volgens Us Piet:quote:Op maandag 2 april 2007 20:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is dat zo
ik ben nu gewend aan het open rijden![]()
Als je alleen in ubersnelle superauto's wilt rijden is LFS niet echt boeiend iddquote:Op maandag 2 april 2007 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch, alleen die MRT was wel leuk voor paar weken (een kleine formuleauto)
GPL heb ik jaar of 5 serieus gedaanInternationale leagues rijden enzo
![]()
Wel teringmoeilijk inderdaad om hard te gaan
GTR2 gaat dat wat makkelijker![]()
Die nieuwe F1 sims klopt inderdaad geen fuck van.quote:Op maandag 2 april 2007 20:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je alleen in ubersnelle superauto's wilt rijden is LFS niet echt boeiend idd
Ik heb meer plezier met 'normale' auto's waarmee je elegant de bochten perfect kunt nemen ipv. op de milliseconde nauwkeurig een ruk aan je stuur en een ram op je gas/rempedaal te gevenMaar goed, meningen verschillen enzo
Waar zijn de famkes?quote:Op maandag 2 april 2007 21:02 schreef hermandeperman het volgende:
Neuken.
Neukbare objecten uit Fryslân.quote:
precies ged, ik ga morgen na mn werk ff fotoritje doen, regio dokkum/surhuisterveenquote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
volgens Us Piet:
"Morgen hebben we meer bewolking, afgewisseld door zon. Het blijft droog. De middagtemperaturen liggen een stuk lager met ongeveer 12 graden. De wind is matig tot krachtig aan zee en komt uit het noordoosten."
In ieder geval geen regen, dat hoorde ik gisteravond :x
Nuvere Brabo'squote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 2 april 2007 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze hebben tegenwoordig ook golfspulletjes bij de Lidl, koop je een nieuwe club
Net als van:quote:
Btwquote:Op maandag 2 april 2007 20:39 schreef Houzer het volgende:
Ik zou dr nog niet in dr oor pissen, als haar hersenen in de fik stonden
as fryske famkes sletten binne, kinne se likernôch steeds maagd węzequote:Op maandag 2 april 2007 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://www.omropfryslan.nl/Mear_Nijs_38137.aspx
Breezers van 11
quote:Op maandag 2 april 2007 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze hebben tegenwoordig ook golfspulletjes bij de Lidl, koop je een nieuwe club
Godver, ik weet niet wat likernôch betekentquote:Op maandag 2 april 2007 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
as fryske famkes sletten binne, kinne se likernôch steeds maagd węze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |