Daar doen ze alles om de klant te behagen. Dus omdraaien dat kaartje 63 was hetquote:Op maandag 2 april 2007 19:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maatje 36
![]()
![]()
![]()
Is ze toevallig gespot in de PC hoofdstraat vandaag?
Maar natuurlijkquote:
Jaap mag haar jas ook wel lenenquote:
quote:Op maandag 2 april 2007 19:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bond is de naam, Jaap Bond400Pond.
[afbeelding]
Gerda Havertong...ken je die..?quote:Op maandag 2 april 2007 19:23 schreef Katewalker het volgende:
Natasia ging om 10 voor half zeven naar "achter"... vast een uurtje gepraat met haar persoonlijke begeleider..
In het vorige topic riep iemand dat Natasia voorlas in sesamstraat...maar omdat Jaap toen net zijn brief kreeg ging alle aandacht naar Jaap...weet iemand hier iets van af/of was het een grapje ?![]()
whaha,... zal dat niet Gerda Havertong geweest zijnquote:Op maandag 2 april 2007 19:23 schreef Katewalker het volgende:
Natasia ging om 10 voor half zeven naar "achter"... vast een uurtje gepraat met haar persoonlijke begeleider..
In het vorige topic riep iemand dat Natasia voorlas in sesamstraat...maar omdat Jaap toen net zijn brief kreeg ging alle aandacht naar Jaap...weet iemand hier iets van af/of was het een grapje ?![]()
U wordt hartelijk bedankt voor deze mededelingquote:Op maandag 2 april 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Gatverdegatver, Billie snuit zijn neus tussen zijn vingers en vreet het op![]()
Dag avondeten.![]()
Ik zag haar met een mapje papieren terug komen. Waarschijnlijk de forumulieren, die Wilgo gisteren had afgegeven, die moesten snel worden ingevuld, samen met haar belastingaanslag. Daarvoor had Nataisa al een afspraak gemaakt met iemand van 'achter'.quote:Op maandag 2 april 2007 19:23 schreef Katewalker het volgende:
een afwijkende muzieksmaak van die van jou hoeft niet per definitie slecht te zijnquote:Op maandag 2 april 2007 19:26 schreef Mika25 het volgende:
Waarom hebben alle 7 bewoners een slechte muzieksmaak? Is er daar nou echt niemand die naar Rock, Klassiek, of desnoods goede popmuziek luistert? Het is altijd Urban-trash, Dance, House etc...
Ze hebben daar twee zonnen !!!!!! Bah als je geld hebtquote:Op maandag 2 april 2007 19:27 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
Je moet toch wat als er niets gebeurd in het huis...
Ik gaf anders wel 3 verschillenden 'alternatieven' hoorquote:Op maandag 2 april 2007 19:28 schreef RSie het volgende:
een afwijkende muzieksmaak van die van jou hoeft niet per definitie slecht te zijn![]()
Waar zijn gdvr........ die groente lades dan voorquote:Op maandag 2 april 2007 19:29 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
Sylvia heeft de vermistte komkommers en tomaten gevonden, die lagen in de koelkast ivm het feest.
Tip van de dag: Komkommers, Tomaten en Paprika's kan je beter niet in de koelkast leggen!
Klinkt logisch....quote:Op maandag 2 april 2007 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zijn gdvr........ die groente lades dan voor![]()
Ow...quote:
8 kroketen achter elkaar swaquote:Op maandag 2 april 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
Billie schijt in zijn broek voor Carlos. Carlos komt morgen, en dit weekend heeft er aardig ingehapt bij Billie.
Mag dat, mag dat????quote:Op maandag 2 april 2007 19:36 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
Pas op Jaap krijgt het aan zijn hart
Effe toneel spelen, dan blijft Calos misschien wel weg morgenquote:Op maandag 2 april 2007 19:36 schreef F1reB1rd het volgende:
Pas op Jaap krijgt het aan zijn hart
PMS waarschijnlijk. Wie kent het niet.quote:Op maandag 2 april 2007 19:37 schreef Mika25 het volgende:
Sylvia heeft vandaag een schoonmaak tick? Eerst haar kralen-doosje en nu de koelkast...
Even uitzweten boven het vlees (Beequeen kun je het ook een derde keer ?quote:Op maandag 2 april 2007 19:39 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
Douchen als je gesport hebt? Nah...
quote:Op maandag 2 april 2007 19:40 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Even uitzweten boven het vlees (Beequeen kun je het ook een derde keer ?)
1 keer lezen trek ik nog wel....maar 2 keer........quote:Op maandag 2 april 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
Een dikke knuf voor Billie van Zdngmw, om dat smakelijke bezewete lichaam.
Tja... De redaktie dacht dat het een makkie zou worden om van Jaap de populairste bewoner van het huis te maken. Maar zelfs de pesterijen van Huub (en Eric) hielpen niet. Dus het is nu tijd voor drastische maatregelen...een huwelijk...quote:Op maandag 2 april 2007 19:46 schreef CartWOman het volgende:
Jaap: 'Ik wil wel, maar er zitten haken en ogen aan.'
Mijn God, het gaat dus echt gebeuren.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 19:46 schreef CartWOman het volgende:
Jaap: 'Ik wil wel, maar er zitten haken en ogen aan.'
Mijn God, het gaat dus echt gebeuren.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 19:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tja... De redaktie dacht dat het een makkie zou worden om van Jaap de populairste bewoner van het huis te maken. Maar zelfs de pesterijen van Huub (en Eric) hielpen niet. Dus het is nu tijd voor drastische maatregelen...een huwelijk...
Doet me meteen denken aan dat filmpje met die ontploffende walvis...quote:Op maandag 2 april 2007 19:20 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
die jongen wordt meer en meer een lopende tijdbom
Meer is er blijkbaar niet... zelfs een broer en zus tonen meer affectie. Camera's maken toch geen zak uit als je iemand ff wil zoenen, een arm erom heen slaan of iets liefs zeggen?quote:Op maandag 2 april 2007 19:46 schreef Mika25 het volgende:
NatasJa (over Wilgo): Hij is mijn steun en toeverlaat...hij is zo goed met de kinderen...
Ben je daar echt blij om? Ik vind het te triest voor woorden.quote:
Ik vind Wilgo maar raar doen tegen de kidz. (Ik ga mama verlelen dat je me nat hebt gemaakt nadat ie haar zelf in het zwembad mieterde en later kwam er zo'n zelfde iets voorbij)quote:Op maandag 2 april 2007 19:46 schreef Mika25 het volgende:
NatasJa (over Wilgo): Hij is mijn steun en toeverlaat...hij is zo goed met de kinderen...
Djeeeeeeeez, het lijkt de big bang wel.quote:Op maandag 2 april 2007 19:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Doet me meteen denken aan dat filmpje met die ontploffende walvis...
Te bekijken hier: http://www.youtube.com/watch?v=1_t44siFyb4
Ja ik heb wel zin in een trouwerij / bruiloft in DGKquote:Op maandag 2 april 2007 19:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ben je daar echt blij om? Ik vind het te triest voor woorden.
Cora zal wel uitgehuwelijkt worden......quote:Op maandag 2 april 2007 19:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja ik heb wel zin in een trouwerij / bruiloft in DGK![]()
Mag ook die van Natasja zijn![]()
. . .maar wel aan Jaap dan hequote:Op maandag 2 april 2007 19:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Cora zal wel uitgehuwelijkt worden......![]()
Jaapio die de sluijer wegneemd... lijkt me inderdaad wel een unieke happening als ik het zo visualiseerquote:Op maandag 2 april 2007 19:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar te ouderwets.quote:Op maandag 2 april 2007 19:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze schrijft ook van onder naar bovenquote:Op maandag 2 april 2007 20:01 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
Vreemde houding om een brief te schrijven...
Ik vind het wel knap dat ze toch consequent met rechts schrijft. In de ontwikkelingsfase die zij zit is het heel gewoon om nog met links en rechts te schrijven.quote:Op maandag 2 april 2007 20:01 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
Vreemde houding om een brief te schrijven...
Wie weet mixed hij wel zoals hij staat te barbequenquote:Op maandag 2 april 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaaaajen staat achter de BBQ alsof hij aan het mixen is. Dat vlees zal dus niet echt smaken.
Het is toch ook "normaal" dat Brainless het elke dag over Nena heeft?quote:Op maandag 2 april 2007 20:07 schreef Suikeroom het volgende:
gaat Huub het nu elke dag over Lieke hebben?![]()
Moet nog effe voor de kijkcijfers.quote:Op maandag 2 april 2007 20:07 schreef Suikeroom het volgende:
Tot 2.30 uur. Ik zou dan de streams weer aanslingeren als ik jou was.quote:Op maandag 2 april 2007 20:07 schreef Suikeroom het volgende:
Ik gebruik ze voor mijn bier voorraadquote:Op maandag 2 april 2007 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zijn gdvr........ die groente lades dan voor![]()
jaaaa, en heel hard waaien...quote:
Ik begin haar positieve kanten de laatste tijd ook wel te zien. Ze heeft geen verborgen agenda en kan wel gezellig zijnquote:Op maandag 2 april 2007 20:11 schreef ericahysterica het volgende:
amanda lijkt wel op een nog niet gevild /gegrild kippetje
Het afkicken gaat inderdaad steeds makkelijker........quote:Op maandag 2 april 2007 20:12 schreef noekje het volgende:
Wat is Brian weer irritant vrolijk met een hoog stemmetje en z'n gekoechikoochi taaltje.
Ik betrap mezelf wel eens dat ik zo tegen mijn hond doe.. Nou ja dat jasje van Amanda lokt dat waarschijnlijk ook zo uit.quote:Op maandag 2 april 2007 20:12 schreef noekje het volgende:
Wat is Brian weer irritant vrolijk met een hoog stemmetje en z'n gekoechikoochi taaltje.
Positieve kantenquote:Op maandag 2 april 2007 20:12 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik begin haar positieve kanten de laatste tijd ook wel te zien. Ze heeft geen verborgen agenda en kan wel gezellig zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |