Inderdaad.. matige OP derhalve.quote:Op maandag 2 april 2007 20:55 schreef -XX- het volgende:
Dan verwacht ik nu ook showbizz foto's bazzzieee !!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Doe wat je hartje zegt.quote:Op maandag 2 april 2007 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
Bedankt Koffiekoekje, -XX-, Bazziek, Ikookhier, OPM en Makster voor het reageren op de YZF. [afbeelding]
![]()
![]()
Overwegens positief, met de nodige bedenkingen.
![]()
Precies zoals ik dacht.![]()
![]()
Wie is die knappe jonge man in dat licht blauwe blousje???quote:
Tja das meestal met verkopen van emotieaankopen hehquote:Op maandag 2 april 2007 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
Bedankt Koffiekoekje, -XX-, Bazziek, Ikookhier, OPM en Makster voor het reageren op de YZF. [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overwegens positief, met de nodige bedenkingen.
![]()
Precies zoals ik dacht.![]()
![]()
Motorkleding.tk nooit van gehoord. Martijnsmotorkleding heb ik mijn pak gekocht, geweldige service en kreeg een hoop korting dus daar kan je ook goedkoop uitkomen. Succes met lessen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:14 schreef fr3d het volgende:
ik heb een vraag die al zo vaak gesteld is ben ik bang, maar aan de andere kant is het niet te doen om alle motor-topics door te spitten. Het antwoorden zal dan ook niet zo lastig zijn![]()
iemand bekend / ervaring met
www.motorkleding.tk
Ik ga zelf beginnen met lessen maar wil mijn eigen laarzen en handschoenen hebben.
Bij motorkleding.tk is het het goedkoopst , maar is het ook redelijk kwa service?
Bij martijnsmotorkleding ben ik al geweest , aardige verkopers en mijn rij-instucteur adviseerde mij naar hem toe.
Nog niet zeker, ik weet wat ik aan die motor heb qua betrouwbaarheid etc.quote:
1 leuke blonde vrouwquote:Op maandag 2 april 2007 21:06 schreef -XX- het volgende:
Doe wat je hartje zegt.![]()
En bij twijfel niet doen.
Zonder twijfel wel doen.
ZOOOOnuttig?
NUTTIG!!!!
quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 21:15 schreef Makster het volgende:
Tja das meestal met verkopen van emotieaankopen heh
Als het financieel niet fuckt zou ik het gewoon doenMaar goed, de hobby kost al geld genoeg en kan me zo maar voorstellen dat met deze deal weer gaat gebeuren
Boeien de doekoe's niet dan zou ik het doen
![]()
Waarom geen RS 250![]()
Whahahahaaquote:Op maandag 2 april 2007 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog niet zeker, ik weet wat ik aan die motor heb qua betrouwbaarheid etc.![]()
Maar ik zoek toch wel iets wat ook een lange doordraaier een beetje kan nemen.
En een backseat hoeft niet meer zo nodig.![]()
Bij mij wel! [/BWT]![]()
![]()
[..]
1 leuke blonde vrouw [afbeelding] + een snelle jonge gast [afbeelding]die het wel wat vind(en), tegen vier lelijke mannen [afbeelding]
die bedenkelijk zijn, een enkele onthouding van stemmen [afbeelding], en twee niet op komen dagen [afbeelding] [afbeelding], en een lurker die alleen maar drinkt [afbeelding] en niet post. [afbeelding]
Hmmmm.. waar hecht ik dan waarde aan.![]()
.
Disclaimer.
De gebruikte smileys zijn louter ter illustratie en vertonen nagenoeg geen enkele gelijkenis met besproken personen.![]()
Owkeequote:![]()
![]()
RS250 gaat mij te snel stuk, en een doordraaier met 160 km/u nemen kost een te lange aanloop.
1.000 cc is gasgeven in de bocht.. en wegwezen.![]()
Met een RS250 moet je meer rijkunsten herbergen.![]()
Er zijn grenzenquote:Op maandag 2 april 2007 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
Alle vier in beeld .. is die rechter mamma?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 21:26 schreef Geerd het volgende:
Oke nieuwe stage periode ik dacht weet je wat:
Het is maandag laat ik het nog eens 1x proberen met het OV(gratis) heen weg ging toppie.
Maar de terug weg omfg, stap ik in de verkeerde trein niet goed gelezen ofzo.
Kom ik in Ruurlo uit daar met de bus naar Borculo om zo weer met de bus naar Lochem te gaan,
lopend naar huis met een andere fiets mijn fiets weer opgehaald.
Was ik 19.00 thuis wat eigenlijk 17.30 had moeten worden.
Nee zal wel aan mij liggen maar ik kan der niet me eover weg dat OV morgen weer gewoon op de motor dan kost het maar wat.
De site zal nog wel uitgebreid worden hoop ik, want maar 1 motorbroek, 1 motorlaars, 3 verschillende jassen, en 4 handschoenen is nou niet echt een assortiment om flink te shoppen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:14 schreef fr3d het volgende:
ik heb een vraag die al zo vaak gesteld is ben ik bang, maar aan de andere kant is het niet te doen om alle motor-topics door te spitten. Het antwoorden zal dan ook niet zo lastig zijn![]()
iemand bekend / ervaring met
www.motorkleding.tk
Ik ga zelf beginnen met lessen maar wil mijn eigen laarzen en handschoenen hebben.
Bij motorkleding.tk is het het goedkoopst , maar is het ook redelijk kwa service?
Bij martijnsmotorkleding ben ik al geweest , aardige verkopers en mijn rij-instucteur adviseerde mij naar hem toe.
Besef je wel dat Peppovitch de leeftijd van je pa heeftquote:
En ik geloof dat een RS alleen leuk rijdt samen met andere RS'en.quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 21:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@wb: flirten met de gedachte is vaak voldoende bij jou
en oja:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |