Check hoe THE KING zijn onderdanen evalueert......
Beste lezer van mijn weblog,
Ik zit hier nu bijna 2 maanden en het is tijd voor een evaluatie van de nitwits die in mijn huis logeren.
Sylvia:
Mijn grote vriendin Sylvia ziet er op het eerste gezicht erg geil uit. Maarja die verrotte tanden van haar door jarenlang coke te snuiven bevalt me minder. Ik wil natuurlijk geen infectie aan mijn eikel als ze zich aan mij, de Godfather, oraal onderwerpt.
Natasia:
Om maar meteen door te gaan naar mijn volgende groupie. Natasia, koningin der Vislippen, heeft het IQ van een, hoe kan het ook anders, verrotte vis. Ik voel me echt geroepen haar de komende tijd manieren bij te brengen, want ze spoort echt niet. Als je 2895208502685 keer op een dag termen als �alsjeblieft, dankjewel� gebruikt dan ben je simpelweg een fundamentalist. Kan je niet andermans waarden respecteren? Mijn normen en waarden stellen dat ik gewoon alles uit ieders klauwen wil rukken en daar geen dankjewel voor wil zeggen. Vislip mag blij zijn dat ik hier haar loslippige vislippen aan mijn dominatie onderwerp. Ze zegt dat ze me niet gaat wegstemmen, dat ze mij wel trekt, ik ga net zolang door met TERROR totdat zij me op ontslagdag wegstemt. Als ze me trekt�.zal Willow de retard leuk vinden.
Nicolaas:
Die gozer is voor mij echt een �mystery guest�. Het is moeilijk boos zijn op Nicolaas, op de een of andere manier maakt hij me aan het lachen. Ik zou niet weten waar hij allemaal mee bezig is. Staat zijn deal met mij om me tot 8 juli niet weg te stemmen nu wel of niet? Hij snapt het spel wel. In dat opzicht heeft hij me goed wakker geschud. Er gebeurt geen ene reet hier, er moet wat gebeuren als iemand een miljoen wil winnen. Ik kan niet zeggen dat ik Nicolaas een Nicodwaas vind. Er moet iemand weg, desnoods hijzelf. Ik voel niet echt een prikkel om op die gast te tieren. Hij staat me niet in de weg, dus voorlopig zal ik hem dulden in het koninkrijk van KingJaap.
Amanda:
Onze derde dame is Amanda. Ik kan echt met haar lachen. Ik vind haar echt een topwijf ondanks haar siliconen ongelukje. Tja kan iedereen gebeuren natuurlijk. Je valt in slaap op een operatietafel en �ineens� zijn je tieten verbouwd tot gigantische Himalaya�s. Ze heeft me afgelopen donderdag wel weggestemd. Dit keer vergeef ik haar.
Erik:
De grootste meeloper ter wereld, Erik, is een lowlife waarvan ik geen 2e exemplaar ben tegengekomen. Hij kan niet anders dan zijn angst voor mij laten zien door hevig met zijn sigaret te trillen. Erik verdient duidelijk de titel �vetklep van de gouden kooi�. 8 kilo aangekomen in 8 weken, ach zelfs daarin is hij een grote amateur. Ik, de professional, ben 100 kilo in een jaar aangekomen, dus zelfs Erik domineer ik met verve.
Brian:
De redder van Jaap in de kooi afgelopen donderdag. Verstandige jongen. Je ziet het, afgelopen nacht Huub mij fysiek geweld toe brengen. Ik heb het in me om onze gezamelijke tegenstander regelmentair uit de villa te laten zetten. Het is slechts een kwestie van tijd. Wat mij betreft zitten mijn swa en ik hier tot de finale. Moge de beste dan winnen op een eervolle manier. Dan moet het wel opschieten, want ik heb maar tot 26 feb 2008 om voor de winst te mogen gaan van mijn grote liefde Cora.
Huub:
Die jongen is zo zwaar overrated. HALLOOOO!!!! Die kutkaboutah kan niet meer dan telefoons verkopen in het dagelijks leven. Het wordt tijd dat Kingjaap dat makke mannetje onttroond. Er is maar 1 rechtmatige koning van de Gouden Kooi en dat ben ik. Laat dat drankorgel maar totaal lam op de piano blijven pingelen, meer is dat uitschot niet goed voor. Oh nee, dat kan helemaal niet meer! Ik domineer namelijk de piano omdat ik de stekker heb verstopt. Whaaahaaaaa.
Jaap:
Man man man, wat is dat toch een topgozer! Ik mag die jongen zo graag. Hij is de enige met manieren in dit huis. De rest van het zooi uitschot kan zo meedoen aan Flodder. Wat een aso�s in dit huis. Vooral de denkbeeldige vrienden van Jaap kunnen heel goed met hem opschieten. Die Jaap kan zo heerlijk als een wezenloze voor zich uit turen, heerlijk in zijn eigen wereldje. Niemand kan hem raken, want Jaap is knettergek. TOP TOP TOP!!!!
Mvg,
Jaap for president.
BRON:
http://www.kingjaap.nl