Beter gelukkig alleen, dan ongelukkig samenquote:Op maandag 2 april 2007 17:01 schreef Suikeroom het volgende:
Huub ligt alleen op zn bed en Amanda en Brian liggen te zoenen.. overwinningen voor Brian in het spel stapelen zich op![]()
Je vergeet alleen dat het van te voren gezegt is door hem....en als je daarmee instemt, moet je niet zo piepen... dan moet je lekker een andere date zoeken die wel monogaam is...quote:Op maandag 2 april 2007 16:59 schreef Suikeroom het volgende:
Huub is zo'n naif mannetje heh. zoek eerst een chick die een open relatie wilt en ga van daaruit je harem beginnen.. niet eerst stoer doen en allemaal meisjes zoenen en daarna verwachten dat het ok is![]()
Voor een deel wel ja.quote:Op maandag 2 april 2007 17:01 schreef kleinzusje het volgende:
Scan, je hebt ooit geoppert dat je je wel herkent in Huub![]()
Je merkt duidelijk dat een heleboel streamers het veel rustiger aan doen, ikzelf kijk ook nog maar zo`n 30 minuten per dag naar de streams (hoewel ik de COS wel gewoon blijf doorlezen).quote:Op maandag 2 april 2007 16:53 schreef itsme het volgende:
De streamers haken duidelijk niet af. Ja een paar maar blijkbaar vind iedereen het nog steeds enorm leuk.![]()
Een hele wijze uitspraak.quote:Op maandag 2 april 2007 17:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beter gelukkig alleen, dan ongelukkig samen
Mee eensch, alleen is het in de kooi misschien wel andersom beters.....quote:Op maandag 2 april 2007 17:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beter gelukkig alleen, dan ongelukkig samen
Ik was eigenlijk wel benieuwd wat je ervan zou maken. Zelf kwam ik niet verder dan roze olifant, maar dat lijkt dan weer zo'n flauwe Jaapgrap.quote:Op maandag 2 april 2007 16:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben ik net over mn stofzuiger heen, krijgen we dit![]()
Alsof het Huub kan schelen dat Brian ligt te pompen op Amanda. Met Amanda heeft Huub echt niet zo veel.quote:Op maandag 2 april 2007 17:01 schreef Suikeroom het volgende:
Huub ligt alleen op zn bed en Amanda en Brian liggen te zoenen.. overwinningen voor Brian in het spel stapelen zich op![]()
Positief nieuws scoort niet in de media. Heel af en toe zie je nieuws met een happy ending, zoals die groep paarden die gered werden van het water. Maar in het algemeen is de media voor 99% negatief over alles...quote:Op maandag 2 april 2007 16:55 schreef havefun het volgende:
Mooie beelden worden er niet getoond. Alhoewel dat filmpje de algemen sfeer in het huis toch wel redelijk goed weer geeft.
Ondanks mn hoge opleiding heb ik een klein kronkeltje. Einstein had er ook last vanquote:Op maandag 2 april 2007 17:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk wel benieuwd wat je ervan zou maken. Zelf kwam ik niet verder dan roze olifant, maar dat lijkt dan weer zo'n flauwe Jaapgrap.![]()
Genialiteit en krankzinnigheid lopen hand in hand.....quote:Op maandag 2 april 2007 17:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ondanks mn hoge opleiding heb ik een klein kronkeltje. Einstein had er ook last van
Zolang er stagiares bij DGK werken? Kan me niet voorstellen dat de gemiddelde streamer nog steeds interesse in Amanda's borsten heeft.quote:Op maandag 2 april 2007 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Het zal me benieuwen hoe vaak de regie nog inzoomt op Amanda's borsten en billen als het allemaal opeens wat netter moet.
alsof het praten van hun te verstaan is cq erg boeiend......quote:Op maandag 2 april 2007 17:08 schreef scanman01 het volgende:
Er kwam een stem dat Brian en Amanda niet mogen praten onder de douche. Die waren echt niet aan het praten
Dat kon hij tijdens de eerste keer seks met Amanda al. Vandaar ook de zwangerschapstest.quote:Op maandag 2 april 2007 17:08 schreef Brulkip het volgende:
Weet iemand of HDNKK dat inmiddels al kan?
Huub zegt de hele dag dat ie Brian wilt ''fucken'' met Amanda.. maar Amanda trekt steeds meer naar Brian toe..kortom de positie van Huub wordt steeds zwakkerquote:Op maandag 2 april 2007 17:06 schreef marky het volgende:
[..]
Alsof het Huub kan schelen dat Brian ligt te pompen op Amanda. Met Amanda heeft Huub echt niet zo veel.
een roze dan zekerquote:Op maandag 2 april 2007 17:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ondanks mn hoge opleiding heb ik een klein kronkeltje. Einstein had er ook last van
Hoezo verveling...quote:Op maandag 2 april 2007 16:59 schreef scanman01 het volgende:
Kleine ode aan Huub:
[afbeelding]
't Is moeilijk bescheiden te blijven wanneer je zo goed bent als ik
Zo stoer, zo charmant en zo aardig, dat zie je in een ogenblik
Ik denk als ik kijk in de spiegel, daar staat een geweldige vent
't Is moeilijk bescheiden te blijven, voor een kerel met zoveel talent
De allermooiste meiden, die mij eenmaal hebben gezien
Die vallen meteen aan m'n voeten, aan iedere teen minstens tien
Ik lig zelfs ook goed bij de mannen, maar dat geeft me ook al geen kick
Want er is er niet een op de wereld, die zo goed en volmaakt is als ik
Ik wil ook geen filmcarrière, zoals Houwer, de Gooyer, Krabbé‚
En dat is voor hun dan weer mazzel, zo hou ik ze uit de WW
Als ik mijn talent zou benutten, dan was ik de top of the bill
Hoewel het gewoon is, dan krijg je kapsones en da's nou net wat ik niet wil
't Is moeilijk bescheiden te blijven wanneer je zo goed bent als ik
Zo stoer, zo charmant en zo aardig, dat zie je in een ogenblik
Ik denk als ik kijk in de spiegel, daar staat een geweldige vent
't Is moeilijk bescheiden te blijven, voor een kerel met zoveel talent
![]()
![]()
Jij bent echt een dierenliefhebberquote:
Ben benieuwt wat voor gevolgen dat voor het programma zou hebben. Sylvia en Eric zijn leuk, maar die kunnen geen TV programma dragen, en NatasJa is ook niet meer boeiend. En wat zouden Brainless en Jaap kunnen doen zonder iemand als Huub zonder tegenstander?quote:Op maandag 2 april 2007 17:11 schreef FSR het volgende:
btw waarom heb ik het idee dat Huub het zat is en elk moment de pport uit loopt.....
Oh....ja....tuurlijk dan.....maar het duurt alleen heel lang dus.quote:Op maandag 2 april 2007 17:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kon hij tijdens de eerste keer seks met Amanda al. Vandaar ook de zwangerschapstest.
Ik zeg ik hou d'r van , maar zijn ze nou echt of niet?quote:Op maandag 2 april 2007 17:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zolang er stagiares bij DGK werken? Kan me niet voorstellen dat de gemiddelde streamer nog steeds interesse in Amanda's borsten heeft.
Jep... heeft me wel 30 seconden gekost omdat te copy en pastenquote:
Ja Huub dat wordt toch maar weer Gabiquote:Op maandag 2 april 2007 17:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hupert heeft het er maar zwaar mee, en hij denkt vast niet aan Leoni...
[afbeelding]
"na uren" is ook wat overdrevenquote:Op maandag 2 april 2007 17:14 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Oh....ja....tuurlijk dan.....maar het duurt alleen heel lang dus.
HDPNUKK is dan beter voor hem.![]()
Mensen die haar kennen (of beweren haar te kennen) zeggen dat ze nep zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 17:14 schreef havefun het volgende:
Ik zeg ik hou d'r van , maar zijn ze nou echt of niet?
Dat is toch 30 seconden besteden aan de tekst zoeken, knippen plakken en posten...quote:Op maandag 2 april 2007 17:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... heeft me wel 30 seconden gekost omdat te copy en pasten
Ze heeft zelf al meerder malen gezegd dat ze echt zijn, dus ik denk ook wel dat dat zou is. Waarom zou er over liegen in zo'n prorgramma komem de mensen er toch wel achter.quote:Op maandag 2 april 2007 17:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Mensen die haar kennen (of beweren haar te kennen) zeggen dat ze nep zijn.
Ikzelf denk dat ze wel echt kunnen zijn, ook al zien ze er nep uit. Want als ze nep zouden zijn, dan zouden ze niet zover naar buiten wijzen. Een goede chirurg zou er dan voor zorgen dat ze gewoon normaal staan. En denk wel dat haar moeder een goede chirurg kan veroorloven en haar niet naar een kwakzalver stuurd.
Hij is kwaad op "achter", alsof hij ook maar iets voor Lieke voelt (of ooit gevoeld heeft)...quote:Op maandag 2 april 2007 17:17 schreef 026 het volgende:
Huub mag nu wel it zn zelfmedelijden trip komen hoor, liefdesverdriet van een meid die je amper gezien hebt en nog niet eens geneukt hebt...
want anders worden ze net zo dik als jij?quote:Op maandag 2 april 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Dat chips vreten.... kan dat verboden worden?
Huhquote:Op maandag 2 april 2007 17:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
want anders worden ze net zo dik als jij?
konklaer!
Ik hoop dat hij wel snugger genoeg is om de hand in eigen boezem te steken, hij kan wel boos zijn op achter, hij is er nog altijd zelf bij en staat toe dat hij gepiepeld wordt door `achter`quote:Op maandag 2 april 2007 17:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij is kwaad op "achter", alsof hij ook maar iets voor Lieke voelt (of ooit gevoeld heeft)...
Dat zal ie idd zijn. Laatst zei hij nog tegen Sylvia dat hij nog steeds 2 a 3 keer per week ruzie heeft met die Deborah (quote:Op maandag 2 april 2007 17:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij is kwaad op "achter", alsof hij ook maar iets voor Lieke voelt (of ooit gevoeld heeft)...
Brian, huub, jaap, met voorbinddildo ook ericquote:Op maandag 2 april 2007 16:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zitten ze op een geile, domme, knappe, slimme, lieve cavia te wachten ? Die soms uit vuilniszakken eet ? OK, het overwegen waard. Maar helaas heb ook ik sex nodig en dat wordt lastig met wat DAAR zit
Lekker als je daar ruzie hebt met de productie. Dat maakt je verblijf er toch niet makkelijker op daar.quote:Op maandag 2 april 2007 17:24 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dat zal ie idd zijn. Laatst zei hij nog tegen Sylvia dat hij nog steeds 2 a 3 keer per week ruzie heeft met die Deborah () van de productie.
Huub moet het gewoon een weekje rustig aan gaan doen, laat de andere 6 bewoners maar eens voor wat TV momenten gaan zorgen...quote:Op maandag 2 april 2007 17:24 schreef 026 het volgende:
Ik hoop dat hij wel snugger genoeg is om de hand in eigen boezem te steken, hij kan wel boos zijn op achter, hij is er nog altijd zelf bij en staat toe dat hij gepiepeld wordt door `achter`
Lijkt me ook niet. Maargoed het is ook algemeen bekend dat die Deborah anti Huub is.quote:Op maandag 2 april 2007 17:26 schreef havefun het volgende:
[..]
Lekker als je daar ruzie hebt met de productie. Dat maakt je verblijf er toch niet makkelijker op daar.
Brainless zei al dat hij Huub ging aanpakken met Lieke, dus ik verwacht gewoon dat Lieke en Brainless vriendjes gaan worden. Meest logische vervolg momenteel, en aangezien de script-writers van DGK nou niet bepaald uitblinken in creativiteit denk ik dat ze de meest logische weg in gaan slaanquote:Op maandag 2 april 2007 17:26 schreef Marrije het volgende:
Huub: zou ik haar nu kwijt zijn denk je?
Ik dacht dat we nu van die verhaallijn af waren maar niet dus![]()
Ja en dan zegt ze "sterf" .quote:Op maandag 2 april 2007 17:29 schreef scanman01 het volgende:
Amanda over de zeik nu over 'vestibule'
Huub heeft vanmorgen twee keer een gesprek met Lieke proberen te hebben. Beide keren greep Palma in.. dus verder als een minuut of 5 praten zijn ze niet gekomen. Er is nog weinig uitgesproken, niet dat het nog veel zin zal hebben.. maar Huub zit nog met genoeg vragen.quote:Op maandag 2 april 2007 17:26 schreef Marrije het volgende:
Huub: zou ik haar nu kwijt zijn denk je?
Ik dacht dat we nu van die verhaallijn af waren maar niet dus![]()
Ok, een vervolg dus met Brian in de hoofdrol ipv Huub, nou das al beter in elk geval. Dan zijn we hopelijk snel van Amanda af.quote:Op maandag 2 april 2007 17:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Brainless zei al dat hij Huub ging aanpakken met Lieke, dus ik verwacht gewoon dat Lieke en Brainless vriendjes gaan worden. Meest logische vervolg momenteel, en aangezien de script-writers van DGK nou niet bepaald uitblinken in creativiteit denk ik dat ze de meest logische weg in gaan slaan
Haha.....ja dat sowieso!quote:Op maandag 2 april 2007 17:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
ik seg: HDZMV
Hij DIe ZIch Moet Verhangen
Ik ben benieuwd wat Huub haar nog wil vragen, volgens mij kan ie het gewoon niet hebben dat zij hem nu afpoeiert. Ondanks de ingrepen van Palma kreeg ik niet echt de indruk dat Lieke zin had in een babbeltje met Huub (maar ik heb vanmorgen de streams niet gezien en ga af op wat ik in de COS'en heb meegelezen).quote:Op maandag 2 april 2007 17:32 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub heeft vanmorgen twee keer een gesprek met Lieke proberen te hebben. Beide keren greep Palma in.. dus verder als een minuut of 5 praten zijn ze niet gekomen. Er is nog weinig uitgesproken, niet dat het nog veel zin zal hebben.. maar Huub zit nog met genoeg vragen.
Nu moet hij wachten tot woensdag en dan nóg maar afwachten of ze Lieke de tijd geven om met Huub te praten of dat ze alleen maar mag stofzuigen. De redactie heeft de touwtjes in handen!
Lijkt me wel zinvol idd, als huub ze allemaal de tering wenst en de rest van de week op zn rug laat liggen bijbruinen!quote:Op maandag 2 april 2007 17:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub moet het gewoon een weekje rustig aan gaan doen, laat de andere 6 bewoners maar eens voor wat TV momenten gaan zorgen...
En Huub heeft daar alle reden toe. Hij had alleen ietsje eerder moeten beseffen wat hij kwijt zou gaan raken....quote:Op maandag 2 april 2007 17:36 schreef Talitha het volgende:
Heerlijk! Iedereen is stil op de streams!
edit: En Huub begint weer over Lieke![]()
Blijkbaar houdt ze niet alleen van te kleine bikini'squote:Op maandag 2 april 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
Snollie doet boterhamzakjes om haar voeten en dan haar laarzen aan?????![]()
En dat is...?quote:Op maandag 2 april 2007 17:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Huub heeft daar alle reden toe. Hij had alleen ietsje eerder moeten beseffen wat hij kwijt zou gaan raken....
Dan stond het in de COSsen prima beschreven. Ze stemde met zichtbare tegenzin in met het gesprek met Huub, omdat ze er voor zichzelf gewoon klaar mee is. Het kwam haar dan ook niet zo slecht uit dat ze door Palma werd getoneelhaakt.quote:Op maandag 2 april 2007 17:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Huub haar nog wil vragen, volgens mij kan ie het gewoon niet hebben dat zij hem nu afpoeiert. Ondanks de ingrepen van Palma kreeg ik niet echt de indruk dat Lieke zin had in een babbeltje met Huub (maar ik heb vanmorgen de streams niet gezien en ga af op wat ik in de COS'en heb meegelezen).
Het is algemeen bekend dat Deborah geen programma's succesvol kan makenquote:Op maandag 2 april 2007 17:27 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet. Maargoed het is ook algemeen bekend dat die Deborah anti Huub is.
Waarom moet ik nu ineens denken aan dat meisje met die kipfiletjes?quote:
Kan me niet schelen of hij daar reden toe heeft! Dat gezeur van Huub hangt me de keel uit.quote:Op maandag 2 april 2007 17:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Huub heeft daar alle reden toe. Hij had alleen ietsje eerder moeten beseffen wat hij kwijt zou gaan raken....
Ha!quote:Op maandag 2 april 2007 17:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kan me niet schelen of hij daar reden toe heeft! Dat gezeur van Huub hangt me de keel uit.
Waarom wachten? Ik volg de streams, ben een tentamen aan het voorbereiden en maak m'n avondeten klaar. Tijd genoeg dus om jou te woord te staan.quote:Op maandag 2 april 2007 17:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ha!
Ik zie dat je in een goeie bui bent!
Zullen we later vanavond even elders op dit subforum kijken of die bui goed genoeg is?![]()
![]()
Jaap in de keuken is nóg minder boeiendquote:Op maandag 2 april 2007 18:06 schreef happyme28 het volgende:
jonge jonge boeiende streams weer. Is er iemand die het leuk vindt om naar Amanda in de kapsalon te kijken (DAGELIJKS)
Jep, maar dat komt gelukkig ook niet zo vaak voor. Echt waardeloze keuze weer van de redactie. Zijn ze met pauze ofzo??quote:Op maandag 2 april 2007 18:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jaap in de keuken is nóg minder boeiend![]()
ik wordt daar ook echt moe van.. elke keer over dur haar wrijven.. pannekoekhoofdquote:Op maandag 2 april 2007 18:06 schreef happyme28 het volgende:
jonge jonge boeiende streams weer. Is er iemand die het leuk vindt om naar Amanda in de kapsalon te kijken (DAGELIJKS)
z'n verkering is uit??quote:Op maandag 2 april 2007 18:17 schreef Varen het volgende:
wat heeft Jaap?
Die had hij toch al? Hij wist toch al dat het niet goedgekeurd werd het tentamen.quote:Op maandag 2 april 2007 18:19 schreef Yollie het volgende:
Ik denk dat Jaap de uitspraak van zijn tentamen heeft....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |