jij juicht niet veel ofwelquote:Op maandag 2 april 2007 19:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar zelf wel om die PSV fans lachen die zo'n shirt hebben gemaakt toen ze 11 punten voorstonden
Ik juich pas als we kampioen zijn
Het was ook nte serieus bedoelt maar we staan nog 3 punten achter in 4 wedstrijden.quote:Op maandag 2 april 2007 21:22 schreef twi het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen wat triester is, lachen als we 't niet worden of "Kampioenen" zingen als je 2e staat, dan weet ik wel waar ik voor kies. Ik heb me er heerlijk mee vermaak en het interesseert me dan ook verder niet wanneer iemand het raar vindt. Je zit je concurrent op de hielen en er is nog een relatief grote kans op het kampioenschap. Ik vind 't vreemder om zoiets in november te roepen als je 1e staat, dan in april wanneer je nog 3 punten tekort komt.
Ik vond het gisteren ook geweldig om zowel voor als na de wedstrijd KAMPIOENEN KAMPIOENEN te zingen.. Zo laat je het team weten waar ze het voor doen en dat ze de steun van het publiek hebben..quote:Op maandag 2 april 2007 21:22 schreef twi het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen wat triester is, lachen als we 't niet worden of "Kampioenen" zingen als je 2e staat, dan weet ik wel waar ik voor kies. Ik heb me er heerlijk mee vermaak en het interesseert me dan ook verder niet wanneer iemand het raar vindt. Je zit je concurrent op de hielen en er is nog een relatief grote kans op het kampioenschap. Ik vind 't vreemder om zoiets in november te roepen als je 1e staat, dan in april wanneer je nog 3 punten tekort komt.
Volgens mij denken ze daar in Eindhoven anders over...quote:Op maandag 2 april 2007 22:12 schreef Nega het volgende:
Het hangt natuurlijk niet van maar 1 speler af of je kan heersen of niet. Het team staat op dit moment gewoon goed.
Waarmee ik dus wil zeggen dat we niet ruim in de aanvallers zitten.quote:Op maandag 2 april 2007 22:50 schreef De_Ananas het volgende:
Als opeens Babel geblesseerd zou zijn dan missen we Leonardo wel
quote:Sneijder: 'PSV verliest niet meer'
Bron: ELF
Ajacied Wesley Sneijder ziet PSV dit seizoen niet meer zomaar verliezen. De middenvelder rekent dus nog niet op het kampioenschap. "Het betekent dat PSV nog twee keer gelijk moet spelen in vier wedstrijden. En dan moeten wij nog maar zorgen dat we alles winnen."
De Amsterdammers vergrootten gisteren de druk op PSV, door met 3-0 van Heracles Almelo te winnen. Het gat tussen de Eindhovenaren en Ajax is nu drie punten. Volgens Sneijder klopt het op dit moment bij Ajax. "De laatste weken geniet ik echt in het veld, het is nu de zaak om dit nog vier wedstrijden vol te houden."
Spreek voor jezelf. Ik zie 100x liever Perez dan Leonardo.quote:Op maandag 2 april 2007 22:50 schreef De_Ananas het volgende:
Dan missen we Babel.quote:Op maandag 2 april 2007 22:50 schreef De_Ananas het volgende:
Underdog positie, logisch enzoquote:
Sjit ik was hem vergetenquote:Op maandag 2 april 2007 22:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik zie 100x liever Perez dan Leonardo.
Hier kom je niet meer onder uitquote:Op maandag 2 april 2007 23:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als psv 1x verliest en Ajax wint niet alles dan ga ik persoonlijk de ArenA afbreken![]()
Ik schreef nog dat ik blij was dat hij geblesseerd raakte, maar echte medestanders waren er toen niet.quote:Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef twi het volgende:
Overigens, ik wil jullie er nog even aan herinneren dat Leonardo nog steeds bij ons onder contract staat. Ik herinnerde me 't gisteren toevallig, ik was 'm al compleet vergeten
ik schat de kansen 50:50quote:Op maandag 2 april 2007 23:18 schreef Sethje het volgende:
We worden kampioen
quote:Blessure Jaap Stam toch ernstiger dan verwacht
2/4/2007 18:40
Ajax moet het in de apotheose van de competitie zonder aanvoerder Jaap Stam stellen. De hamstringblessure blijkt ernstiger dan werd aangenomen. Eerder was Ajax-trainer Henk ten Cate nog optimistisch over de aard van de blessure.
Jaap Stam ondervindt het hele seizoen al hinder van hamstringproblemen. Zondag viel hij kort voor het eind van de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo opnieuw uit met dezelfde kwetsuur.
Het is niet uitgesloten dat Stam de resterende duels van de reguliere competitie nu aan zich voorbij moet laten gaan. Een forse tegenvaller, omdat Ajax het ook al zonder de geblesseerde Zdenek Grygera moet stellen.
www.vi.nl
Denk dat iedereen je dankbaar is als dat brok ongeluk in puin ligtquote:Op maandag 2 april 2007 23:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als psv 1x verliest en Ajax wint niet alles dan ga ik persoonlijk de ArenA afbreken![]()
Ik zeg 2e, alles wat ik zeg komt de laatste tijd niet uit wat betreft Ajax dus lets hopequote:Op maandag 2 april 2007 23:18 schreef Sethje het volgende:
We worden kampioen
Bedankt, nu worden we 3dequote:Op maandag 2 april 2007 23:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zeg 2e, alles wat ik zeg komt de laatste tijd niet uit wat betreft Ajax dus lets hope![]()
![]()
Is wel een voordeel dat je op vrijdag speelt ja, als je die wint dan krijgt psv toch wel zenuwen voor het duel tegen Twente.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Komend weekend winnen PSV en wij en dan vrijdag de 13e winnen we en staan we met 1 wedstrijd meer gespeeld gelijk met PSV en dan ligt de druk pas echt bij hun.
Mooie TVP, niet?
Blij zijn dat 'ie geblesseerd raakt is gewoon triest, wie 't ook is. Een pijntje, oke, maar een paar afgescheurde kruisbanden wensen alleen Feyenoorders hun tegenstander toe. Maar ik was 'm gewoon simpelweg uit 't oog verloren.quote:Op maandag 2 april 2007 23:21 schreef manny het volgende:
[..]
Ik schreef nog dat ik blij was dat hij geblesseerd raakte, maar echte medestanders waren er toen niet.
Mooi scenarioquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Komend weekend winnen PSV en wij en dan vrijdag de 13e winnen we en staan we met 1 wedstrijd meer gespeeld gelijk met PSV en dan ligt de druk pas echt bij hun.
Mooie TVP, niet?
Nac krijgt zondag az thuis, daar gaat az de boot in na Werder imo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:22 schreef xFriendx het volgende:
Ik zie Ajax PSV wel voorbij gaan. De drie punten die nu nog het verschil maken zie ik bij Twente wel verloren gaan dus is het in theorie gelijk. Dan zijn er nog drie wedstrijden over waar PSV nog steeds een zwaarder programma heeft dan Ajax. Alleen de wedstrijd tegen NAC van Ajax is niet vanzelfsprekend drie punten denk ik.
Zelf hoop ik uiteraard op nog 1 misstap van Ajax, twee van PSV en geen misstappen van AZ zodat AZ kampioen wordt. Maar dat is wel heel veel wishfull thinking.
Spelen wij op een vrijdag?????quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Mooie TVP, niet?
Jawel, mooi toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Spelen wij op een vrijdag?????
Je gaat toch niet zeggen dat Ajax - NAC op een vrijdag is he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ticketboxquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:28 schreef Nashje het volgende:
Ja dus mooi wel.. godver
Waarom wordt die op vrijdag gespeeld? Op ticketbox staat gewoon zondag.. GODVER
Jawel. Bedankbriefjes mag je naar RTL 5 sturen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Spelen wij op een vrijdag?????
Je gaat toch niet zeggen dat Ajax - NAC op een vrijdag is he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja i know, maar dan nog psv in deze vorm en net het uitduel tegen pool ervoor en misschien 2e in de stand dan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:30 schreef Nega het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid, het staat hier steeds anders, het is PSV- Twente, en niet andersom. Dus hierbij is PSV natuurlijk wel in het voordeel.
Ik zou zaterdags naar me broer gaan in Amsterdam, en dan zouden we zondag naar de wedstrijd gaan.. Maarja lijkt me ook zo saai als ik in een leeg stadion zit.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zou zaterdags naar me broer gaan in Amsterdam, en dan zouden we zondag naar de wedstrijd gaan.. Maarja lijkt me ook zo saai als ik in een leeg stadion zit.
KUTHOERENZOOI.
Dan maar op vrijdag naar A'dam. Zal wel niet lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |