Als je de statistieken erop na leest dan heb je helaas gelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nac krijgt zondag az thuis, daar gaat az de boot in na Werder imo.
"Elk nadeel heb z'n voordeel" zei een wijs man ooit eens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
Straks wordt Ajax landskampioen, puur door het feit dat het vroeg uitgeschakeld was in Europa.
En AZ leuk meedeed en uiteindelijk "emtpy handed" overblijft..quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
Straks wordt Ajax landskampioen, puur door het feit dat het vroeg uitgeschakeld was in Europa.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Pyth denkt zoveel, alleen komen zijn voorspellingen nooit uit.
Finale UEFA CUP, jullie gaan er aan tegen Bremenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En AZ leuk meedeed en uiteindelijk "emtpy handed" overblijft..![]()
Nee die KNVB beker is van ons, finale UEFA zie ik ook wel gebeuren..![]()
PyThje hoopt altijd heel veel, maar in de tweede seizoenshelft is hetgeen hij hoopte, nooit werkelijkheid geworden. Zal hij ook nog altijd op een landstitel voor PSV hopen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Pyth denkt zoveel, alleen komen zijn voorspellingen nooit uit.
Mwah, Bremen is te pakken hoor. en ik zie v Gaal er wel voor aan dat hij een goeie tactiek neerzet. Had HtC dat maar gedaan de uitwedstrijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Finale UEFA CUP, jullie gaan er aan tegen Bremen![]()
![]()
Echt, jij maakt soms zinnen, je zou cliffhangers kunnen maken voor GTSTquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PyThje hoopt altijd heel veel, maar in de tweede seizoenshelft is hetgeen hij hoopte, nooit werkelijkheid geworden. Zal hij ook nog altijd op een landstitel voor PSV hopen?
Bremen maakt het gewoon netjes af, net zoals ze tegen ons hebben gedaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, Bremen is te pakken hoor. en ik zie v Gaal er wel voor aan dat hij een goeie tactiek neerzet. Had HtC dat maar gedaan de uitwedstrijd.
Mijn hoop gloort pas weg indien ajax in punten voorbij PSV is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PyThje hoopt altijd heel veel, maar in de tweede seizoenshelft is hetgeen hij hoopte, nooit werkelijkheid geworden. Zal hij ook nog altijd op een landstitel voor PSV hopen?
Tijdje gedaan, maar begon te vervelen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Echt, jij maakt soms zinnen, je zou cliffhangers kunnen maken voor GTST![]()
Precies op dat moment ga ik serieus rekening houden met een eventuele landstitel, komend weekend al?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mijn hoop gloort pas weg indien ajax in punten voorbij PSV is.
Kansen zijn gewoon 50/50. PSV heeft het voordeel dat ze drie punten voor staan, en een beter doelsaldo. Maar heeft het nadeel dat er een vormcrisis heerst.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mijn hoop gloort pas weg indien ajax in punten voorbij PSV is.
Dat lijkt me sterk want je kan hoogstens in punten gelijk komenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:29 schreef M0NTANA het volgende:
Precies op dat moment ga ik serieus rekening houden met een eventuele landstitel, komend weekend al?![]()
Klopt, maar als we dan een beter doelsaldo hebben (met een makkelijker programma), hebben wij het in eigen hand. Dus dan ga ik wel een beetje in de landstitel geloven!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk want je kan hoogstens in punten gelijk komen
Precies en anders roepen we gewoon dat Werder nu niet meer in vorm is en toen tegen Ajax nog wel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Bremen maakt het gewoon netjes af, net zoals ze tegen ons hebben gedaan.
Werder hoeft niet in vorm te zijn om van AZ te winnen, dat hoefde ze ook niet tegen Ajax en ik schat Ajax nou wel wat hoger in.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Precies en anders roepen we gewoon dat Werder nu niet meer in vorm is en toen tegen Ajax nog wel.
![]()
Bremen was tegen Ajax ook slecht, thuis waren we heer en meester. We hebben het in Bremen gewoon zelf verpest door zo laf te spelen. Anders hadden we nu gewoon nog in de UEFA-cup gezeten, want Bremen stelde echt weinig voor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Precies en anders roepen we gewoon dat Werder nu niet meer in vorm is en toen tegen Ajax nog wel.
![]()
Amen.... Dan spelen wij tegen een veel zwakker Bremen dan jullie zeker?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Als AZ de UEFA CUP wint ren ik hier naakt door de straatquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Amen.... Dan spelen wij tegen een veel zwakker Bremen dan jullie zeker?![]()
Ach jullie geloven in de landstitel, wij in de KNVB beker EN de UEFA CUP
Thuis waren we heer en meester? Bij rust hadden we al drie tegentreffers moeten hebben, maar het vizier van Hugo Almeida stond niet op scherp. We zijn er terecht uitgevlogen, niets meer en niets minder.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bremen was tegen Ajax ook slecht, thuis waren we heer en meester. We hebben het in Bremen gewoon zelf verpest door zo laf te spelen. Anders hadden we nu gewoon nog in de UEFA-cup gezeten, want Bremen stelde echt weinig voor.
De makkelijkste van de laatste 5 wedstrijden heb je nu gehad tegen Heracles.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar als we dan een beter doelsaldo hebben (met een makkelijker programma), hebben wij het in eigen hand. Dus dan ga ik wel een beetje in de landstitel geloven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |