Daar vind ik hem juist wel goed.quote:Op maandag 2 april 2007 18:47 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Ben alleen niet zo'n fan van Heitinga in het centrum.
quote:Op maandag 2 april 2007 18:49 schreef De_Ananas het volgende:
Moet toch eigenlijk wel stiekem lachen als we van RKC in de beker verliezen en PSV gewoon kampioen wordt
Want dat is grappig omdat?quote:Op maandag 2 april 2007 18:49 schreef De_Ananas het volgende:
Moet toch eigenlijk wel stiekem lachen als we van RKC in de beker verliezen en PSV gewoon kampioen wordt
Lachen?quote:Op maandag 2 april 2007 18:49 schreef De_Ananas het volgende:
Wij zijn AJAX man. Waar is je arrogantie gebleven?quote:Op maandag 2 april 2007 18:51 schreef De_Ananas het volgende:
Naja iedereen gaat er al vanuit dat we in de finale staan en we kampioen zijn
pfffff wij zijn de beste...quote:Op maandag 2 april 2007 18:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wij zijn AJAX man. Waar is je arrogantie gebleven?![]()
Lachenquote:Op maandag 2 april 2007 18:49 schreef De_Ananas het volgende:
Die was gister genoeg in het stadionquote:Op maandag 2 april 2007 18:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wij zijn AJAX man. Waar is je arrogantie gebleven?![]()
Eens, ik vond het ook debiel dat iedereen zo losging gister, zelf ook niet aan meegedaan maar beetje optimisme moet wel kunnenquote:Op maandag 2 april 2007 18:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jongen iedereen denkt al dat we kampioen zijn terwijl we toch echt 3 punten achter staan![]()
En dan 2de worden en dan zijn wij degene met een grote bekquote:Op maandag 2 april 2007 19:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vond het heerlijk om weer "Kampioenen" te zingen. Is al weer veel te lang geleden.
Jezus doe niet zo moeilijk. Hoop doet leven.quote:Op maandag 2 april 2007 19:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dan 2de worden en dan zijn wij degene met een grote bek
Geeft ook maar weer aan onder welke druk PSV speelt natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 19:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vond het heerlijk om weer "Kampioenen" te zingen. Is al weer veel te lang geleden.
Sinds wanneer boeit het ons wat anderen vinden?quote:Op maandag 2 april 2007 19:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dan 2de worden en dan zijn wij degene met een grote bek
Maar zelf wel om die PSV fans lachen die zo'n shirt hebben gemaakt toen ze 11 punten voorstondenquote:Op maandag 2 april 2007 19:14 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Sinds wanneer boeit het ons wat anderen vinden?
Laat ons dan alvast een tikkeltje arrogant zijn..quote:Op maandag 2 april 2007 19:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar zelf wel om die PSV fans lachen die zo'n shirt hebben gemaakt toen ze 11 punten voorstonden
Ik juich pas als we kampioen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |