jij juicht niet veel ofwelquote:Op maandag 2 april 2007 19:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar zelf wel om die PSV fans lachen die zo'n shirt hebben gemaakt toen ze 11 punten voorstonden
Ik juich pas als we kampioen zijn
Het was ook nte serieus bedoelt maar we staan nog 3 punten achter in 4 wedstrijden.quote:Op maandag 2 april 2007 21:22 schreef twi het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen wat triester is, lachen als we 't niet worden of "Kampioenen" zingen als je 2e staat, dan weet ik wel waar ik voor kies. Ik heb me er heerlijk mee vermaak en het interesseert me dan ook verder niet wanneer iemand het raar vindt. Je zit je concurrent op de hielen en er is nog een relatief grote kans op het kampioenschap. Ik vind 't vreemder om zoiets in november te roepen als je 1e staat, dan in april wanneer je nog 3 punten tekort komt.
Ik vond het gisteren ook geweldig om zowel voor als na de wedstrijd KAMPIOENEN KAMPIOENEN te zingen.. Zo laat je het team weten waar ze het voor doen en dat ze de steun van het publiek hebben..quote:Op maandag 2 april 2007 21:22 schreef twi het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen wat triester is, lachen als we 't niet worden of "Kampioenen" zingen als je 2e staat, dan weet ik wel waar ik voor kies. Ik heb me er heerlijk mee vermaak en het interesseert me dan ook verder niet wanneer iemand het raar vindt. Je zit je concurrent op de hielen en er is nog een relatief grote kans op het kampioenschap. Ik vind 't vreemder om zoiets in november te roepen als je 1e staat, dan in april wanneer je nog 3 punten tekort komt.
Volgens mij denken ze daar in Eindhoven anders over...quote:Op maandag 2 april 2007 22:12 schreef Nega het volgende:
Het hangt natuurlijk niet van maar 1 speler af of je kan heersen of niet. Het team staat op dit moment gewoon goed.
Waarmee ik dus wil zeggen dat we niet ruim in de aanvallers zitten.quote:Op maandag 2 april 2007 22:50 schreef De_Ananas het volgende:
Als opeens Babel geblesseerd zou zijn dan missen we Leonardo wel
quote:Sneijder: 'PSV verliest niet meer'
Bron: ELF
Ajacied Wesley Sneijder ziet PSV dit seizoen niet meer zomaar verliezen. De middenvelder rekent dus nog niet op het kampioenschap. "Het betekent dat PSV nog twee keer gelijk moet spelen in vier wedstrijden. En dan moeten wij nog maar zorgen dat we alles winnen."
De Amsterdammers vergrootten gisteren de druk op PSV, door met 3-0 van Heracles Almelo te winnen. Het gat tussen de Eindhovenaren en Ajax is nu drie punten. Volgens Sneijder klopt het op dit moment bij Ajax. "De laatste weken geniet ik echt in het veld, het is nu de zaak om dit nog vier wedstrijden vol te houden."
Spreek voor jezelf. Ik zie 100x liever Perez dan Leonardo.quote:Op maandag 2 april 2007 22:50 schreef De_Ananas het volgende:
Dan missen we Babel.quote:Op maandag 2 april 2007 22:50 schreef De_Ananas het volgende:
Underdog positie, logisch enzoquote:
Sjit ik was hem vergetenquote:Op maandag 2 april 2007 22:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik zie 100x liever Perez dan Leonardo.
Hier kom je niet meer onder uitquote:Op maandag 2 april 2007 23:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als psv 1x verliest en Ajax wint niet alles dan ga ik persoonlijk de ArenA afbreken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |