heb ik gedaan, ze stapt nu in de auto, ik ga achter de bank zitten, misschien denkt ze dat ik weg benquote:Op woensdag 4 april 2007 16:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ga je moeder maar even vertellen welke taal je alweer allemaal hebt uitgeslagen![]()
Nja gaat er nog wat gebeuren of blijf je een beetje rond pauperen.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zeg het dan ff als je thuis bent, kan ik toch niet ruiken..![]()
u riep?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:04 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
wat een vulgair volk hier. Bah, bah, bah
Je kunt je moeder niet voor de gek houden!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
heb ik gedaan, ze stapt nu in de auto, ik ga achter de bank zitten, misschien denkt ze dat ik weg ben![]()
je wordt gewoon gefucked, dat wilde je tochquote:Op woensdag 4 april 2007 16:04 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nja gaat er nog wat gebeuren of blijf je een beetje rond pauperen.
Als je die rits van het blauwe leeuwenpak even los wilt maken?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:04 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nja gaat er nog wat gebeuren of blijf je een beetje rond pauperen.
waar kan ik die vinden?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:05 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Als jij een piemeltje hebt wel ja
Kan je dat pak niet aanhouden en alleen de broek uittrekken?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je die rits van het blauwe leeuwenpak even los wilt maken?
Het is een eendelig kostuumquote:Op woensdag 4 april 2007 16:06 schreef Houzer het volgende:
[..]
Kan je dat pak niet aanhouden en alleen de broek uittrekken?![]()
Gouden gids.quote:
Bij de P van piemelquote:
We helpen je wel mee.quote:
En hetzelfde stopwoordjequote:Op woensdag 4 april 2007 16:08 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
vette shit, we hebben zelfs dezelfde humor![]()
Omg, daten??quote:Op woensdag 4 april 2007 16:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En hetzelfde stopwoordjeVette shit
Stap 1 t/m 3 verlopen vlekkeloos (quote:Op woensdag 4 april 2007 16:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
We helpen je wel mee.
Stap 1, trek al je kleding uit.
Stap 2, pak een fotocamera danwel videocamera.
Stap 3, maak foto's van waar je denkt dat het zit.
Stap 4, Uploaden en posten op fok.
Wil je niet, ik heb geen piemel.quote:
PM maar ff je adres, ik kom je wel even helpen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Stap 1 t/m 3 verlopen vlekkeloos (), alleen stap 4 lukt niet
![]()
stuur ze maar naar mij dan upload ik ze welquote:Op woensdag 4 april 2007 16:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Stap 1 t/m 3 verlopen vlekkeloos (), alleen stap 4 lukt niet
![]()
Dude, ze kan ze niet naar jou toesturen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:10 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
stuur ze maar naar mij dan upload ik ze wel
Laat maar, ik ga wel naar KMquote:Op woensdag 4 april 2007 16:10 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dan knip ik er wel een gat in, uiteraard met de nodige attentie.
Jij hebt een extra?quote:
Ze doen alles voor personen met tieten.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze doen alles voor personen met tieten.
Wil jij me dan uit dat stomme berenpak helpen?quote:
Je wilt dierenseks, ben ik niet van.quote:
is het eerste dat ik doequote:Op woensdag 4 april 2007 16:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wil jij me dan uit dat stomme berenpak helpen?![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:13 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
relax, ik stuur je de pics wel
ermquote:Op woensdag 4 april 2007 16:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
![]()
Jij bent ook al niet te vertrouwen dus!![]()
jamaar ik ben modellen scout, ik scout via MSNquote:Op woensdag 4 april 2007 16:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
![]()
Jij bent ook al niet te vertrouwen dus!![]()
Laat dan maar..quote:
Ik wil jouwquote:Op woensdag 4 april 2007 16:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je wilt dierenseks, ben ik niet van.
Ik kom wel terug, want KM is gemeen. Maar dan zonder pak, okee?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:16 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik wil jouw
Het leek mij gewoon tof om in de kroeg te kunnen zeggen dat ik die postbankleeuw geneukt heb![]()
hey, ik zou jou ook pics sturen, doe mij zequote:Op woensdag 4 april 2007 16:16 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik wil jouw
Het leek mij gewoon tof om in de kroeg te kunnen zeggen dat ik die postbankleeuw geneukt heb![]()
Saampjes nakend in een weidequote:Op woensdag 4 april 2007 16:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik kom wel terug, want KM is gemeen. Maar dan zonder pak, okee?
Je hebt echt iets met dieren hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |