerde mij naar hem toe.
Nog niet zeker, ik weet wat ik aan die motor heb qua betrouwbaarheid etc.quote:
1 leuke blonde vrouwquote:Op maandag 2 april 2007 21:06 schreef -XX- het volgende:
Doe wat je hartje zegt.![]()
En bij twijfel niet doen.
Zonder twijfel wel doen.
ZOOOOnuttig?
NUTTIG!!!!
quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 21:15 schreef Makster het volgende:
Tja das meestal met verkopen van emotieaankopen heh
Als het financieel niet fuckt zou ik het gewoon doenMaar goed, de hobby kost al geld genoeg en kan me zo maar voorstellen dat met deze deal weer gaat gebeuren
Boeien de doekoe's niet dan zou ik het doen
![]()
Waarom geen RS 250![]()
Whahahahaaquote:Op maandag 2 april 2007 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog niet zeker, ik weet wat ik aan die motor heb qua betrouwbaarheid etc.![]()
Maar ik zoek toch wel iets wat ook een lange doordraaier een beetje kan nemen.
En een backseat hoeft niet meer zo nodig.![]()
Bij mij wel! [/BWT]![]()
![]()
[..]
1 leuke blonde vrouw [afbeelding] + een snelle jonge gast [afbeelding]die het wel wat vind(en), tegen vier lelijke mannen [afbeelding]
die bedenkelijk zijn, een enkele onthouding van stemmen [afbeelding], en twee niet op komen dagen [afbeelding] [afbeelding], en een lurker die alleen maar drinkt [afbeelding] en niet post. [afbeelding]
Hmmmm.. waar hecht ik dan waarde aan.![]()
.
Disclaimer.
De gebruikte smileys zijn louter ter illustratie en vertonen nagenoeg geen enkele gelijkenis met besproken personen.![]()
Owkeequote:![]()
![]()
RS250 gaat mij te snel stuk, en een doordraaier met 160 km/u nemen kost een te lange aanloop.
1.000 cc is gasgeven in de bocht.. en wegwezen.![]()
Met een RS250 moet je meer rijkunsten herbergen.![]()
Er zijn grenzenquote:Op maandag 2 april 2007 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
Alle vier in beeld .. is die rechter mamma?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 21:26 schreef Geerd het volgende:
Oke nieuwe stage periode ik dacht weet je wat:
Het is maandag laat ik het nog eens 1x proberen met het OV(gratis) heen weg ging toppie.
Maar de terug weg omfg, stap ik in de verkeerde trein niet goed gelezen ofzo.
Kom ik in Ruurlo uit daar met de bus naar Borculo om zo weer met de bus naar Lochem te gaan,
lopend naar huis met een andere fiets mijn fiets weer opgehaald.
Was ik 19.00 thuis wat eigenlijk 17.30 had moeten worden.
Nee zal wel aan mij liggen maar ik kan der niet me eover weg dat OV morgen weer gewoon op de motor dan kost het maar wat.
De site zal nog wel uitgebreid worden hoop ik, want maar 1 motorbroek, 1 motorlaars, 3 verschillende jassen, en 4 handschoenen is nou niet echt een assortiment om flink te shoppen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:14 schreef fr3d het volgende:
ik heb een vraag die al zo vaak gesteld is ben ik bang, maar aan de andere kant is het niet te doen om alle motor-topics door te spitten. Het antwoorden zal dan ook niet zo lastig zijn![]()
iemand bekend / ervaring met
www.motorkleding.tk
Ik ga zelf beginnen met lessen maar wil mijn eigen laarzen en handschoenen hebben.
Bij motorkleding.tk is het het goedkoopst , maar is het ook redelijk kwa service?
Bij martijnsmotorkleding ben ik al geweest , aardige verkopers en mijn rij-instucteur adviseerde mij naar hem toe.
Besef je wel dat Peppovitch de leeftijd van je pa heeftquote:
En ik geloof dat een RS alleen leuk rijdt samen met andere RS'en.quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 21:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@wb: flirten met de gedachte is vaak voldoende bij jou
en oja:
Peppovitch moet beseffen dat pa een ex-commando met terretoriale driften isquote:Op maandag 2 april 2007 21:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Besef je wel dat Peppovitch de leeftijd van je pa heeftPuur op leeftijd gezien heeft hij een punt hoor
![]()
Stel je eens voor wat een Pappa je dan hebt![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stel alleen maar een vraag uit intresse.quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef BazzieK het volgende:
Peppovitch moet beseffen dat pa een ex-commando met terretoriale driften isZeg ik.. open deurx3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2007 21:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik stel alleen maar een vraag uit intresse.
Dan weet ik het psychologisch totaalplaatje van de family.![]()
Al te slimme opmerkingen liet ik expres achterwege.
Jullie weten mij te vinden. Ex marinier etc. Vul zelf aan.![]()
[..]
Zeg ik.. open deurx3.
Mejeh dat is MammaK ja, blonde gosjer ernaast is BroertjeK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je zorgen dat je nooit meer de bocht uitkomt, kunnen ze je niet voorbij ookquote:Op maandag 2 april 2007 21:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En ik geloof dat een RS alleen leuk rijdt samen met andere RS'en.![]()
Voor de bocht zit iedereen in de weg, bocht uit knallen ze er vandoor.![]()
Blijft een feit dat het een echte karakterfiets is om te rijden, enom te zien.
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Even zijn mail afwachten of ik doordeweeks kan kijken..... jammer dat Den Helder niet naast de deur is.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1 leuke blonde vrouw+ een snelle jonge gast
![]()
die het wel wat vind(en), tegen vier lelijke mannen
![]()
die bedenkelijk zijn, een enkele onthouding van stemmen
, en twee niet op komen dagen
![]()
, en een lurker die alleen maar drinkt
en niet post.
![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Peppovitch moet beseffen dat pa een ex-commando met terretoriale driften isZo vader zo zoon, afgezien van die commando shit, dat compenseer jij weer met wouten shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Dat langharig blond tuig had ik al gezien op de pics van het halen van de FJ.quote:Op maandag 2 april 2007 21:37 schreef BazzieK het volgende:
Mejeh dat is MammaK ja, blonde gosjer ernaast is BroertjeK.
Roadrash.quote:Op maandag 2 april 2007 21:38 schreef Makster het volgende:
Dan moet je zorgen dat je nooit meer de bocht uitkomt, kunnen ze je niet voorbij ook![]()
Den Helder, das zeker niet naast de deur. LAat die gast lekker naar Hoogvliet komen, HIJ wil hem verkopen
De added smileys.quote:
Ik had vroeger een collega die er altijd prat op ging dat hij bij de commando's gezeten had.quote:Op maandag 2 april 2007 21:40 schreef Makster het volgende:
Zo vader zo zoon, afgezien van die commando shit, dat compenseer jij weer met wouten shit![]()
Dat wel maar had liever uitgeslapenquote:Op maandag 2 april 2007 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat langharig blond tuig had ik al gezien op de pics van het halen van de FJ.![]()
De uurtjes tussen 8.00 en 12.00 nog een beetje doorgekomen?![]()
En ik in eerste instantie denken dat je een plaatje hebt zitten fotosoepen met kleuren van een aantal MC'ers ..quote:
Nooooooooooh zeg! Ik ben keidrukquote:Op maandag 2 april 2007 22:11 schreef kratjuh het volgende:
En ik in eerste instantie denken dat je een plaatje hebt zitten fotosoepen met kleuren van een aantal MC'ers ..![]()
Ach ja.. prioriteiten.. dus goed.quote:Op maandag 2 april 2007 23:20 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb het hartstikke druk weer deze weekHet komt mijn postgemiddelde niet ten goede
[
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, iddquote:Op maandag 2 april 2007 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij mij wel! [/BVVT]![]()
![]()
[..]
Wat is dat nu voor dronkenpost!!quote:Op maandag 2 april 2007 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog niet zeker, ik weet wat ik aan die motor heb qua betrouwbaarheid etc.![]()
Maar ik zoek toch wel iets wat ook een lange doordraaier een beetje kan nemen.
Bij mij wel! [/BWT]![]()
![]()
[..]
1 leuke blonde vrouw [afbeelding] + een snelle jonge gast [afbeelding]die het wel wat vind(en), tegen vier lelijke mannen [afbeelding]
die bedenkelijk zijn, een enkele onthouding van stemmen [afbeelding], en twee niet op komen dagen [afbeelding] [afbeelding], en een lurker die alleen maar drinkt [afbeelding] en niet post. [afbeelding]
Hmmmm.. waar hecht ik dan waarde aan.![]()
.
Disclaimer.
De gebruikte smileys zijn louter ter illustratie en vertonen nagenoeg geen enkele gelijkenis met besproken personen.![]()
[..]
![]()
Alle vier in beeld .. is die rechter mamma?![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
RS250 gaat mij te snel stuk, en een doordraaier met 160 km/u nemen kost een te lange aanloop.
1.000 cc is gasgeven in de bocht.. en wegwezen.![]()
Met een RS250 moet je meer rijkunsten herbergen.![]()
Zie bazzie helemaal links, en ik doe wat met mijn arm.quote:Op maandag 2 april 2007 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nooooooooooh zeg! Ik ben keidruk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ga ik niet doen hoor
Heb wel wat beters te doen
Ja toch!
Hicham en Pimber staan er wel op.![]()
En misschien -XX-.![]()
Geen idee wat de rest voor kleuren heeft.![]()
Net een potje NFS Carbon gespeeld. Eerst compie spelletje die ik doe sinds unreal en GP2.![]()
Wat rijdt die Alfa slecht na in een RX8 gereden te hebben.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 23:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja.. prioriteiten.. dus goed.![]()
Ik ga nog even een leuk formulier invullen.![]()
En daarna maffen. Kan ik het morgenochtend vroeg inleveren.
Uhhmmmm, wat bedoel je hiermee. Ben je al gestopt bij je huidige werkgeverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
http://en.wikipedia.org/wiki/Road_Rash <-- info.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:22 schreef -XX- het volgende:
Zie bazzie helemaal links, en ik doe wat met mijn arm.![]()
![]()
Woooot ik duw em van zijn plieziemotor![]()
Heeft iemand een linkie van die game?
Dat zal tenminste draaien als zoete koek op me pc![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb vorige week maandagochtend nog twee bakkies koffie gedronken, en toen kon ik weg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:11 schreef Makster het volgende:
Uhhmmmm, wat bedoel je hiermee. Ben je al gestopt bij je huidige werkgever
1 maand proeftijd is niet alles..... hoe kunnen persoonlijkheden dan aan elkaar wennen............![]()
Aja, nu op zoek naar een bedrijf die wel professioneel werkt.![]()
Gisteravond na 0.00 on-line mijn CV bijgewerkt, en de mailbox zit nu alweer vol.![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Worldbeater op 03-04-2007 10:21:29 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu 1.5~2 uur naar het Cwi fietsen. Inclusief terugreis.
Als ik dat haal.![]()
Keek nog ff naar de postcode om het aantal kilometers te weten, zit dit specifieke kantoor heel ergens anders.
Maar ik mag het ook opsturen, ondanks dat ze letterlijk schrijven dat je het persoonlijk moet inleveren.
Bijna voor aap weg geweest.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Worldbeater op 03-04-2007 10:59:39 ]
Damn woman, en dit was the shit meeeenquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:14 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb vorige week maandagochtend nog twee bakkies koffie gedronken, en toen kon ik weg.
1 maand proeftijd is niet alles..... hoe kunnen persoonlijkheden dan aan elkaar wennen............![]()
Aja, nu op zoek naar een bedrijf die wel professioneel werkt.![]()
Gisteravond na 0.00 on-line mijn CV bijgewerkt, en de mailbox zit nu alweer vol.![]()
Klopt, maar het moest sneller, veel sneller, nog sneller.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:47 schreef Makster het volgende:
Damn woman, en dit was the shit meeeenBeetje als een gaylord of foto's praten enzo, dat is aan jou besteed
Nationale Vacaturebank en Werk.nlquote:Maar wat nu? Dan zoek ik gelijk voor je meeWaar staat je CV ergens, monsterboard neem ik aan.
quote:Opzich schiet dat niet op want dan gaan al die kansarme Werving en Selectie bureaus je bellen![]()
![]()
Klinkt idd als een kansarm bedrijf, maar goed, de economie is booming (zeggen ze) dus werk zatquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klopt, maar het moest sneller, veel sneller, nog sneller.
En de vrouw van de eigenaar zat mij de hele dag met argusogen in de gaten te houden.
Zelf had ze geen verstand van sales en fotografie, maar zat wel de hele dag door commentaar te leveren.
Dat commentaar kon ik dus netjes pareren met goede argumenten. Maar daar bleek ze niet van te houden.
Bek dicht, en volgzaam werken.
Dan moest ik een marketing onderzoek doen, honderden potentiele klanten bellen met een smoesje, en dan viel ze over de niet zo belangrijke vragen.. die alleen als achtergrond dienden om het verhaal aan op te hangen.
De info die je wilde hebben kwam uit de resterende vragen.![]()
Ze hadden in hun tienjarig bestaan ook nog nooit een echt ervaren commerciele man aangenomen.
Dat bleek wel uit het bijna eindgesprek op vrijdag, en het het eindgesprek op de maandag daarna.
Sommige dingen zijn echt lachwekkend.![]()
Niks waard een klein bedrijfje van vier mensen die allemaal op elkaars neus zitten.. 9 uur per dag.
Gezamelijk eten in dezelfde ruimte, en pas om 13.30 of 14.00.![]()
Als ik om 11.00 een appeltje at, dan was ik gelijk niet gemotiveerd.![]()
Anders hou ik het toch nooit vol tot en met 14.00.Ik moet elke drie tot vier uur wel wat eten.
Koffiepauze hadden ze zowiezo niet.![]()
[..]
Nationale Vacaturebank en Werk.nl![]()
[..]
![]()
![]()
Vooral Wijnkamp is druk aan het spammen.. en daarna moet je eerst langskomen om in te schrijven.
Geen idee waarom ze over dat inschrijven zo dol zijn. Vooraf geven ze geen info over vacatures.
Nou ik ga er niet op in.Ik zoek zelf wel ff in de database.
Gisteren al drie tot vier redelijke vacatures gevonden..
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:30 schreef Makster het volgende:
Klinkt idd als een kansarm bedrijf, maar goed, de economie is booming (zeggen ze) dus werk zat![]()
quote:Ik kan je een tipje van de sluier geven wat betreft het inschrijfverhaal, maar dat doe ik niet want jij bent onbemiddelbaar![]()
quote:Trouwens even over dat mobiel zoeken via internet![]()
Mijn relatie wat doe je
![]()
![]()
oote ma-amooquote:
Klopt, maar klinkt wel creepyquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
oote ma-amoo![]()
Altijd lastig als de hersenen iets onhoorbaars naar iets herkenbaars/verklaar baars moeten vertalen
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:29 schreef bvvt het volgende:
[..]
Klopt, maar klinkt wel creepy
(wel stiekem de laatste regel toegevoegd hè)
Het lijkt wel!quote:
Op school ckerquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het lijkt wel!![]()
![]()
HTTP Error
Status : 403 Forbidden
Description : Organizational policies prohibit access to this page.
Note : If necessary, please contact your Systems Administrator for resolution.
This page is generated by Novell BorderManager Proxy............................
Net 6 telefoontjes in een kwartier gemist. Hij staat nog op stil.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:47 schreef Makster het volgende:
Waar staat je CV ergens, monsterboard neem ik aan.
Opzich schiet dat niet op want dan gaan al die kansarme Werving en Selectie bureaus je bellen![]()
![]()
Pakkend refreintje.quote:
Maar goed, de grap zit er in hoe die gasten er nu uit zien -->quote:Tangento (2 weeks ago)
Greatness never seen before, not seen since, and never to witness again. R.I.P. Denis.
JizzExplosion (2 weeks ago)
Fuck yesssssss
(Reply)
DMKego (4 weeks ago)
tremendous performance...
(Reply)
almasidio (1 month ago)
I love this songs!!
(Reply)
deathmetalthrashin (1 month ago)
nothingface is an amazing song
i love it
NEGATIVASTEEVE (3 months ago)
They are fuckin amazing!!!!
LADYxGORE (4 months ago)
RIP PIGGY!!..these guys were a big influence on me growing up..they changed the way i looked at thrash metal at that time..great footage, thanks for putting it up
Drako08 (5 months ago)
Voivod fuckin ruuuules!
megadeth909 (5 months ago)
Perfect songs
tolvana (5 months ago)
This will never, ever happen again. Piggy showed us how to do it. If we do not learn it now, we will be imbeciles forever. Long live Piggy!
Ja ik kwam het tegen maar nog nooit eerder gezienquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Goed slecht![]()
Ziet er leuk uitMaar is 1 cilinder met 35 KW. Waarschijnlijk geen succes
Die is niet gemaakt door Yamaha Japan, maar door Belgarda, de Italiaanse scooter importeur van Yamaha.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:32 schreef -XX- het volgende:
Ja ik kwam het tegen maar nog nooit eerder gezien
Vond het vreemd dat die niet zo populair is want hij ziet er vet uit!
Maar blijkbaar daarom dus![]()
't zal ook eens nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die is niet gemaakt door Yamaha Japan, maar door Belgarda, de Italiaanse scooter importeur van Yamaha.![]()
Zie ook het scooterachtige kontje.....
De basis was het XT600 motorblok zoals die in de off road gemonteerd was.
Het frame is van een Yamaha TZ250 2 takt.
Diverse andere onderdelen komen van een Ducati af, en worden nog steeds op diverse motoren gebruikt.
Zoals de originele knipperlichten van een Cagiva Raptor.![]()
Het plasticwerk is van een bijzonder dunne kwaliteit.![]()
WB heeft er eentje gehad in ... 2001/2002.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die is niet gemaakt door Yamaha Japan, maar door Belgarda, de Italiaanse scooter importeur van Yamaha.![]()
Diverse andere onderdelen komen van een Ducati af, en worden nog steeds op diverse motoren gebruikt.
Als ik verder er over lees staat er wel dat het een goede beginners motor is die goed is in de bochten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:
Nee. Voor de euro was het een budgetmotorfiets.quote:
Veel schakelen, trilt als een idioot.. Niet ideaal. Dat trillen is dan wel lekker voor een vrouw.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:42 schreef -XX- het volgende:
Als ik verder er over lees staat er wel dat het een goede beginners motor is die goed is in de bochten.
Niet erg snel maar rijdt wel lekkeren is erg licht.
Beter dan een gs , of dat niet?
![]()
quote:(check die bedrading.. en hoe kunnen ze dat zo maken
..
.. ik heb flashbacks van mijn tijd als Alfa Romeo monteur..![]()
.. wat een grappig ding!)
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:45 schreef -XX- het volgende:
wb heeft bijna iedere motor wel gevoeld denk?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er een stuk of 22/23 gehad, en op nog veel meer gereden.
Maar ik kan er nog steeds vrij weinig van.![]()
Wat de yamaha mt-03 nu is dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Veel schakelen, trilt als een idioot.. Niet ideaal. Dat trillen is dan wel lekker voor een vrouw.![]()
quote:
ow maar dat ben ik wel gewendquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Om te zien ja, maar je schakeld je een ongeluk
Die moderne machinientjes draaien wel een stuk meer toeren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:02 schreef Snelwagen het volgende:
ow maar dat ben ik wel gewend![]()
Kvraag me af hoe dat bij de 690 gaat, de 20ste testrijden![]()
we wachten alvast op de revieuwquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ow maar dat ben ik wel gewend![]()
Kvraag me af hoe dat bij de 690 gaat, de 20ste testrijden![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En vrouwen die geen kaas hebben gegeten van wat een versnelling nou werkelijk is.![]()
Alsie bevalt koop ik hem deze zomer, maar dan moet ik wel ff wat regelen met akra dempersquote:
Klinkt als een extra 1000 tot 2000 euroquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Alsie bevalt koop ik hem deze zomer, maar dan moet ik wel ff wat regelen met akra dempers![]()
Mjaquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Klinkt als een extra 1000 tot 2000 eurotenminste.... zal wel niet veel anders zijn dan bij de 950
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die moderne machinientjes draaien wel een stuk meer toeren.![]()
Maar een 1 cylinder hoort nog steeds niet in een SS achtige machine.![]()
Vandaar de vreemde gearing......
De SZR kreeg in de hoogste versnelling altijd last als je even gas losliet rond de 100 km/u.
Daar moest je echt boven blijven, of terug schakelen. Best lastig op de openbare weg.
Als je er aan gewend bent natuurlijk geen probleem. Maar schakellui is wat anders.
Dus eigenlijk niet zo heel geschikt voor beginners.
En vrouwen die geen kaas hebben gegeten van wat een versnelling nou werkelijk is.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Het zal je tech support maar wezen bedoel je
You're one of them heH?
Reed het lekker?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:35 schreef hicham het volgende:
SZR ziet er wel leuk uit jah, heb er ook naar gekeken aan het begin van mijn motorzoektijdperkLekker klein, compact en mooi, maar toen ik hoorde dat ie niet (officieel) op 25kW kon hield het al op
[afbeelding]
Beter ook achteraf gezien, want dan zou het ontgrenzen veel minder leuk zijnStond ook meer dan twee jaar lang een blauwe op MF te koop, weet niet of dat ding onderhand is weggerot ofwa
Tuurlijk, en niet alleen aan budgetmotoren. Maar je hebt budgetmotoren, en je hebt budgetmotoren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:59 schreef -XX- het volgende:
Aan iedere budget motoren zitten toch wel minpunten?
Damnnn ik denk wel dat ik eens op zon een ga proefrijden hoor!![]()
Dus een andere (open) uitlaat doet je langzamer rijden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:02 schreef -XX- het volgende:
Ik schakel altijd gewoon op het geluid af
![]()
En ik weet inderdaad niet wat schakelen inhoud!![]()
Ja je weet wel hoe...maar wat het inhoudt..![]()
Interesseert me verder ook niet
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:35 schreef hicham het volgende:
SZR ziet er wel leuk uit jah, heb er ook naar gekeken aan het begin van mijn motorzoektijdperkLekker klein, compact en mooi, maar toen ik hoorde dat ie niet (officieel) op 25kW kon hield het al op
[afbeelding]
Beter ook achteraf gezien, want dan zou het ontgrenzen veel minder leuk zijnStond ook meer dan twee jaar lang een blauwe op MF te koop, weet niet of dat ding onderhand is weggerot ofwa
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:46 schreef hicham het volgende:
Het zal je tech support maar wezen bedoel je
You're one of them heH?
Niet op gereden, had m'n rijbewijs destijds nog nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Reed het lekker?
Wooot haal eens dat smiley weg![]()
Bedankt dat je mij hebt gequote, had je niets reactiespecifieks meer toe te voegen?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:08 schreef Worldbeater het volgende:
Oeps.![]()
[..]
El Presidente!!
Die stem van die supportmedewerker is wel erg droog. Helemaal zonder smileys.![]()
![]()
![]()
![]()
Zon zx6r is denk veel te groot met mijn schamele gewicht en als newbiequote:Op dinsdag 3 april 2007 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tuurlijk, en niet alleen aan budgetmotoren. Maar je hebt budgetmotoren, en je hebt budgetmotoren.
SwaH begrijp?![]()
Post maar eens al je voorkeuren hier, en ik zal ze 1 voor 1 op basis van onderbouwde argumenten op een bepaalde volgorde zetten. En de SZR staat dan zeker niet onderaan.(wordt wel rijden met uitdraai, niet officieel 25Kw)
En zet er dan aub geen brommers op.. GS500 etc. Die zet ik niet op de antwoordlijst.[/WP]
ZX6R met officieel 25Kw kenteken niet een optie? [/WP]![]()
Met speciaal achtertandwiel.. kan je alles in de zesde versnelling doen.![]()
[..]
Dus een andere (open) uitlaat doet je langzamer rijden.![]()
Bij de SZR schakel je op trillingen. Beter kan bijna niet.![]()
Maar die versneldingessen zitten er nou eenmaal op, en dragen ook nog heel wat bij aan het rijplezier.
Dat komt hopelijk vanzelf.![]()
Ik ga het niet uitleggen nu, want ik had de deur al uit moeten zijn.![]()
(je had toch verstand van wielrennen?)
[..]
GSFquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zon zx6r is denk veel te groot met mijn schamele gewicht en als newbie?
Tjaaa....ik ben een klein meisje, net nieuw in de motorwereldweinig geld. Budget iets van 2500.
Wil graag iets sportiefs bereiden, maar niet TE!!...dat komt wel weer over een paar jaar.
Zelf dwaal ik nu een beetje de advertenties af van, Cb-1, gsfje's, xjr400 , gpz 500, gs 500, szr 660, sv...
Ik weet zeker dat de meeste van jullie de SV of de GSF zeggenmaar dat zijn gelijk wel weer de prijzigste
En als ze betaalbaar zijn mankeerd er nogal veel aan met veel km's..
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:39 schreef koffiekoekje het volgende:Dank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
WTF is DAT!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:02 schreef Rib-i het volgende:
Jammer van de 25Kw regel anders zou ik -XX- echt zoiets aanraden
[afbeelding]
Niet kapot te krijgen, handelbaar, niet duur
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:52 schreef hicham het volgende:
[..]
GSFIk zeg, koop mijn Bandit voor 2k, jij blij ik blij fok!mc blij
Eigenlijk zou ik zeggen koop die ZX6R maar jeahhh .. budget niet toereikend
Scherpquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:03 schreef Rib-i het volgende:
Niet de grasmaaier dus smart ass Koffiekoekje![]()
Dat is van ondergeschikt belang, misschien helemaal niksquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:03 schreef Rib-i het volgende:
Niet de grasmaaier dus smart ass Koffiekoekje![]()
Woooot niets ook!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is van ondergeschikt belang, misschien helemaal niks
En anders een B12 ofzo
Deal / no deal?![]()
WTFquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Woooot niets ook!!!!![]()
HAHAHA !!!!!!!!!!!!!!!!!
WTF MENNN een b12 is een oude ragbak uit de jaren 1926![]()
No deal![]()
Het feit dat je je motor weg doet en er een b12 voor wil kopen zegt al genoeg..![]()
Te lang men!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef Rib-i het volgende:
De ultieme Rib-i Circuitfiets
[afbeelding]
Mogelijk dat ik deze voor een paar honderd aan ga schaffen voor een paar circuitdagen [afbeelding]
Daar ben ik ook bang voor Rib-iquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt ze dat het een vliegtuig is
Niet de bakfietsquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Te lang men!
Als ik daar op rij, dan lig ik gewoon 180° op die motor!
![]()
B12 = Bandit 1200quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
What i said?
Waar duidde jij op met B12 dan?
Dit is een b12quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt ze dat het een vliegtuig is
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:14 schreef -XX- het volgende:
WTF MENNN een b12 is een oude ragbak uit de jaren 1926![]()
B 12 is toch van Bassie en Adriaanquote:
2026?quote:
Die is nu niet grappig meerquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neejoh, ik word bang van jou
[afbeelding]
Hahahahaha!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:26 schreef Rib-i het volgende:
Kut, -XX- is nu aan het Photo shoppen en daar is ze heel goed in
Jawelquote:
Mijn babyfotoquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:30 schreef -XX- het volgende:
WAAR IS DIE FOTO VAN JOU!
BLA!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik haal het wel weg als je niet gaat shoppen![]()
![]()
![]()
Aight nigga, smoke some lose some, je wets. Alles tranga boeng fawakaquote:
On your knees, just the place to for bitches to bequote:
Omfgquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:37 schreef Makster het volgende:
[..]
On your knees, just the place to for bitches to be
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:35 schreef Makster het volgende:
Weetje ik vind die "kettingkast" kenker lelijk weetje, maar als ik die eraf floep leg de smeer natuurlijk tot over mijn oren, damn men volop dillema's je wets...
Nee, helemaal nietquote:
Internet goeroequote:
Hey, ik heb nog geen mailtje van je gehad, kan dat kloppen?quote:
Ketting is nix moois aan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Internet goeroe![]()
Maar gewoon geen kettingding is beter voor de looks, maar ja...
Heb je een goede foto van je kastquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:35 schreef Makster het volgende:
Weetje ik vind die "kettingkast" kenker lelijk weetje, maar als ik die eraf floep leg de smeer natuurlijk tot over mijn oren, damn men volop dillema's je wets...
Mailtjequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey, ik heb nog geen mailtje van je gehad, kan dat kloppen?
[..]
Ketting is nix moois aan?Zo'n puikding is juist tof jog
A
lleen jah, jij hebt daar een demper zitten dus is wel beetje anders heehehehe
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mailtje![]()
Mail? Waar hoe wat![]()
Rib i!
Uwe zult boeten na uwe daad.
[afbeelding]
TAKE THAT!!!
Wat een kunst![]()
Whehehequote:
Wanneer heb je examenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
WheheheOWwwwwwwwwwwwwwwwjaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tja![]()
![]()
I dont know...whatttt kind offfff bike i gottt tooo ownn menn!!!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:53 schreef -XX- het volgende:
Tja![]()
![]()
Ik heb nog 5.5 uur over om te lessen.quote:
Bandits PWNEN!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:55 schreef worldpimber het volgende:
Die Rib-I fotosjop![]()
![]()
[..]![]()
Ik wil niet dat Hicham die bike verkoopt en vervolgens zonder bike komt te zitten. Maar wat dat betreft is die Bandit just the bike for you
Oh ja, pasenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dit weekend moet ik paaseieren verstoppen![]()
Ik kan dit weekend alleen zaterdags
Hmmm,quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
En als ze betaalbaar zijn mankeerd er nogal veel aan met veel km's..![]()
Oh, zondags kan ik pas vanaf 12:30-13:00 ongeveer wegquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, pasen![]()
Dan ga ik natuurlijk werken, lekker in 2 dagen dik verdienen
![]()
Mejeh, dan moeten we een andere zondag daten.. maar ging meer om het algemeen. Je hebt vaak pas dat je vanaf een bepaalde tijd pas kunt
Niets mis met de SVquote:
Tjek 'm naar je lonken danquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Tja![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Tjek 'm naar je lonken dan
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh nee, die niet
B12 serieuze optiequote:[afbeelding]
[afbeelding]
^^ --- eheh, plaatje die ik tegenkwam in m'n photobucket uit de tijd dat we nog meetten
Ehehe, niet te geloven die mensenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:17 schreef BazzieK het volgende:
Kenker Nederland 1Oplichters en de domme varkens die ze oplichten
Zaterdag is een goede dag om te meetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef bvvt het volgende:
Check de NOS site voor de weersvooruitzichten t/m zondag
een stijgende lijn qua temperatuur en zon
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Ehehe, niet te geloven die mensenZie je ook vaak terug in het publiek van So You Wannabe a Popstar
Mocht ik na de B6 een bike nemen wel jaquote:
De Z1000's zijn nog steeds erg duur ja, is me ook opgevallenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Mocht ik na de B6 een bike nemen wel ja
Opties: Rode Z-1000, B12, Moto Morini ...
Die andere 2 zijn te duur
Mooi gezegd broertje, maar minder dat je moto morini erbij moest betrekkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Motor morini, Desmodicsoni, Tuono ...Echt motoren met een dure naam voor het simpele volk die het niet kan betalen maar er wel continu naar blijft lonken.
(en vervolgens een iets nieuwere CBR kopen dan het model dat ze al hadden terwijl half dealerend Nederland is lastig gevallen met proefritjes
![]()
![]()
)
Eneeh, wat doe je zondagochtend dan Rib-I, wil je het even doorgeven via de mail zodat ik mijn administratie betreffende FokMC leden kan updaten.?
![]()
Ik mail je zo ff.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De looks, ik zou wulpse -XX- niet op zo'n gele vlek willen zien rijden![]()
Das wel jammer trouwens... maar misschien een doordeweekse dagquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:10 schreef Rib-i het volgende:
Oh, zondags kan ik pas vanaf 12:30-13:00 ongeveer weg
Mjeh, helaas wel als ik zo eens om me heen keek. Verder weet ik dat je niet op mij duidde met die opmerking, toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Ehehe, niet te geloven die mensenZie je ook vaak terug in het publiek van So You Wannabe a Popstar
Wtfquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mailtje![]()
Mail? Waar hoe wat![]()
Rib i!
Uwe zult boeten na uwe daad.
[afbeelding]
TAKE THAT!!!
Wat een kunst![]()
Eej dat zijn mijn homie skaapiesquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Weer eens, fecking glimma marok dat ie is. Moto Morini above all je wetsquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooi gezegd broertje, maar minder dat je moto morini erbij moest betrekken![]()
En hij pompt er overigens een dikkere koppel op een lagere RPM uit dan je gebloedwraakte TL-Rquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooi gezegd broertje, maar minder dat je moto morini erbij moest betrekken![]()
Dat is voorlopig nog wel mogelijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Das wel jammer trouwens... maar misschien een doordeweekse dag
Neeh...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mjeh, helaas wel als ik zo eens om me heen keek. Verder weet ik dat je niet op mij duidde met die opmerking, toch?
Je hebt me 3 keer gequote, hihihihiihquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Eej dat zijn mijn homie skaapies![]()
[..]
![]()
[..]
Weer eens, fecking glimma marok dat ie is. Moto Morini above all je wets![]()
Wat je hebt me 3 keer gequotequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Neeh...
Wat nee [afbeelding]
Nee meneer
[/Makster]
[..]
Je hebt me 3 keer gequote, hihihihiih![]()
(photobucket is down, ik had beter passende smilies in gedachten)
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:35 schreef BazzieK het volgende:
Mjeh, helaas wel als ik zo eens om me heen keek. Verder weet ik dat je niet op mij duidde met die opmerking, toch? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Neeh...
Wat nee [afbeelding]
Nee meneer
[/Makster]
Je leert het nog wel knaapjequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Neeh...
Wat nee [afbeelding]
Nee meneer
[/Makster]
- 1 kundo olmquote:
Nog steeds aan het internetten op de verbinding van je buurman?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:49 schreef Rib-i het volgende:
Internetverbinding is braken die van de buurman ook
Echt iedereen is verkouden mennnquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog steeds aan het internetten op de verbinding van je buurman?
Ik ook outkenkersnotneus al de hele dag
Ik zie je mailtje wel tegemoet -XX-
Wat is kadoekquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef worldpimber het volgende:
KAAAAAAAAAAAAAAANKER zeg hejKrijg net een geniaal idee waarom een bepaald onderdeel van m'n bike dus tantoe kapot is.
Morgen ff terug naar mijn tantoe lijpe dealert. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga ik natuurlijk niet zeggen he, straks krijg ik hem niet verkocht aan Bazzie
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga ik natuurlijk niet zeggen he, straks krijg ik hem niet verkocht aan Bazzie
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je hebt nog meer kans om femke halsema een vers biefstukje te verkopen
aikelquote:Op woensdag 4 april 2007 02:30 schreef worldpimber het volgende:
http://www.break.com/index/biker_vs_truck.html![]()
![]()
![]()
Kenker, die hakkiequote:Op woensdag 4 april 2007 09:38 schreef worldpimber het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=768952664474076204![]()
![]()
![]()
![]()
Mwoah, leek me toch echt wel wat voor jouquote:
Daar had ik het niet overquote:Op woensdag 4 april 2007 10:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Mwoah, leek me toch echt wel wat voor jou![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:42 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Moggûh![]()
Die smileyquote:Op woensdag 4 april 2007 10:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over![]()
Maar vertelwat leek jou toch echt wel iets voor mij
![]()
Bullshit!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:49 schreef Snelwagen het volgende:
euh khad er foto's ingeplakt, maar die deded het niet. Dus ik wilde de post wijzigen, maar ipv van wijzigen had ik quote gedaan.
Oh, bij mij werkten ze wel gewoonquote:Op woensdag 4 april 2007 10:49 schreef Snelwagen het volgende:
euh khad er foto's ingeplakt, maar die deded het niet. Dus ik wilde de post wijzigen, maar ipv van wijzigen had ik quote gedaan.
Slotardquote:Op woensdag 4 april 2007 10:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/164183
Die motor die daar instaat![]()
quote:
ow, bij was was alles blockedquote:Op woensdag 4 april 2007 10:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, bij mij werkten ze wel gewoon
[afbeelding]
Zit er wle tof uit trouwensquote:Op woensdag 4 april 2007 10:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/164183
Die motor die daar instaat![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Net trouwens een bolle ouwe lul op chopper tegengekomen die heel langzaam straatje ging keren met slippende koppeling @ >3.000 rpm ofzo![]()
Mja, je gaat je tandwiel niet elke keer met brake cleaner reinigen lijkt me...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zit er wle tof uit trouwensmaar niet echt goed doordacht met die achterrem
Of je moet poetsfreak zijn...
Ey schatje.. hoe vaak moet ik het nog zeggen, dat ik de enige ben met rijervaring..quote:
Vergeten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:12 schreef hicham het volgende:
Bedankt dat je mij hebt gequote, had je niets reactiespecifieks meer toe te voegen?
Bij een SM juist wel. Maar waarom zeer dan ook niet een schone riemaandrijving opzetten..quote:Op woensdag 4 april 2007 11:09 schreef Rib-i het volgende:
Achterrem gebruik je toch niet![]()
Wat mij meer zorgen baart is de riem die langs je been loopt
Die knapt wel, als er een steentje tussen komtquote:Op woensdag 4 april 2007 11:09 schreef Rib-i het volgende:
Achterrem gebruik je toch niet![]()
Wat mij meer zorgen baart is de riem die langs je been loopt
Weg zaakiequote:Op woensdag 4 april 2007 11:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die knapt wel, als er een steentje tussen komtIs waarschijnlijk echte Harley kwaliteit
quote:
Met klanten?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:22 schreef bvvt het volgende:
lekker rustig vandaag
quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door Worldbeater op 04-04-2007 13:23:12 ]
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Moest eerst nog ff chocobiscuit en roomboter gevulde koeken halen.
Maar voor het warme bakkie, eerst even wat ander warms aftappen.![]()
Eerst 50 ML aan beide zijden van de voorvork er uit gezogen.![]()
Hij was wat hard sinds vorig week 200 ML erbij.![]()
![]()
Daarna de bekende WB handeling.Nu pas 1.500 kilometer na aankoop. Nieuw record.
![]()
Was nog door Safe gedaan in augustus 2006, en de olie WAS nog helder vorig maand.![]()
[afbeelding]
En hierna een week of wat spoelen met Lidl olie.Vijf liter voor zeven euro.
![]()
Bovendien SJ kwaliteit, en daar kan Shell nog niet aan tippen.![]()
![]()
Daarna een cleaner door de olie, en vol syntheet er in..
[..]
Met klanten? [afbeelding]
Of qua forum? [afbeelding]
Of ben je op de fiets? [afbeelding]
![]()
[..]
![]()
Ik moest bij dat filmpje met die aanrijding ook lachen.
Dat doe ik anders nooit.
Hij ziet dr netjes uit, alleen de corrosie op de uitlaat is wel jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
De 1e 2quote:Op woensdag 4 april 2007 13:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met klanten? [afbeelding]
Of qua forum? [afbeelding]
Of ben je op de fiets? [afbeelding]
![]()
[..]
Kwas net bij de kapper, daar hadden ze jazz fm ofzo aanstaan. Was er een reclame van Harley, de motor voor echte mannenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die knapt wel, als er een steentje tussen komtIs waarschijnlijk echte Harley kwaliteit
Damn, hoeveel olie gaat er in in die bike van jou zegquote:Op woensdag 4 april 2007 13:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Moest eerst nog ff chocobiscuit en roomboter gevulde koeken halen.
Maar voor het warme bakkie, eerst even wat ander warms aftappen.![]()
Eerst 50 ML aan beide zijden van de voorvork er uit gezogen.![]()
Hij was wat hard sinds vorig week 200 ML erbij.![]()
![]()
Daarna de bekende WB handeling.Nu pas 1.500 kilometer na aankoop. Nieuw record.
![]()
Was nog door Safe gedaan in augustus 2006, en de olie WAS nog helder vorig maand.![]()
[afbeelding]
En hierna een week of wat spoelen met Lidl olie.Vijf liter voor zeven euro.
![]()
Bovendien SJ kwaliteit, en daar kan Shell nog niet aan tippen.![]()
![]()
Daarna een cleaner door de olie, en vol syntheet er in..
[..]
jij in een deuk natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 13:37 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kwas net bij de kapper, daar hadden ze jazz fm ofzo aanstaan. Was er een reclame van Harley, de motor voor echte mannen![]()
Dat zie je niet als je op de motor zit.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:36 schreef Snelwagen het volgende:
Hij ziet dr netjes uit, alleen de corrosie op de uitlaat is wel jammer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, ik schrok mij inderdaad een ongeluk.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:38 schreef bvvt het volgende:
Damn, hoeveel olie gaat er in in die bike van jou zeg
Het is ook een mega aftapgat, dus ik dacht even door de oliewatervaldat hij zou overlopen.
![]()
Ik zat ernaast met de plug klaar om af te stoppen.![]()
Als je je trouwens nog wilde aanmeldenvoor 15 april mag je wel opschieten.
Klikkerdeklik
Er is al bijna een belangstellingstop.![]()
Dan zou ik moeten bewegen, en ze heeft al een x in mn oor gekniptquote:Op woensdag 4 april 2007 13:38 schreef bvvt het volgende:
jij in een deuk natuurlijk
Ook niet 2de hands te vinden? Want het ziet dr wel strak uit, klink vast ook een stuk beter (al weet ik niet hoe de huidige klinktquote:Op woensdag 4 april 2007 13:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zie je niet als je op de motor zit.![]()
Maar inderdaad, dat is ook iets wat ik als eerste zag.
Die bochten.![]()
En ik zou wel een minder klassiek ogende demper willen.![]()
Dit setje kost alleen ¤899,00 .......... en iets anders kan ik niet vinden.![]()
[afbeelding]
Wel RVS... gaat een WB motorleven lang mee.![]()
[..]
Nou, ik schrok mij inderdaad een ongeluk.
Het is ook een mega aftapgat, dus ik dacht even door de oliewatervaldat hij zou overlopen.
![]()
Als je je trouwens nog wilde aanmeldenvoor 15 april mag je wel opschieten.
Klikkerdeklik
Er is al bijna een belangstellingstop.![]()
One that beats us all.quote:
quote:Maurice Tillet ( 1903 - August 4, 1954 ) was a professional wrestler in the early years of the entertainment-sport. Born in France, he was highly intelligent and could speak 14 languages. He was also a keen and brilliant poet.
Bij mij zit een schamele 2,4 liter in. zeer goed te overzien.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, ik schrok mij inderdaad een ongeluk.
![]()
[..]
De demper is misschien wel wat voor op te lossen met goed zoeken. Iets anders er op maken bedoel ik dan.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:49 schreef Snelwagen het volgende:
Ook niet 2de hands te vinden? Want het ziet dr wel strak uit, klink vast ook een stuk beter (al weet ik niet hoe de huidige klinkt)
2.4 liter is beterquote:Op woensdag 4 april 2007 14:02 schreef bvvt het volgende:
Bij mij zit een schamele 2,4 liter in. zeer goed te overzien.
Hoe krijg jij de olie uit dat tijltje in een olie blik terug zonder knoeien?
Zonde jah, klinken wel mooi als je dat poppetje moet gelovenquote:Op woensdag 4 april 2007 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De demper is misschien wel wat voor op te lossen met goed zoeken. Iets anders er op maken bedoel ik dan.![]()
Helaas zag ik net te laat![]()
een Triumph te koop met Micron einddempers.
Hij bood de originele dempers apart aan. Ik was net een dag te laat toen hij de T met Micron dempers had verkocht.![]()
Dan had hij wat extras verdiend..nu zit hij nog met de originele potten.
(
![]()
)
En de huidige maakte een hele indruk.. in de parkeergarage waar hij gestald stond.
Daarna in de buitenlucht totaal niet meer.![]()
Maar goed, dan had ik nog steeds met die voorbochten gezeten.![]()
Met wat werk krijg ik die misschien ook nog wel top. Als ik toch zin had.![]()
![]()
[afbeelding]
[..]
2.4 liter is beter.. dan zou ik het nog wat vaker versen.
![]()
Zonder morsen is lastig, maar met geduld en een grote trechter kom je een heel eind.
En hier zit zeker een halve liter teveel in het teiltje nu ik er over denk.
Het viel mij namelijk in februari op dat het oliepeil veel te hoog was. Safe.![]()
Er zal wel iets van 3,5 liter in moeten.Straks naar de Lidl, en daarna eens meten wat er uit kwam.
![]()
Motor te compleet, te mooi, en te goedkoop wegdoen.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:35 schreef Snelwagen het volgende:
Zonde jah, klinken wel mooi als je dat poppetje moet geloven![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:33 schreef -XX- het volgende:
http://www.spelletjes.nl/game35236.html
Vet leuk!
![]()
Ik schrok me het apezuur, ineens achter me uit het niets![]()
Verslavend spelletjequote:Op woensdag 4 april 2007 15:33 schreef -XX- het volgende:
http://www.spelletjes.nl/game35236.html
Vet leuk!
![]()
Ik schrok me het apezuur, ineens achter me uit het niets![]()
Laat je het ook even weten als die dingen voor geen meter zitten?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:57 schreef Worldbeater het volgende:
De Nike Air Pegasus van Perry Sport zijn ook binnen. Dat zal hardlopen straks in Den Haag.
![]()
Olie vullen, en de voorvork testen in de avondspits.![]()
(
)
Hij moet toch zelf lopenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Laat je het ook even weten als die dingen voor geen meter zitten?
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Op gereden?
Of is dat brik ernaast niet van jou?
Nog even en dit is de FOK! TLCquote:Op woensdag 4 april 2007 18:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben nou die van mij gewend en dat rijdt zoiets wel makkelijk
WIe nog meer danquote:Op woensdag 4 april 2007 18:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nog even en dit is de FOK! TLC
[afbeelding]
Maar dan de motoren...
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Laat je het ook even weten als die dingen voor geen meter zitten?
Onzinquote:Op woensdag 4 april 2007 18:12 schreef Rib-i het volgende:
Hij moet toch zelf lopendat vind ik ook het treurigste aan de nieuwste, beste en snelste sportschoenen. Je denkt dat je er je persoonlijke record mee kan breken maar je bent nog net zo snel moe
Ziet er uit als een bekende meetingspot.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Op gereden?
Of is dat brik ernaast niet van jou?
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:09 schreef Rib-i het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:15 schreef bvvt het volgende:
[..]Ik had al geëditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nee hoor, mijn vriendin zal verrast zijn dat haar budget met ca. 100 euro p/m wordt gekort![]()
Wat fatsoenlijk fanfarewerk om je op te vrolijkenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had al geëdit
Maar nee hoor, mijn vriendin zal verrast zijn dat haar budget met ca. 100 euro p/m wordt gekort
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat fatsoenlijk fanfarewerk om je op te vrolijken
Filmpjequote:Op woensdag 4 april 2007 21:23 schreef -XX- het volgende:
Leuk gereden men![]()
![]()
We gingen polderwegen doen.![]()
Dus lekker bochtjes maken.![]()
Ohja, het was de shoarmasaus wat jouw binnenwerk heeft aangetastquote:Op woensdag 4 april 2007 21:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goed. Nu is het mijn binnenwerk dat een verlate reactie heeft op de shoarmasaus van vrijdag
Kenker, die praat. Dalijk mag ik niet meer naar jou toe van mijn oudersquote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ohja, het was de shoarmasaus wat jouw binnenwerk heeft aangetast![]()
Dan zeg je toch dat je naar het strand gaatquote:Op woensdag 4 april 2007 21:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker, die praat. Dalijk mag ik niet meer naar jou toe van mijn ouders
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan zeg je toch dat je naar het strand gaat
/Makster
Tot in het midden, dan loopt ie er weer uit.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:35 schreef Rib-i het volgende:
Raadsel van mijn dochtertje
Hoever loopt een olifant het bos in
Je was me net voorquote:Op woensdag 4 april 2007 21:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tot in het midden, dan loopt ie er weer uit.
Aldus google
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |