abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48577170
Bijna iedereen is boos op Jaap opdat hij de volgende tekst heeft geschreven op zijn weblog.

1
quote:
Mijn mening over de zang amateur, Teef Judith.

Beste lezers van mijn weblog,

Teef Judith, de zang amateur, heeft mij vandaag getart. Mijn onderdaan heeft mijn orders om de zooi in het kantoor (de ruimte waar 2 pc�s, de pokertafel en de piano staan) op te ruimen genegeerd.

Mij rest niks anders dan een sanctie op te leggen. Ik oordeel dat dit onrecht vergeldt zal worden door de eerstvolgende keer dat Teef Judith langskomt om op amateuristische wijze zangles te geven, de piano gesaboteerd is.

Die Teef moet maar snel op haar knieën gaan en mij om vergiffenis vragen. Anders zal ze nog meer wrok voelen.

FUCK THEM ALL

Mvg,

THE KING
2
quote:
Check hoe THE KING zijn onderdanen evalueert......

Beste lezer van mijn weblog,

Ik zit hier nu bijna 2 maanden en het is tijd voor een evaluatie van de nitwits die in mijn huis logeren.

Sylvia:
Mijn grote vriendin Sylvia ziet er op het eerste gezicht erg geil uit. Maarja die verrotte tanden van haar door jarenlang coke te snuiven bevalt me minder. Ik wil natuurlijk geen infectie aan mijn eikel als ze zich aan mij, de Godfather, oraal onderwerpt.

Natasia:
Om maar meteen door te gaan naar mijn volgende groupie. Natasia, koningin der Vislippen, heeft het IQ van een, hoe kan het ook anders, verrotte vis. Ik voel me echt geroepen haar de komende tijd manieren bij te brengen, want ze spoort echt niet. Als je 2895208502685 keer op een dag termen als �alsjeblieft, dankjewel� gebruikt dan ben je simpelweg een fundamentalist. Kan je niet andermans waarden respecteren? Mijn normen en waarden stellen dat ik gewoon alles uit ieders klauwen wil rukken en daar geen dankjewel voor wil zeggen. Vislip mag blij zijn dat ik hier haar loslippige vislippen aan mijn dominatie onderwerp. Ze zegt dat ze me niet gaat wegstemmen, dat ze mij wel trekt, ik ga net zolang door met TERROR totdat zij me op ontslagdag wegstemt. Als ze me trekt�.zal Willow de retard leuk vinden.

Nicolaas:
Die gozer is voor mij echt een �mystery guest�. Het is moeilijk boos zijn op Nicolaas, op de een of andere manier maakt hij me aan het lachen. Ik zou niet weten waar hij allemaal mee bezig is. Staat zijn deal met mij om me tot 8 juli niet weg te stemmen nu wel of niet? Hij snapt het spel wel. In dat opzicht heeft hij me goed wakker geschud. Er gebeurt geen ene reet hier, er moet wat gebeuren als iemand een miljoen wil winnen. Ik kan niet zeggen dat ik Nicolaas een Nicodwaas vind. Er moet iemand weg, desnoods hijzelf. Ik voel niet echt een prikkel om op die gast te tieren. Hij staat me niet in de weg, dus voorlopig zal ik hem dulden in het koninkrijk van KingJaap.

Amanda:
Onze derde dame is Amanda. Ik kan echt met haar lachen. Ik vind haar echt een topwijf ondanks haar siliconen ongelukje. Tja kan iedereen gebeuren natuurlijk. Je valt in slaap op een operatietafel en �ineens� zijn je tieten verbouwd tot gigantische Himalaya�s. Ze heeft me afgelopen donderdag wel weggestemd. Dit keer vergeef ik haar.

Erik:
De grootste meeloper ter wereld, Erik, is een lowlife waarvan ik geen 2e exemplaar ben tegengekomen. Hij kan niet anders dan zijn angst voor mij laten zien door hevig met zijn sigaret te trillen. Erik verdient duidelijk de titel �vetklep van de gouden kooi�. 8 kilo aangekomen in 8 weken, ach zelfs daarin is hij een grote amateur. Ik, de professional, ben 100 kilo in een jaar aangekomen, dus zelfs Erik domineer ik met verve.

Brian:
De redder van Jaap in de kooi afgelopen donderdag. Verstandige jongen. Je ziet het, afgelopen nacht Huub mij fysiek geweld toe brengen. Ik heb het in me om onze gezamelijke tegenstander regelmentair uit de villa te laten zetten. Het is slechts een kwestie van tijd. Wat mij betreft zitten mijn swa en ik hier tot de finale. Moge de beste dan winnen op een eervolle manier. Dan moet het wel opschieten, want ik heb maar tot 26 feb 2008 om voor de winst te mogen gaan van mijn grote liefde Cora.

Huub:
Die jongen is zo zwaar overrated. HALLOOOO!!!! Die kutkaboutah kan niet meer dan telefoons verkopen in het dagelijks leven. Het wordt tijd dat Kingjaap dat makke mannetje onttroond. Er is maar 1 rechtmatige koning van de Gouden Kooi en dat ben ik. Laat dat drankorgel maar totaal lam op de piano blijven pingelen, meer is dat uitschot niet goed voor. Oh nee, dat kan helemaal niet meer! Ik domineer namelijk de piano omdat ik de stekker heb verstopt. Whaaahaaaaa.

Jaap:
Man man man, wat is dat toch een topgozer! Ik mag die jongen zo graag. Hij is de enige met manieren in dit huis. De rest van het zooi uitschot kan zo meedoen aan Flodder. Wat een aso�s in dit huis. Vooral de denkbeeldige vrienden van Jaap kunnen heel goed met hem opschieten. Die Jaap kan zo heerlijk als een wezenloze voor zich uit turen, heerlijk in zijn eigen wereldje. Niemand kan hem raken, want Jaap is knettergek. TOP TOP TOP!!!!

Mvg,

Jaap for president.

BRON: http://www.kingjaap.nl
3
quote:
Check mijn TERROR statement!

Beste lezer van mijn weblog,

Allereerst wil ik jullie mijn excuses maken voor mijn slappe gedrag van de afgelopen weken.

Ach ja�.waarom excuses? Ik ben wie ik ben en als het mijn medemiljonairs niet zint, dan zouten ze maar op uit MIJN villa.

Wie ben ik dan? Nou ik ben serieus knettergek. Ik ben iemand van extremen. Mijn handen waren gebonden de afgelopen weken door issues die spelen in mijn privé leven. Nu deze issues zijn opgelost ben ik vrij om mezelf te zijn.

Iedereen moet aan mijn kant rotten, zo niet dan verpletter ik ze allemaal.

Jaap versus de groep? Dat lijkt me dan duidelijk. Ik win! Kijk�.ik ben 10x zo slim als iedereen. Ik tel voor 10 tegen 7 anderen. Ik ben dus de complete ruler van dit huis.

Iedereen gaat zich onderschikken aan mij. Ik ben hier de GODFATHER. Niemand maar dan ook niemand gaat mij beletten om te zijn wie ik wil zijn.

Anyway, ik ga het goedmaken met jullie! Zolang ik, KINGJAAP in de Gouden Kooi zit, zal ik hier de boel compleet TERRORISEREN.

Mvg,

De miskende wereldleider.
4
quote:
Vandaag had de groep de kans om iemand unaniem een tripje naar raceplanet te gunnen. Degene zou dan ook iemand mogen meenemen. Een mooie kans dus!

Hoe stom kan iemand zijn? Kennelijk heeeeeeel stom! Neem nou zo'n nitwit als een Sylvia figuur. Ze snapt er gewoon niks van!

Als de stemming naar Brian was gegaan, dan had Sylvia haar grote droom zien uitkomen. Ze ratelt dat ze al jaren racefan is en dat dit haar ding is. Ze had alle kans om te gaan, het was helemaal geregeld. Zij en jut&jul (Eric de gaylord en Huub de ADHD loser) hoefden alleen maar op Brian te stemmen.

Ondergetekende kon helaas niet meedoen, omdat mijn niet al te kleine, charmante billenpartij gecombineerd met 197cm boomstam toch niet in een sportauto past. Althans niet zodanig dat ik veilig kan rijden. Ik wil nog niet dood gaan op een racecircuit, omdat het veel te leuk is "SHE" (Sylvia, Huub, Eric) te kwellen in deze verrotte gouden kooi.

Anyway, schitterend om te zien hoe Sylvia haar eigen graf graaft. Fantastisch dat de schijnbaar unanieme stemming, met slechts 1 telefoontje naar de redactie van de show ongedaan gemaakt kan worden. Het uur tijd dat voor de beslissing stond was nog niet voorbij namelijk, er was nog 10 minuten over.

GEZELLIG!!!! NOU!!!!!

Niemand gaat dus en ik riep heel hard "een applausje voor Sylvia!"

Het allermooist was nog wel dat Brian en ik gingen racen. Brian de motorhelm op van Sylvia, op mijn rug, grrrrrrrr retteketet, en racen maar door het huis!! De langgerekte smoel van Sylvia vond ik echt genieten, hoe ze keek toen ze Brian&ik aan zag komen met haar helm op! HAHAHA.

LOSSSSS!!!!!

KINGJAAP FOR PRESIDENT!!!!!!

Ik zeg! Hier hou ik van!
Bron: www.kingjaap.nl

EDIT: (21-04-2007) Ondertussen ligt de weblog van Jaap op z'n gat.

EDIT2: log is weer online

[ Bericht 2% gewijzigd door F04 op 21-04-2007 19:37:07 ]
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 20:30:09 #102
137949 Disana
pi_48580601
Uiteindelijk blijkt in een gesprek tussen Brian en Jaap dat Jaap voornamelijk lelijk bezig is geweest tegen Judith omdat ze verraadde wie de rommel in het kantoor had gemaakt. Hij had namelijk met sukses rondverteld dat het Huub en Eric waren geweest. Jaap noemt dit informatie doorspelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Disana op 21-04-2007 21:42:21 ]
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 23:27:59 #103
137949 Disana
pi_48585268
Brian heeft juf Judith aan de lijn. Hij vraagt hoe ze zich voelt. Ze vindt het niet zo leuk dat Jaap zijn zaakjes over haar rug (onverstaanbaar). Maar hij ziet het kennelijk anders.

Brian geeft aan nog met Jaap gesproken te hebben en zegt dat hij heel boos is over wat Jaap deed. Maar hij is op een andere manier in contact met Jaap. Jaap voelde zich aangesproken omdat het in de groep moest, en omdat Judith met informatie kwam. Jaap had namelijk Huub en Eric willen framen, en nu kwam Judith met informatie die zijn plannetje dwarsboomde.

Brian zag het al aankomen toen hij de puinhoop op kantoor zag. Hij vindt dat Jaap dat met hun zangles mixt en dat Judith terecht boos is. Wat Jaap zegt slaat nergens op, het is totale nonsense, puur omdat hij boos is.

Brian noemt zichzelf oplossingsgericht en zag Judith verdrietig. Judith zegt: als je redelijk kan praten met iemand is dat heel fijn... zelfs met Amanda kan ik redelijk praten. Ik was terecht denk ik wel boos. Zeg het dan recht in mijn gezicht. Maar het is van de site af, oke. Brian heeft bewerkstelligd dat het eraf ging, vertelt hij. Haal die domme dingen eraf, en eerst wou Jaap niet, maar toen sprak Brian hem opnieuw aan.

Brian praat bijna de hele tijd, af en toe komt Judith ertussendoor. Brian vertelt dat hij heeft gevraagd of Jaap een brief aan Judith wilde schrijven. Judith heeft een boodschap: ze laat de anderen niet de dupe zijn van wat er is gebeurd. Ze mag iedereen gewoon heel graag. Ze doet het niet om bekendheid, ze vindt het leuk om te doen... maar ze moet het wel leuk blijven vinden.

Ze wil het in een persoonlijk gesprek nog uitpraten, ze wil excuses van Jaap. Brian begint opnieuw over dat hij met Jaap heeft gesproken. Oke, zegt Judith, laten we het daarbij houden. Waarschijnlijk is ze er dinsdagavond weer want ze moeten op 6 mei natuurlijk wel presteren. Nu gaat ze naar haar bedje toe.

In de keuken brengt Brian verslag uit aan Jaap. Die zal de brief serieus schrijven; voor zondagavond heeft hij hem af.
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 00:06:19 #104
137949 Disana
pi_48586413
Stukje gesprek tussen Mitch de butler en Amanda aan tafel in de tuin.

Amanda wou werken en ging naar de Canna omdat het haar wel leuk leek in een coffeeshop te staan. Toen zag ze Teasers en ging ze daarheen. Je hebt dus alleen maar in ordinaire tenten gestaan, zegt Mitch. Ja, maar ik vond het ook wel leuk om te doen. Als je daar werkt, dan vraag je erom, vindt Mitch. Maar je mag de hele avond drinken en ze mogen niet aan je komen, is het weerwoord van Amanda.

Ze ging er op haar 17e werken, alleen overdag. Op haar 18e mocht ze ook 's avonds werken. Tot de zaak sloot omdat ze geen vergunning kregen.

Dat is toch anders dan in een bruine kroeg, vindt Mitch. Ja, maar dit is gewoon leuk, vindt Amanda. Het is gewoon de hele dag feesten, alsof je in een discotheek staat en er de hele dag niet meer uitkomt.
  zondag 22 april 2007 @ 02:56:31 #105
143001 Prospera
Verfrissend
pi_48589348
Uit COS 1222 OP : [COS # 1222] De nacht kabbelt zoetjes door

Het is erg rustig vannacht, iedereen ligt te slapen op het paard&veulen na.

Tijdens het pokeren kan Natasja geen pokerface ophouden, de anderen lachen erom

tiNo_flo

Na een champagne-afspraak met Mitch, die Teasers een beetje onder het bruin café imago vindt, wordt Amanda weer bewerkstelligd.

tiNo_flo

Natasja kan niet even door de knieën als ze iets moet oprapen.

Brightside

[ Bericht 1% gewijzigd door Prospera op 22-04-2007 03:14:33 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_48592735
Natasia, Jaap en Nicolaas zijn achtergebleven in de villa. De rest is dansen in Breda. Natasia voelde zich al een soort van verlaten.
Jaap ziet zijn kans schoon om absolute terrorrrrrr te plegen. Hij viert in zn uppie feest in de gymzaal door alles overhoop te gooien. Hij snuit zn neus in de handoeken en gooit met plastic feestbekertjes.
De febo geeft Natasia een seintje dat ze zijn kant op moet om te kijken. Het hekje is maar matigjes van de dam. Een zacht "Dit kan echt niet" en "Doezzzzzzzzzzzzz" is alles wat er uit haar mond komt.

All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 22 april 2007 @ 13:20:10 #107
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48595216
Tijdens de afwezigheid van de anderen heeft Nic geregeld dat de huishoudster de spullen van Huub uit de master bedroom haalt zodat Nic zijn spullen daar naartoe kan verhuizen en zijn intrek daar kan nemen. Vooralsnog zijn de spullen van Eric niet aangeraakt.
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 15:26:19 #108
137949 Disana
pi_48600102
Om kwart over drie komen de dansers terug.

Nicolaas heeft Safaa ingehuurd om zijn spullen en die van Huub te verkassen zodat hijzelf naast Eric in de master bedroom kan gaan slapen. Als Huub van het dansen thuiskomt, leest hij eerst samen met de anderen de uitgeprinte brief van Jaaps blog aan Judith. Dan vertelt Nicolaas hem dat alle spullen keurig in de kasten zijn geruimd. Huub geeft aan gewoon weer op zijn plek te gaan liggen, dan gaat hij rustig bij Ellen en de paarden kijken. Later zal hij naar Sylvia roepen dat hij een nachtje naast haar gaat slapen.

[COS #1224] Waar Nic de master bedroom heeft betrokken

Met name Brian is verontwaardigd over de rommel die Jaap in de fitnessruimte heeft gemaakt. Jaap gaf eerder aan Nicolaas aan dit precies om die reden gedaan te hebben. Volgens Nicolaas is Jaap teruggefloten door achter en mag hij geen rommel meer maken.

Voor de 'excuusbrief' die Jaap op zijn weblog heeft gezet voor Judith heeft niemand een goed woord over.

[COS #1224] Waar Nic de master bedroom heeft betrokken
  zondag 22 april 2007 @ 15:28:38 #109
130755 Kinga
versier hier
pi_48600191
En het zwembad is groen.
  Moderator maandag 23 april 2007 @ 01:41:38 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48620694
Jaap en Huub hebben daarmet een pact afgesproken.
Ze gaan gezamelijk de andere bewoners het leven zuur maken.
Het pact loopt tot er vier bewoners over zijn.
Huub heeft aangegeven dat Sylvia niet meer door Jaap mag worden getreiterd. De volgorde waarin ze mensen willen weghebben is: Nicolaas - Eric - Natasia.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_48624338
Palma ruimt samen met de rest van de schoonmaakdames de troep van Jaap op. Ze vergeet ontbijt klaar te maken. Ruzie met natasja en Huub is het gevolg. Palma zet Jaap aan een apart camping tafeltje en gooit vervolgens een ei over Jaap heen.

pi_48624364

(cap Cobain)

[ Bericht 11% gewijzigd door kleinzusje op 23-04-2007 10:31:43 (spelfout) ]
pi_48657415
Maandag heeft Renee Sylvia thuisgebracht na de motorles. Iedereen mocht even op de motor een rondje om de fontein maken. Daarna was er een stemming. Er moest binnen een half uur besloten worden wie er na Syl mag motorrijden. Brian wilde dit tegenhouden, maar stemde in de laatste minuut voor. De lessen gaan naar Huub!

Na dit zeer spannende moment hebben de pokermannen de avond over genomen.
Jaap heeft s'avonds een screensaver van zichzelf gemaakt.

Daarna heeft hij even in het bed van Sylvia gelegen en werd door het plasmascherm gewaarschuwd. Eric heeft het eier pak gewassen.

Brain en amanda hebben liefde gemaakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door kleinzusje op 24-04-2007 11:16:04 (Tip APK + korsokof) ]
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 16:09:59 #114
137949 Disana
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:23:31 #115
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_48672310
Bewoonster Sylvia spreekt met Huub over haar gevoel in de villa,
zij was gelukkig in de villa, maar nu niet meer, Sylvia weet niet waaraan het ligt.
Sylvia weet als zij haar gevoel niet volgt, dat zij dan ongelukkig wordt ,
Huub schrikt hiervan en wilt haar overtuigen, maar Sylvia zegt dat zij vrienden zijn
maar niet voor Huub in De Gouden Kooi kan blijven wonen.
Sylvia weet niet waarvoor zij hier is en waarom nog te willen blijven ?
Huub zegt voor de 2 miljoen ? En het mooie leven hier?
Maar Sylvia zegt ook te kunnen wonen in een hutje op de hei en kan ook
6 miljoen winnen als zij morgen de poort uitloopt.
Vooral de afgelopen 3 weken waren de nachten en ochtenden voor haar moeilijk.
Huub vraagt of het belangrijk is om te weten waarom zij hier is?
Ja zegt Sylvia en nu zegt haar gevoel dat het klaar is in de villa.
Sylvia verteld over het varen , zij wist toen niet waarom
en kwam uiteindelijk in Barcelona wat haar veel geluk gaf.
Sylvia zegt dat zij voor haar gevoel moet vertrekken uit de villa,
Huub vraagt of zij iets mist? Sylvia mist een gevoel.
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 17:42:17 #116
137949 Disana
pi_48675219
Jaap heeft zich tijdens zijn personal training met Carlos zo slecht gedragen (pauzes, snot aan gewichten smeren) dat Carlos een ander plan opstelt: nog maar 1x personal training met Jaap, en de tweede keer kan hij met de hele groep meedoen.

Jaap weigert dit en 'ontslaat' Carlos. Hij belt naar achter en vraagt of de redactie een oproep op de DGK site wil zetten voor een nieuwe trainer. Jaap zelf wil ze keuren tot hij een geschikte tegenkomt.
  woensdag 25 april 2007 @ 03:40:55 #117
2018 PC eend
relativist
pi_48692931
Huub mocht vannacht van de redactie verzoekplaatjes draaien voor de streamers
APK kreeg hem bijna tot een striptease, maar verder dan het eerste knoopje ging hij niet
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_48733058
Update woensdagavond:

Om 20.00 uur is het de bedoeling dat Kora komt, Jaap zal haar dan een aanzoek doen.
Hij heeft zich net gedoucht, met een laken afgedroogd (omdat Eric en Natas alle handdoeken hebben verstopt) en aangekleed. Eric had het plan om Kora en Jaap met eieren te bekogelen maar vindt het achteraf te kinderachtig en wil het niet meer doen, Natas vindt dat jammer.
Inmiddels heeft Jaap zijn schoenen gepoetst op het aanrechtblad, zijn tanden gepoetst met de electrische borstel van Natasja. De bewonders zijn hysterisch en versieren het huis met eieren, flessen tomatenketsjup en wc papier.

Sylvia en natasja staan op het dak

De dragers met een goudenstoel komen het hek door. De stoel is leeg

Jaap zegt dat Kora niet meer komt, maar na 1,5 uur wachten komt ze..............
Samen gaan ze naar het kantoor. Deze plek is omgetoverd in een waar orientaals paleisje. Samen zakt het komende echtpaar op de lage zachte kussens:

Ze kijken elkaar in de ogen en de romantiek is duidelijk zichtbaar.

Dan komt de verassing: een slangen/buikdans dame.

Ze doet samen met Kora en Jaap een dansje en drapeert de slangen om de nek van het gelukkige stel. Jaap vindt het eng:

Na het slangenmens, haalt Jaap zn speech uit zn zak en leest deze voor aan Kora. Hij vraagt haar ten huwelijk op zn knietjes in de zachte kussens. Helaas pakt hij de verkeerde ring en maakt Kora dat subtiel duidelijk.

Het ja woord schalt door de ruimte en Kora wordt opgenomen in de happykooi familie.
pi_48735289
pi_48748793

Huub heeft een stemming aangevraagd om de hondjes nog een week te laten blijven. Doel 1 = om Natasja over de zeik te krijgen. Iedereen stemt voor, 1 mei moeten ze weg.

Natasja bezwijkt, is niet consequent en stemt met veel moeite mee met de rest.
  Moderator vrijdag 27 april 2007 @ 02:08:22 #121
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48762961
Huub lag in bed met Amanda, beiden dronken.
Brian kwam binnen, en trok de dekens van hun af.
Geschreeuw, getrek aan haren (Brian), slaan (Huub).. daarna een enorm gedoe, Brian die Amanda in haar gezicht spuugt, daarna is het even niet goed te zien en klapt Amanda dubbel.
Dan gaan de streams een half uur op het zwembad.
Er is af en toe geschreeuw te horen op de achtergrond.
Als de streams unlockt worden, lijkt de rust enigszins weergekeerd.
Wat gaat dit morgen voor gevolgen hebben. Exit Huub? Exit Brian?

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI

[ Bericht 15% gewijzigd door Gert op 27-04-2007 02:13:29 ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 27 april 2007 @ 02:12:22 #122
6941 APK
Factual, I think.
pi_48763036
Brian en Natasia zaten bij de redactie.
Natasia komt even terug om een paar spullen voor Brian te halen aangezien het de redactie niet verstandig lijkt dat Huub en Brian in hetzelfde huis slapen zolang ze niet nuchter zijn.

Edit: In de COS lees ik dat Brian en Natasia vannacht in een hotel slapen.

[ Bericht 8% gewijzigd door APK op 27-04-2007 02:36:26 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 27 april 2007 @ 05:01:53 #123
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48764469
PARA BROTHER PART TWO:
Wie zullen we nu weer eens bellen, bellen, bellen...

Brian wordt weer compleet para (en paranoide) aan de telefoon, dreigt zelfmoord te plegen, gaat uiteindelijk keihard tegen de redactie schreeuwen, want er zijn beelden in het verleden... En die beelden maken Brian para...

http://www.youtube.com/watch?v=YSKOB2bz31A
Doorspoelen naar 02:28 voor the goods

Verder is het filmpje gewoon een andere stream van hetzelfde incident dat Gert hierboven al postte.

[ Bericht 8% gewijzigd door eleusis op 27-04-2007 05:27:01 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:53:04 #125
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48778804
Brian stopt een magazijn in zijn Babi-Uzi..... ( of ben ik aan andere contactlenzen toe? )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')