Ik had serieus het idee dat ik Aken liep vandaagquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:42 schreef Linnie20v het volgende:
Gisteren even in Venlo naar de H&M geweest, die werd geopend....wat een drukte...![]()
Vandaag is het goede vrijdag, d.w.z ontzettend veel duitsers...dus dan maar een keertje volgende week als het wat rustiger is.![]()
Dat klopt lang niet altijd, ik heb ook laatst iets besteld met levertijd half juni, en dat werd na de plaatsing van de bestelling al na een weekje eind maart en het is toen ook bezorgd!quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:03 schreef Chanty87 het volgende:
Meh... Wil ik een bikini bestellen, heeft ie een levertijd van fokking half juni! Laat maar zitten dan
Ik heb gister echt veel kimono's gezien in de H&M van Den Haag..quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weet iemand waar je de zwart en witte kimono van amdonna kan krijgen?de klantenservice zei dat ze online niet verkopen en geen zicht hebben op de winkels die het wel doen.. Help!
Vandaag precies hetzelfde....wat ze toch altijd komen doen, ik heb geen idee!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had serieus het idee dat ik Aken liep vandaagEn zowat allemaal aan het eten! Broodje kebab, friet noem maar op.
H&M was erg druk vandaag, wel weer hoop leuke tasjes gezienmaar niks gekocht, het was te druk om te passen en te druk aan de kassa. Ze hadden de bikini die ik besteld heb ook niet.
En de bruine linnen rok die ik vorig jaar heb gekocht hing er nu in wit, voor 5 euro... daar liep de halve winkel al mee te zeulen![]()
oei den haag is wel verquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb gister echt veel kimono's gezien in de H&M van Den Haag..
quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:08 schreef mercurial3 het volgende:
ga gewoon naar de winkel
lazy bitches :p
Er zijn ook mensen die moeten werken en niet al hun tijd kwijnend in de stad verdoen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:08 schreef mercurial3 het volgende:
ga gewoon naar de winkel
lazy bitches :p
Is toch niet zo ver weg? Kwartiertje ofzo in de treinquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
oei den haag is wel ver
Misschien in de vakantie eens kijken (heb ook geen OV ofzo)
Niemand weet of hij in Rotterdam is te krijgen?
parselmouth bijvoorbeeld![]()
Ver?! Het is net een half uurtje met de trein en het kost nog geen tientje...quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
oei den haag is wel ver
Misschien in de vakantie eens kijken (heb ook geen OV ofzo)
Niemand weet of hij in Rotterdam is te krijgen?
parselmouth bijvoorbeeld![]()
NU op sbs is dat foute programma 'groeten terug'...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Heeft Nance in 'So you wanna be a popstar' nou een madonnacreatie aan?
Het is nu op, op SBS6!
Heeeelllllll graaag!! PM of msn me evenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:19 schreef parselmouth het volgende:
Ik zag er gisteren eentje ergens tussenhangen (verkeerd weggehangen door een klant). Weet niet of we ze verder nog hebben, sta de laatste tijd bijna alleen maar op de accessoires-afdeling (O+!!). Kan woensdag eventueel voor je kijken, als je dat wil. Zou je 'm donderdag op kunnen komen halen? Dan kan ik 'm woensdag op jouw naam reserveren en kun je donderdag dus gewoon een medewerker aanschieten en zeggen dat je iets weg hebt laten hangen.
Vreemd, nu heeft ze iets anders aan. Maar voor het laatste deel van 'De groeten terug' was er een voorstukje en daar had ze dat zwarte pak aan die ze ook in de reclame aanheeft! Tenminste, dat dacht ik.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Heeft Nance in 'So you wanna be a popstar' nou een madonnacreatie aan?
Het is nu op, op SBS6!
Je bedoeld dat zwarte pakje toch? Die leek me inderdaad uit de Madonna collectie...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vreemd, nu heeft ze iets anders aan. Maar voor het laatste deel van 'De groeten terug' was er een voorstukje en daar had ze dat zwarte pak aan die ze ook in de reclame aanheeft! Tenminste, dat dacht ik.
Lelijke soepjurk inderdaad!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je bedoeld dat zwarte pakje toch? Die leek me inderdaad uit de Madonna collectie...
Wat Nance nu aan heeft is trouwens ook niet om aan te zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |