Na het gezwam tussen Aeneas en Dido is niets meer lang.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:26 schreef adt het volgende:
Das kut voor je
Het stuk van venus en vulcanus is ook zo baggerlang
Idd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:32 schreef adt het volgende:
Haha eensch.
'jouw schuld, etter!!'
'ik kan er niks aan doen, het zijn de goden'
'godverdomme, klootzak'
als ze dat nou gewoon zeggen
Fiewquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:21 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dan ben je over de helft, niet eens zover op ons achter.
Ja, die zijn niet altijd automatisch lang bij scanderen. 2 medeklinkers =lang, maar hier dus nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:45 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
FiewZeg, even een ander vraagje; snapt iemand die uitzonderingen op regel b op blz 99?
(Met die muta cum liquida dinges)
Volgens mij zijn we een kloon. Ik ga ook voor de 4,5 btw.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:13 schreef Kantar het volgende:
De Aeneis bestaat toch uit 12 boeken?![]()
![]()
Edit: En om maar even mee te doen met de rijtjes:
0,4 voor een 4
2,4 voor een 5
4,4 voor een 6
6,4 voor een 7
8,4 voor een 8
10,4 voor een 9
Ik hoop op een 4,5 maar het ligt maar net aan hoe moeilijk de tekstvragen zijn. De vertaling ga ik toch sowieso verkloten..![]()
![]()
Mischien, heel misschien, staan jullie hetzelfde ED-punt. Dumdumdumduuuuum.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we een kloon. Ik ga ook voor de 4,5 btw.
Ze heeft gelijk, dat zijn de kernstukken. Met de ruzie op kop, vrees ik. Dat is dé kern van het hele examen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:15 schreef Quirine het volgende:
Oh.
Mijn lerares gokt dat we dat hele stuk over Aeneas en Dido en de grot niet krijgen en ook dat laatste stuk niet met Vulcanus.
Zij denkt eerder Jupiter&Venus of, teh horror, Aeneas&Dido die ruzie maken.
Dat zou echt the horror zijn idd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:15 schreef Quirine het volgende:
Zij denkt eerder Jupiter&Venus of, teh horror, Aeneas&Dido die ruzie maken.
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:19 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk, dat zijn de kernstukken. Met de ruzie op kop, vrees ik. Dat is dé kern van het hele examen.
Pak wat Red Bull en reken maar niet op een nacht met slaap. En sterkte.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:21 schreef Quirine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Oh. Ik begin trouwens nu pas met het leren van t hele examen ;x.
Ik had ruzie met mn vriend vandaag.
Ik lees twee keer de tekst door en klaar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:23 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Pak wat Red Bull en reken maar niet op een nacht met slaap. En sterkte.
Anders past t niet in t metrum.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:25 schreef 61neorej het volgende:
Waarom heeft iedereen trouwens 15 verschillende namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |