Japanse schoolmeisjequote:Op woensdag 4 april 2007 14:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Is dat alles waar je aan kunt denken? Werk?
In wat voor outfit moet ik je opwachten?
post anders even wat voorbeeldjes, dan kunnen we democratisch stemmenquote:Op woensdag 4 april 2007 14:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Is dat alles waar je aan kunt denken? Werk?
In wat voor outfit moet ik je opwachten?
Zit nog in de was van de vorige keer.quote:
You dirty pervertquote:Op woensdag 4 april 2007 14:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
post anders even wat voorbeeldjes, dan kunnen we democratisch stemmen
heul belangrijk
Hij is nieuw, misschien kan jij het hem leren aangezien jij een oude fiets bent?quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij is nieuw, misschien kan jij het hem leren aangezien jij een oude fiets bent?
Heb je geen postbankleeuwen pak?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zit nog in de was van de vorige keer.
Er is een dresscode voor juffen en volgens mij staat daar niet onder 'tutu's'quote:Op woensdag 4 april 2007 14:46 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
![]()
ik hou heul niet van jongetjes
ik hou wel van jufjeszo in een tutu en dan ik met de zweep
![]()
zoiets
Ja, die maar doen dan?quote:
heul welquote:Op woensdag 4 april 2007 14:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Er is een dresscode voor juffen en volgens mij staat daar niet onder 'tutu's'Maar droom lekker verder
Misschien zijn er speciale balletclubjes waar ze de zweep wel accepteren?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:53 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
heul wel
balletjufje bijvoorbeeld heeft altijd een tutu aan
maar ik word steeds van ballet gekicked als ik mijn zweep meeneem
maar daar accepteren ze mijn ongeschoren benen weer nietquote:Op woensdag 4 april 2007 14:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Misschien zijn er speciale balletclubjes waar ze de zweep wel accepteren?
Doe dan alleen zo'n strakke maillot aan, dan zien ze je benen ook niet!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:56 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
maar daar accepteren ze mijn ongeschoren benen weer niet
echt ik heb zo'n rotleven
zo kan ik mijn roze beenwarmers toch nooit dragen
is het mijn foto boven je? ja he? ja toch? ja?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:23 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
ik word zo verschrikkelijk geil van dit topic
jullie ook?
onder anderequote:Op woensdag 4 april 2007 15:24 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
is het mijn foto boven je? ja he? ja toch? ja?
Wat nog meer nou nou nou!quote:
Heej ik sta al heul lang op je te wachten, mijn lust is alweer gezakt naar een kritisch nul puntquote:
Je bent nog op je werk johquote:Op woensdag 4 april 2007 15:43 schreef Houzer het volgende:
[..]
Heej ik sta al heul lang op je te wachten, mijn lust is alweer gezakt naar een kritisch nul punt
Zal ik em maar weghalen dan? Ik wil je niet tot zondige gedachten drijvenquote:
ik jou wel tot zondige dadenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zal ik em maar weghalen dan? Ik wil je niet tot zondige gedachten drijven![]()
Jij bent niet meer te reddenquote:
Mijn werk is nu thuis ja.quote:
hoezo niet? Gun mij een pleziertjequote:Op woensdag 4 april 2007 15:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zal ik em maar weghalen dan? Ik wil je niet tot zondige gedachten drijven![]()
Zeg het dan ff als je thuis bent, kan ik toch niet ruiken..quote:Op woensdag 4 april 2007 15:49 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mijn werk is nu thuis ja.
Ik vind je een sexpartner van lik me reet![]()
Je bent al te ver afgezaktquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:49 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mijn werk is nu thuis ja.
Ik vind je een sexpartner van lik me reet![]()
Het is slecht voor je. Straks word je obsessief enzo. Stop ermee nu het nog kan. Ik zeg het uit liefdequote:Op woensdag 4 april 2007 15:50 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
hoezo niet? Gun mij een pleziertje
Je wou mij meetrekken de afgrond in zei je net..quote:Op woensdag 4 april 2007 15:56 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
als je wil, wil ik wel opkruipen
die liefde is volledig wederzijds, wanneer gaan we daten?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het is slecht voor je. Straks word je obsessief enzo. Stop ermee nu het nog kan. Ik zeg het uit liefde![]()
hahahahaquote:Op woensdag 4 april 2007 15:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je wou mij meetrekken de afgrond in zei je net..![]()
ik zei trekken![]()
Daten? Bedoel je niet iets anders?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:00 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
die liefde is volledig wederzijds, wanneer gaan we daten?
foto's maken en posten op fok, dat bedoelt iequote:Op woensdag 4 april 2007 16:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daten? Bedoel je niet iets anders?
Af, ik zou der eerst daten.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:00 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
die liefde is volledig wederzijds, wanneer gaan we daten?
Ga je moeder maar even vertellen welke taal je alweer allemaal hebt uitgeslagenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:00 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
hahahahaeventjes dan
en dan naar een spetterend hoogtpunt
ik zei spetterend
ik zei hoogtepunt
![]()
![]()
nee, niet alle mannen zijn hetzelfdequote:Op woensdag 4 april 2007 16:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daten? Bedoel je niet iets anders?
Oh, je bent homo?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:03 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
nee, niet alle mannen zijn hetzelfde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |