Moet hier trouwens nog even op terugkomen, hij speelde natuurlijk ook wel tegen een enorm goede verdedigingquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:41 schreef JDx het volgende:
Zeker geen slechte wedstrijd gezien, 0-0 tegen Olympiakos, nog een kansje op 1-0 vlak voor tijd.
Die Weller ofzo (nummer 23), die Braziliaan is trouwens niet een erg sterke speler, misschien wel technisch, maar dat heeft ie niet kunnen laten zien vandaag, maar hij komt heel slap over in duels.
Verdediging stond sterk!!!
Net als afgelopen jaar zekerquote:Op zondag 20 juli 2008 20:50 schreef pekel het volgende:
Maar wat een sterke selectie staat er nu zeg. Wil nog niet teveel op de zaken vooruitlopen... maar meespelen om promotie lijkt me niet heel onrealistisch
Dat zeg ik, ik wil niet teveel op de zaken inlopen.quote:
Dat gevoel moet idd weer eens terugkomen, weer het idee dat je elke wedstrijd kunt winnen, en dat je een eredivisieclub treft in het bekertoernooi die met knikkende knieen op de Meerdijk aankomtquote:Op zondag 20 juli 2008 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat het Emmen-gevoel dat ik bij de club had toen Van Oostrum in de spits speelde, eind jaren '90, weer wat meer terugkomt. Emmen is Emmen de laatste 5 jaar niet geweest. Vorig jaar is de goede lijn wel ingezet in mijn ogen, hopelijk krijgt dat een goed vervolg volgend jaar.
Heeft toch geholpenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:49 schreef VlaDje het volgende:
Dan neem ik Matavz wel een x mee uit bierdrinken in Zak!
Voorhoede met Alberda, Drent, Van Oostrum en De Jonge.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat het Emmen-gevoel dat ik bij de club had toen Van Oostrum in de spits speelde, eind jaren '90, weer wat meer terugkomt. Emmen is Emmen de laatste 5 jaar niet geweest. Vorig jaar is de goede lijn wel ingezet in mijn ogen, hopelijk krijgt dat een goed vervolg volgend jaar.
Van die periode tot ongeveer 2002 zat ik ook elke wedstrijd op de tribune met paquote:Op maandag 21 juli 2008 12:02 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Voorhoede met Alberda, Drent, Van Oostrum en De Jonge.Dat was precies de tijd dat ik voor 't eerst naar alle thuiswedstrijden ging ('95-'96). Hopen dat zulke tijden terug keren idd!
Ik klink wel een beetje als een nostalgische ouwe lul zo![]()
Die gun ik hem van harte als hij er 20+ intrapt dit seizoenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat kratje wat ik hem heb beloofd voor elke wedstrijd die we winnen zal ook helpen
The good old days...quote:Op maandag 21 juli 2008 12:02 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Voorhoede met Alberda, Drent, Van Oostrum en De Jonge.Dat was precies de tijd dat ik voor 't eerst naar alle thuiswedstrijden ging ('95-'96). Hopen dat zulke tijden terug keren idd!
Ik klink wel een beetje als een nostalgische ouwe lul zo![]()
Idd. Dat Van Oostrum nog bij Barend & Van Dorp zat, als topscorer van de eerste divisie.quote:
Damn, dat was ik al weer bijna vergetenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Idd. Dat Van Oostrum nog bij Barend & Van Dorp zat, als topscorer van de eerste divisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |