Nee, maar het is mooi weer dan ga je toch niet binnen neuken enzoquote:
Ik helemaal wanhopig aan de kant zittenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:23 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
hehehehe mag jij toekijken hoe hij een schaap volledig uitwoont
True.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:22 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee, maar het is mooi weer dan ga je toch niet binnen neuken enzo![]()
je bent geen handwerkjuf?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik helemaal wanhopig aan de kant zitten![]()
Is toch anti-climax danquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:26 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ach de pics zijn wel beter zo zonder houzer
Zijn ze mooi geworden?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:26 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ach de pics zijn wel beter zo zonder houzer
Mijn kont is mooi jaquote:Op woensdag 4 april 2007 16:27 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja nee zo'n harige kont dr voor
ik vin't nix
Jouw andere vriendin is een zeikwijf, daarom ben ik leukerquote:Op woensdag 4 april 2007 16:26 schreef Houzer het volgende:
Mijn andere vriendin vind het niet zo leuk, dat ik met jouw wil neuken.
Proof itquote:Op woensdag 4 april 2007 16:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jouw andere vriendin is een zeikwijf, daarom ben ik leuker
Proove me wrongquote:
ladidadida, je weet het hé, derde straat rechtsquote:Op woensdag 4 april 2007 16:32 schreef Houzer het volgende:
[..]
![]()
Het is een eer om met mij te mogen neuken, dat je dat even weet.
Hoe goedkoopquote:Op woensdag 4 april 2007 16:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ladidadida, je weet het hé, derde straat rechts
niets eervols aan, gewoon rauw
Het is pas een eer om met mij te mogen neuken, ik ben immers geweldigquote:Op woensdag 4 april 2007 16:32 schreef Houzer het volgende:
[..]
![]()
Het is een eer om met mij te mogen neuken, dat je dat even weet.
Zet de spullen maar vast klaarquote:Op woensdag 4 april 2007 16:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ladidadida, je weet het hé, derde straat rechts
niets eervols aan, gewoon rauw
heb jij met mijn ex gesproken?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
En na een minuutje staat ze weer buiten![]()
Moet je alwéér naar de concierge? Hoe was het gister daar trouwens?quote:
Die ligt hier naast me, nog na te puffenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:38 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
heb jij met mijn ex gesproken?![]()
![]()
En bij jou?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
En na een minuutje staat ze weer buiten![]()
ik kan niet zitten, voor de rest gaat het welquote:Op woensdag 4 april 2007 16:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Moet je alwéér naar de concierge? Hoe was het gister daar trouwens?
dat kunstbeen hinderde je niet?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:39 schreef Houzer het volgende:
[..]
Die ligt hier naast me, nog na te puffen
Kriebelde het net zo als de vorige keer?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:40 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik kan niet zitten, voor de rest gaat het wel
Jaquote:
ik hoorde nu ook iets scheurenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kriebelde het net zo als de vorige keer?
Ik bèn vrij tot woensdagquote:
Oh jee. Dan weet ik niet of het zo verstandig is als ik langskom..quote:Op woensdag 4 april 2007 16:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik hoorde nu ook iets scheuren![]()
Ik moet vrijdag om 8:45 bij een college zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 16:43 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
volgende week donderdag gaan we uit in Zwolle, Aaaaight?
zullen ze je missen?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag om 8:45 bij een college zijn
ik moet verzorgdquote:Op woensdag 4 april 2007 16:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh jee. Dan weet ik niet of het zo verstandig is als ik langskom..
Iedereen mist mijquote:
Daar kwam ik toch niet voorquote:
Jij zou zorgen dat..quote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
echte liefde is voorelkaar zorgen als de aars is uitgescheurd, zou ik voor jou ook doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |