Beter dan deze eendagsvliegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:54 schreef Ventilator het volgende:
[..]
Hihi, Madonna, Brandy, Aaliyah & Timbaland! respect voor jou last.fm lijstje.
Beter een leuke eendagsvlieg dan een wijf dat al jaren geleden had moeten stoppen.quote:
Ik ken meer mensen met zo'n zelfde soort accent. Verschrikkelijkquote:
Vorige week pas? Kej, ze moet hier dus nog een beetje bekend worden begrijp ik. Dan zal een eventueel Melkwegoptreden wel de kleine zaal worden, vermoed ik zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:53 schreef cohen het volgende:
Vorige week werd Foundations voor het eerst gedraaid op 3fm.
Dat stond inderdaad op wat posters die ik zag op Lowlands! Kan me alleen niet meer herinneren waar ze nou precies ging spelen, maar ze komt in ieder geval weer terug. Ik heb haar optreden helaas gemist, Juliet en lange wachtrijenquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:39 schreef Breuls het volgende:
Nou hoorde ik dat ze in november oid in de Melkweg zou staan, maar daar kan ik niks van terugvinden. Heb ik dat nou helemaal verkeerd gehoord of is het zo vers nieuws dat het nog in de agenda's vermeld moet worden?
Voor een meiske dat een Lowlands hoogtepunt wordt genoemd/een halve pagina foto in het NRC krijgt? Mwah, grote zaal hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:53 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vorige week pas? Kej, ze moet hier dus nog een beetje bekend worden begrijp ik. Dan zal een eventueel Melkwegoptreden wel de kleine zaal worden, vermoed ik zo.
Ik heb het album verkregen en We Get On vind ik in de bootleg-versie over het internet struint een stuk mooier, ingetogener.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Foundations is echt een topnummer, dat heb ik echt vaaaak geluisterd. Dat accent, echt om verliefd op te worden
Een ander topnummer vind ik We Get On. Heel rustig en integer.
Kate is top
Dat accent is goedkoop Noord-Londens en ze is een Lily Allen na-aper, god mag weten waarom je dat zou willen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:19 schreef Guerra het volgende:
Foundations is echt een lekker nummer.
Dat accent.
Dat accent, hoe goedkoop ook, is echt geniaal! Ik zou willen dat ik er ook een had.quote:Op maandag 3 september 2007 11:43 schreef lushfemke het volgende:
[..]
Dat accent is goedkoop Noord-Londens en ze is een Lily Allen na-aper, god mag weten waarom je dat zou willen...
Vind haar stem erg prettig, maar geenszins te vergelijken met Regina Spektor.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:47 schreef Pascalle het volgende:
Wat een briljant album....![]()
![]()
Doet me ook klein beetje aan Regina Spektor denken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |