Ben je daar echt blij om? Ik vind het te triest voor woorden.quote:
Ik vind Wilgo maar raar doen tegen de kidz. (Ik ga mama verlelen dat je me nat hebt gemaakt nadat ie haar zelf in het zwembad mieterde en later kwam er zo'n zelfde iets voorbij)quote:Op maandag 2 april 2007 19:46 schreef Mika25 het volgende:
NatasJa (over Wilgo): Hij is mijn steun en toeverlaat...hij is zo goed met de kinderen...
Djeeeeeeeez, het lijkt de big bang wel.quote:Op maandag 2 april 2007 19:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Doet me meteen denken aan dat filmpje met die ontploffende walvis...
Te bekijken hier: http://www.youtube.com/watch?v=1_t44siFyb4
Ja ik heb wel zin in een trouwerij / bruiloft in DGKquote:Op maandag 2 april 2007 19:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ben je daar echt blij om? Ik vind het te triest voor woorden.
Cora zal wel uitgehuwelijkt worden......quote:Op maandag 2 april 2007 19:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja ik heb wel zin in een trouwerij / bruiloft in DGK![]()
Mag ook die van Natasja zijn![]()
. . .maar wel aan Jaap dan hequote:Op maandag 2 april 2007 19:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Cora zal wel uitgehuwelijkt worden......![]()
Jaapio die de sluijer wegneemd... lijkt me inderdaad wel een unieke happening als ik het zo visualiseerquote:Op maandag 2 april 2007 19:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar te ouderwets.quote:Op maandag 2 april 2007 19:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze schrijft ook van onder naar bovenquote:Op maandag 2 april 2007 20:01 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
Vreemde houding om een brief te schrijven...
Ik vind het wel knap dat ze toch consequent met rechts schrijft. In de ontwikkelingsfase die zij zit is het heel gewoon om nog met links en rechts te schrijven.quote:Op maandag 2 april 2007 20:01 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
Vreemde houding om een brief te schrijven...
Wie weet mixed hij wel zoals hij staat te barbequenquote:Op maandag 2 april 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaaaajen staat achter de BBQ alsof hij aan het mixen is. Dat vlees zal dus niet echt smaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |